Sugardaddyt tekee itsestään lähinnä naurettavia.
Ei näitä sokerifaijoja voi todesta ottaa. Lähinnä pellejä tekevät itsestään ja maine menee naisten silmissä.
Kommentit (122)
Aivan niin. Surullista etteivät tajua miten noloja ovat.
Jos nuori nätti tyttö voi tuolla tavalla tienata niin mitä sitten? Kaikki on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori nätti tyttö voi tuolla tavalla tienata niin mitä sitten? Kaikki on vapaaehtoista.
Miehet nolaavat itsensä. Kertovat ettei heistä ole aitoihin ihnissuhteisiin. Ovat varmaan kamalia tyyppejä.
Oletko N59, jonka samaikäinen ukko vaihtoi nuorempaan, ja nyt siitä katkerana vollotat?
Vierailija kirjoitti:
Tyttö saa rahat, sugardaddy ei mitään muuta kuin tyhjän pankkitilin.
Enemmän minä mietin niitä nuoria naisia jotka tuohon lähtevät. Eikö mikään muu kuin raha merkitse heidän mielestään mitään
Vierailija kirjoitti:
Kauhistuttavaa kuinka tuommosesta iljettävästä asiasta vauhkotaan ja yritetään tuoda esille että olisi normaalia.
Suojelkaa ja varjelkaa nuoria ettei kukaan ajautuisi tuollaiseen.
Mielestäni ip lehdet suoltaa monia riettaita ja synnillisiä juttuja.
Totta! Nuorelle naisellehan on parempi asua itsekseen neukkuluukussa tukien varassa, jäätävä opintolaina niskassa tehden jotain dead end työtä minimipalkalla, ja korkeintaan tapailla jotain omanikäistään persaukista väkivaltaista juoppoa. Kärsi kärsi, kirkkaimman kruunun saat, tätä on vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pillua saa!
90% miehistä on ihan mielellään muiden silmissä naurettava, jos sen vastapainoksi on seksiä nuorten naisten kanssa.
En kannata sugar datingia, mutta jos kaksi aikuista ihmistä haluavat tuollaiseen lähteä, niin mikä minä olen sitä kieltämään.
Kenen syy se on, jos aikuinen nainen myy miehelle tuollaista palvelua, ja mies sitä ostaa? Kenet tässä pitäisi ristiinnaulita?
Ja todetaan se nyt etupeltoon, että ihmiskauppa yms pakottaminen on tietenkin aivan eri asia, ja vakava rikos.
Ihan pellejähän noi ukot on, niille nauraa harakatkin. En tuomitse tyttöjä, kyllä tyhmiltä saakin rahat ottaa pois.
Tämän takiako perskokkareet ovat niin verovastaisia? Että voisivat maksaa teinihoroille?
Vierailija kirjoitti:
90% miehistä on ihan mielellään muiden silmissä naurettava, jos sen vastapainoksi on seksiä nuorten naisten kanssa.
Mä tulisin vaikka koko päiväksi torilla julkisesti pilkattavaksi, jos sitä ennen tai jälkeen olisi seksiä kuuman nuoren naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulisin vaikka koko päiväksi torilla julkisesti pilkattavaksi, jos sitä ennen tai jälkeen olisi seksiä kuuman nuoren naisen kanssa.
Olet varmaan ihan helvetin ruma inceli. Mikään muu ei tota selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja?
Säälittävää. Huorissakäyvät on vain säälittäviä. Toivottavasti ei tarvi noin alas vajota ikinä. M33
Luuletko että sugardaddy miettii mitä katkera vauvapalstailija kirjoittaa? Hän on tehnyt elämällään kuten haluaa. Samoin nuori nainen.
Yksi joukko on närkästynyt, koska eivät itse uskalla tehdä elämästään itsensä näköistä. Toinen joukko on se joka ei hyväksy elämiseen muuta tapaa kuin omansa. Molemmat joukot ovat sellaisia joiden mielipiteitä ei kannata jäädä murehtimaan. Antaa heidän katkeroitua keskenään.
Mä en tohon lähtisi. Jokusen tonnin vuodessa käytän maksullisiin naisiin.
Ennemmin maksan suoraan siitä nuoren fitnessmimmin pimpistä. Sillä on jokin arvo.
Ei vaan vähääkään ole mielenkiintoa viettää aikaa jossain ravintolassa tai shoppailemassa tai elokuvissa. Pelkkänä seuralaisena en näe nuorella mitään arvoa.
M43
Kauhistuttavaa kuinka tuommosesta iljettävästä asiasta vauhkotaan ja yritetään tuoda esille että olisi normaalia.
Suojelkaa ja varjelkaa nuoria ettei kukaan ajautuisi tuollaiseen.
Mielestäni ip lehdet suoltaa monia riettaita ja synnillisiä juttuja.