En edes nähnyt yhtään vihreää kuulaa tänä jouluna . Muita?
Kommentit (20)
Se kärsi inflaation, kun vihreää kuulaa pitää työntää ties minne kekseistä jäätelöihin. Vieläkö joku on paistanut tänä vuonna vihreä kuula -torttuja?
Näin pari toisistaan irronnutta puolikasta sivupöydällä harhailemassa kyläpaikassa. Miksei pysynyt kuulanmuodossa? Eikö ollu liimailulinjalla ammattiylpeys kohdillaan joulun alla vai?
Näin vihreitä ja niitä toisia marmeladikuulia kanssa.
Valitettavasti sain lahjaksi niitä. Pakkaus on avaamaton. Ostajia?
Olen melkein 50 vuotta enkä oo koskaan jouluisin nähnyt vihreitä kuulia. Meillä on aina ollut suklaata. Ei ne vihreet kuulat oo oikeasti kauheen suosittuja.
Minäkään ei ole saanut/ostanut yhtään vihreää kuulaa tänä jouluna. Toivon, että vielä kerkiän.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään ei ole saanut/ostanut yhtään vihreää kuulaa tänä jouluna. Toivon, että vielä kerkiän.
Ikävä pilata odotus mutta joulu meni jo joten et varmana saa.
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein 50 vuotta enkä oo koskaan jouluisin nähnyt vihreitä kuulia. Meillä on aina ollut suklaata. Ei ne vihreet kuulat oo oikeasti kauheen suosittuja.
Et ole nähnyt ? Etkö ole käynyt edes kaupassa vaikka aikuisen ikäinen alat olemaan ? Itse näen kun kaupassa olen töissä. Kotiin niitä en yhtään kanna..
Hopea toffee -linja täällä. Eikä edes Vihreä kuula-fani saanut niitä, yritti ennen joulua vihjailla edes sukista. Pitää huomenna tsekata kaupan tarjonta.
Niitä saa joistakin karkkikaupoista irtokarkkeina. Hyvä niin, ettei tarvitse ostaa koko rasiaa. Pari riittää, että saa tuon nostalgisen maun taas suuhunsa.
Sain sellaisen fazerin suklaakonvehtirasian jossa on valitettavasti suklaakuorrutteisia vihreän kuulan puolikkaita. 🤢
Laitanko kuvan? Vielö ois pari jäljellä.
En nähny minäkään, ONNEKSI. 🤮
Eikö ne sovi hyvin uudenvuoden juhlintaan, osta nyt.
Ihan oli Jouluviikolla Itis Prisma myynnissä ja paljon saatavilla Vihreitä kuulia. Kuin pienemät rasiat ItäHelsingin s-marketit.Taisi Kesku- Suomi olla loppu yllätävän nopeasti kaupoissa? Ymmärsin niin henkilön kanssa keskutelessa asiasta.
Mihin kaikkialle ihoon sitä voikaan kiinnitellä karkkikuulan puolikkaita, kun joku toisessa ketjussa sen asian viesti. Kuula-asu?
Niitä oli myös muiden joukossa suklaalla päällystettynä fazer klassikot, suklaarasiassa.
Oli tosi monessa kaupassa loppu, itse löysin vasta joulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Niitä oli myös muiden joukossa suklaalla päällystettynä fazer klassikot, suklaarasiassa.
Täydellisen vihreän kuulan pilaamista, hyi yök.
Et nähnyt niitä koska söin ne kaikki.
Sain vuosipäivälahjaksi joulukuun alussa. Ne oli äkkiä syöty.