Nainen! Asteikolla 1-10 kuinka vahvasti tahtoisit olla nyt möksällä nauttimassa
Kommentit (73)
Siellä on vielä aika kylmä. Merivesi kun on vielä ihan jäistä. Mansikat ja valkoviini on outo yhdistelmä, eikä kotimaiset mansikat ole vielä kypsyneet. Katellaan parin viikon päästä.
Voisin ottaa ne mansikat ja viinin tänne kotiini. Jos olisin jossain möksällä niin se olisi vaatinut matkustamista ja varmaan se olisi maksanutkin jotain. Lisäksi ilma on täällä päin synkkä ja ei tällaisessa säässä innosta ulkona olo. En ole muutenkaan kovin kiinnostunut mistään mökkielämästä. Etenkään jos sähkötön ja joutuis käyttää ulkohuussia.
Kohta päästään koko kesäksi. Meidän mökki on talviasuttava kaikilla herkuilla, meren rannalla. Täydellinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Täys nolla, minäkään en tykkää mökkeilystä. Siellä on punkkeja, hyttysiä ja muurahaisia.
Punkkeja on kaupungissakin. Hyttysiä on tosi vähän ainakin meidän mökillä, eikä ne mua kiusaakaan, kun ei ole pistoallergiaa. Ketä voi muurahaiset haitata? En tajua.
Kimalaisille ja perhosille laitan kukkia ja niitä ihastelen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta päästään koko kesäksi. Meidän mökki on talviasuttava kaikilla herkuilla, meren rannalla. Täydellinen paikka.
Miten menette sinne kelirikkoaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa ne mansikat ja viinin tänne kotiini. Jos olisin jossain möksällä niin se olisi vaatinut matkustamista ja varmaan se olisi maksanutkin jotain. Lisäksi ilma on täällä päin synkkä ja ei tällaisessa säässä innosta ulkona olo. En ole muutenkaan kovin kiinnostunut mistään mökkielämästä. Etenkään jos sähkötön ja joutuis käyttää ulkohuussia.
Onko synkkä ilma? Täällä Hkissä paistaa aurinko ja suht lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täys nolla, minäkään en tykkää mökkeilystä. Siellä on punkkeja, hyttysiä ja muurahaisia.
Punkkeja on kaupungissakin. Hyttysiä on tosi vähän ainakin meidän mökillä, eikä ne mua kiusaakaan, kun ei ole pistoallergiaa. Ketä voi muurahaiset haitata? En tajua.
Kimalaisille ja perhosille laitan kukkia ja niitä ihastelen.
Omalle parvekkeelle punkit ei ole löytäneet. Pistäs lepotuoli samaan pihapiiriin muurahaispesän kanssa ja mene siihen loikoilemaan. Muurahaiset kiipeilee päälle ja puree kipeästi.
Missä se teidän mökki on, kun siellä ei ole hyttysiä? Vielä en ole sellaista mökkiä nähnyt, missä ei olisi miljoonia inisijöitä ympärillä pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten menette sinne kelirikkoaikaan?
Lossilla ja autolla pääsee perille saaristossa ihan ympäri vuoden.
Olemme mökillä olleet jo pitkään. Olemme täällä elokuun loppuun asti. Tänään on vettä satanut koko päivän. Olen lähinnä lueskellut ja tehnyt etätöitä. Mies kävi kalassa vähän aikaa sitten ja nyt juo olutta. Saunaan menemme aika pian.
Mitä mä mökillä tekisin kun taloni on järven rannalla. En ole koskaan välittänyt mansikoista yhtään, sama viinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
0. Inhoan mökkeilyä.
Sama, eikä valkoviinikään ole mitään lempparia.
Möksä 0
Mansikat 6
Valkoviini - 2
Suututtaa sana möksä. Tyhmä lempinimi, kun on alkuperäistä hankalampi.
Mutta valkkarin tilalle olut, niin vähintään 8. Ehkä 9. 10.
Möksällä 100+
Mutta toi mansikat ja viintä pilasi jutun. Se on viiniä.
Ensi viikolla mökille ja tulee varmaan mansikoitakin syötyä ja joskus viiniä juotua. On nimittäin kaksi kuukautta aikaa nauttia!
Mökillä nauttimassa: 3,
mansikoita: 7,
valkoviiniä: -10.
Ei kiitos alkoholille! Mansikoita olen kaupassa jo vähän silmäillyt mutten ole vielä raaskinut ostaa, ja mökkeilyintokin määrittyy niin paljon mökin mukavuuksien, seuran, sään, ja ötököiden määrän mukaan.
Suututtaa sana möksä. Tyhmä lempinimi, kun on alkuperäistä hankalampi.
Entä hotla ja kirttu?
2,,, menenkin parin vk kuluttua,koska silloin siellä on kesä, ei vielä.