Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillereitten jättäminen ja finnit - kaikki arvaa, että yritetään vauvaa

Vierailija
22.03.2007 |

Tämmönen vähän tyhmä ongelma on mulla, mutta osaisko kukaan keksiä mulle hyvää tekosyytä, minkä takia mulla on hirveesti finnejä naamassa.

Tilanne on nimittäin se, että olen jättänyt pillerit pois ja naama kukkii. Työkaverit kyselee, yritetäänkö me vauvaa. Ilmeisesti hyvin siis tiedossa, että naama alkaa kukkimaan, kun jättää pillerit pois.

Haluaisin keksiä jonkun hyvän tekosyyn, ettei kaikki arvaa, että yritetään vauvaa. En todellakaan halua kertoa asiasta työkavereille. Olisko joku sairaus tai lääke semmonen, mikä aiheuttaa finnejä? Vähän tyhmä ongelma, mutta täältä av:lta on ennenkin löytynyt vastauksia näihin tyhmimpiin kysymyksiin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ne pillerit jättää muutenkin pois kuin silloin kun yrittää vauvaa. Voithan sanoa, että jätit pois, kun A) et enää halua " vieraita" hormoneja kehoosi b) haluat välillä kokeilla, miltä tuntuu olla ilman c) ne aiheutti jotain sivuoireita tms. kyllä varmaan jotain keksit.

Finneihin voit kysellä lääkettä tms. apteekista. Osa sopii myös raskaana oleville. Myös helokkiöljykapseleita kannattaa kokeilla. Toivon myös, että pahimman kukkimisen jälkeen rauhoittuu.

Tsemppiä lastentekohommiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi