Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko parisuhde jos olen näin mustasukkainen?

Vierailija
29.05.2025 |

En mielellään päästäisi miestä kaveriporukassa ulkomaanreissulle, laivaristeilylle... jne. Jos hän pettää minua niillä reissuillaan. Monethan pettävät ja ilmeisesti osaavat käyttäytyä sen jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sp-taudeistakin olisin huolissani. 

Olen ollut seksisuhteessa varattuun mieheen, ja vielä käräytyksen jälkeenkin suhteemme myöhemmin jatkui uudelleen, eikä se miehen vaimo tajua mitään. Tuollainen kohtalo on monilla naisilla, enkä haluaisi sellaista suhdetta/kohtaloa. 

Miten pääsen yli tästä pelosta että joudun petetyksi? Kerran nuorempana tutustuin mieheen, josta tiesin että hän ei pettäisi, silloin sen vain tiesi. Mutta siis, jos tuollaista tunnetta ei synnykään? Miten silloin luottaa toiseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että onnistuuko parisuhde jos olet niin mustasukkainen että et päästä miestä tapaamaan kavereitaan juuri ollenkaan koska pelkäät että hän pettää sinua get kun silmä välttää?

Kysymykseesi on helppo vastata: ei onnistu. Jos mies haluaa pettää niin sinä et sitä pysty estämään. Hän tekee sen vaikka kauppareissulla. Unohda ajatus parisuhteesta. Ei onnistu tuolla ajattelumallilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2/5

Vierailija
4/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et luota, niin otata sp testit reissun jälkeen.

Vierailija
5/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, unohda parisuhteet, varsinkin varattuihin miehiin.

Vierailija
6/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch.

Vierailija
8/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. 

Vierailija
9/9 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisesta kyttäämisestä ja kontrolloinnista tule pitkän päälle mitään. Parisuhteessa pitää voida luottaa toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä