Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienyrittäjät valittavat jatkuvasti miten raskasta on ja kuinka ihmiset eivät tajua?

Vierailija
29.05.2025 |

Kun käyn pienyrittäjän luona tarkoitukseni on ostaa mikäli löydän jotain. En kuitenkaan osta joka kerta kun käyn katsomassa valikoimaa. Ostan vasta kun näen jotain mistä pidän. Hyväksyn korkeamman hinnan kunhan se on järkevä.

En halua tuntea olevani huono ihminen kun kuuntelen valitustasi. Olen jättänyt käymättä liikkeissä missä valitus alkaa heti kun ovesta astuu sisään. Ei ole minun harteillani pitää yritystäsi kannattavana enkä ole vastuussa valvotuista öistäsi. Se on sinun vastuullasi. Sinä olet se joka päättää haluatko tuollaista elämää vai et.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ehkä itse halua sitä, mutta ylpeys ei anna myöten mennä muille töihin.

Vierailija
2/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se jokakertainen lisämyynti. Pitkälti sen takia en käy enää vaatekaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua yrittäjille.

Vierailija
4/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hirvee valitus siitä että työntekijöillä on kaikkia turhia oikeuksia ja palkkaakin pitäis maksaa. 

Vierailija
5/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hirvee valitus siitä että työntekijöillä on kaikkia turhia oikeuksia ja palkkaakin pitäis maksaa. 

Tuon takia on vuokratyövoima. Jos duunari alkaa valittamaan esimerkiksi tauoista niin seuraava tulee kehiin parhaimmillaan muutamassa tunnissa.

Vierailija
6/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia on vuokratyövoima. Jos duunari alkaa valittamaan esimerkiksi tauoista niin seuraava tulee kehiin parhaimmillaan muutamassa tunnissa.

Silti yrittäjä vaan valittaa. 

Vierailija
7/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä myyntiartikkeli. Jos ei ole innostusta alaa kohtaan tai raha ei riitä pyörittämään yritystä ja työntekijää/-tekijöitä on varmasti vaikeaa.

Vierailija
8/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan ymmärtää lopettaa yrittäminen ajoissa viimeistään silloin kun yrittäminen alkaa maksamaan 

Vierailija
9/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tuen pienyrittäjää, kun hänellä on tarjota jotakin mitä tarvitsen. Mutta en minä huvikseni ostele vain ostamisen vuoksi edes häneltä. Myönnän myös ihan suoraan, että en minä älytöntä lisähintaa maksa vain koska ostan pienyrittäjältä. Varsinkin, jos palvelukaan ei kompensoi sitä mitenkään.

Voin seurata ja tykätä somepostauksistakin, mutta en valitettavasti edes jaa niitä eteenpäin, jos en oikeasti itse pidä tarjonnasta. Vaikka yrittäjä olisi joku tuttukin.

Joko tarjoat tuotteita mitä ostetaan, hinnalla millä ostetaan, tai sitten keksit jotakin muuta. Ei kenenkään velvollisuus ole tukea vain tukemisen vuoksi.

Vierailija
10/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tuen pienyrittäjää, kun hänellä on tarjota jotakin mitä tarvitsen. Mutta en minä huvikseni ostele vain ostamisen vuoksi edes häneltä. Myönnän myös ihan suoraan, että en minä älytöntä lisähintaa maksa vain koska ostan pienyrittäjältä. Varsinkin, jos palvelukaan ei kompensoi sitä mitenkään.

Voin seurata ja tykätä somepostauksistakin, mutta en valitettavasti edes jaa niitä eteenpäin, jos en oikeasti itse pidä tarjonnasta. Vaikka yrittäjä olisi joku tuttukin.

Joko tarjoat tuotteita mitä ostetaan, hinnalla millä ostetaan, tai sitten keksit jotakin muuta. Ei kenenkään velvollisuus ole tukea vain tukemisen vuoksi.

Jos täällä on pienyrittäjiä niin kannattaa painaa kaksi viimeistä lausetta mieleen. Kun käy jossain liikkeessä niin aika usein ei löydy mitä tarvitsen tai haluan eikä sitä edes voi tilata.

Vierailija
11/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on pienyrittäjiä niin kannattaa painaa kaksi viimeistä lausetta mieleen. Kun käy jossain liikkeessä niin aika usein ei löydy mitä tarvitsen tai haluan eikä sitä edes voi tilata.

Itse voin maksaa enemmän tuotteesta mikäli palvelu on hyvää tai saan tarvittaessa apua tuotteen kanssa. En tarkoita 24/7 apua tai jatkuvaa soittelua, vaan ns. normaalia apua mitä ennen sai. 

Vierailija
12/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on pienyrittäjiä niin kannattaa painaa kaksi viimeistä lausetta mieleen. Kun käy jossain liikkeessä niin aika usein ei löydy mitä tarvitsen tai haluan eikä sit

Ja sitten se että yrittäjä tai maahantuoja kantaa vastuunsa tuotteesta.

Vierailija
13/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kuin yrittäjä olisi jo luovuttamassa. Ei enää jaksa ja yrittäminen on muuttunut pelkäksi työnteoksi.

Vierailija
14/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempana ei saa töitä että pakko uskaltaa sijoittaa viimesetkin sekiinit omaan firmaan.Raskas se työ on.Itsellä ollut monta firmaa. Kateeksi ei käy.

Sehän on myös iso riski koska jos menee huonosti joudut jättämään kotisi pahimmassa tapauksessa. 

Vierailija
15/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempana ei saa töitä että pakko uskaltaa sijoittaa viimesetkin sekiinit omaan firmaan.Raskas se työ on.Itsellä ollut monta firmaa. Kateeksi ei käy.

Sehän on myös iso riski koska jos menee huonosti joudut jättämään kotisi pahimmassa tapauksessa. 

Moni yrittäjä on siinä mielessä paremmassa asemassa kuin duunari, että hänellä on erittäin hyvä tietotaito omasta alastaan. Haluttu työntekijä mikäli haluaa tehdä töitä toiselle.

Vierailija
16/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienyrittäjän voisi viedä leirille...

Vierailija
17/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienyrittäjän voisi viedä leirille...

Mitä vastauksesi tuo lisää keskusteluun? Vastaus on asiaton ja siitä puuttuu kaiken lisäksi perustelut, jolla voisit edes oikeuttaa yleisestä poikkeavan mielipiteesi.

Vierailija
18/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pienyrittäjät ole kivijalassa ja myy tuotteita. Itse myyn tietotaitoani ja vain sovitusti toimistolla. 

asianajaja, pienyrittäjä ilman työntekijöitä

Vierailija
19/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on parempi nöyrtyä opiskelemaan esim uusi ala ja olemaan hetken aikaa se parjattu työtön kuin hankkiutua konkurssiin ja menettää perheen koti ym. 

Vierailija
20/25 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pienyrittäjät ole kivijalassa ja myy tuotteita. Itse myyn tietotaitoani ja vain sovitusti toimistolla. 

asianajaja, pienyrittäjä ilman työntekijöitä

Jos luoksesi tulee asiakas, niin aloitatko valituksen kuinka vaikeaa on kun täällä vain pyörähdetään eikä asiakkuussuhde jatku? Valitatko sinä mikseivät ihmiset käytä enemmän sinun palvelujasi vaan käyttävät isoja asianajotoimistoja?