Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne olette laittaneet lapsenne hoitoon synnytyksen ajaksi?

Vierailija
22.03.2007 |

Ei kai niitä sinne sairaalaankaan mukaaan voi ottaa. Miten te, jolla ei ole sukulaisia, sisaruksia eikä ystäviä, olette järjestäneet lastenne hoidon synnytyksen ja sairaalassaolon ajaksi? Jos olette yksinhuoltajia tai mies haluaa tulla synnytykseen mukaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitten hoisi lasta kun minä menin synnyttämään. Hyvin se niinkin sujuu.

Vierailija
2/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopus onnex synty viikonloppuna.. mut olis sen esikoisen varmaan arkenakin voinu mutsille viedä kun se on tarhassa töissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juuri muutettu ja ei ollut vielä riittävän tuttuja naapureita tms johon olisi yhtäkkiä voinut viedä 2,5 vuotiaan. Mummi oli hälytysvalmiudessa, mutta 2 tunnin bussimatkan päässä ja lähti tulemaan heti seuraavalla bussilla. Vauva syntyi todella nopeasti ja oli jo maailmassa kun mummi kerkisi meille. Hyvin meni ja sitten isä tuli vauvaa katsomaan.

Vierailija
4/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli leikkinurkkaus toisessa huoneessa, oli siellä, pikkukakkonen syntyi ½ tunnissa, kaikki hyvin!

Vierailija
5/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko sun kysyä asiasta ihan synnytyssairaalasta. Ethän sinä voi olla ensimmäinen synnyttäjä, jolla tuo ongelma, joten ehkä heillä on tarjota jotain neuvoja tai vinkkejä miten toimia. En tiedä...

Meillä oma äitini tuli yöllä meille, kun lähtö koitti. Kiire tuli, koska toisen lapsen synnytys oli ohi kahdessa tunnissa. Hyvä ettei otettu esikoista autoon mukaan kun lähdettiin...

Vierailija
6/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä yksi tuttavaperhe, jotka lupautuivat hoitamaan esikoista JOS vauva syntyy viikonloppuna tai ilta/yöaikaan arkena. Työstä he eivät voi olla pois. Onneksi kuopus syntyi työpäivän jälkeen illalla =) Ja mies siis pääsi synnytykseen. Jos olisi syntynyt virka-aikana niin mä olisin mennyt yksin ja sitten mies ja esikoinen olisi tulleet heti mun luo, kun olisin päässyt osastolle.

Vierailija
7/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudutaan tekemään vaikka sektio.

Vierailija
8/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun vauva syntyy (ei haittaa vaikka äiti sairaalassa) ja hoitaa sitten esikoista, sinua ja uutta vauvaa lakisääteiset 3 viikkoa, jos vaan haluaa.

Vierailija
9/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskolle jos tulee yöllä lähtö tai mummulle tai naapuriin.

Jos päiväsaikaan, niin on varattu päiväkotiin päiväpaikka.

Vierailija
10/10 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tarvittu, kun syntyi illalla ja silloin oli muut järjestelyt kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi