Paloittelumurhaaja Hyvönen räjähti palasiksi Porissa
Kommentit (49)
Hyvä. Toivottavasti paloitellaan h*lvetissä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Millä tavalla ap kuolee?
Jaa-a, ehkä syöpä tai infarkti? Räjähdys olisi kovin erikoista minun elintavoillani, en omista edes kaasulaitteita.
Ap
Miksi teit tämän aloituksen?
En tiedä. Tuli sellaiset karma kosti -vibat. Miksi kysyt?
Ap
Mässäilet kuolemalla. Miksi? Miksi tämä kiinnostaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tavallaan hyvä tapa paloittelijalle itse lähteä myös paloina. Toki en kenenkään kuolemaa toivo, mutta tämä kaveri ei varmaan kauheasti hyvää ympärilleen tuonut
Oli hän mukava oppilas.
Ihana uutinen, piristi päivää mukavasti. Hienoa että päästiin eroon tuostakin hapentuhlaajasta. Hyvää matkaa helvettiin Virpin luokse! :)
Joku sääliö ketjussa ei tykkää, että ihmisj äte kuoli. 😂
Tärkeintä että räjähdyksessä ei tullut ihmisuhreja
Murhaaja murhattiin. Herttaista.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9238df70-db1b-45a6-8258-19d61b614910
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tavallaan hyvä tapa paloittelijalle itse lähteä myös paloina. Toki en kenenkään kuolemaa toivo, mutta tämä kaveri ei varmaan kauheasti hyvää ympärilleen tuonut
Tuotko itse hyvää ympärillesi?
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö itse taivaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, ehkä syöpä tai infarkti? Räjähdys olisi kovin erikoista minun elintavoillani, en omista edes kaasulaitteita.
Ap
Miksi teit tämän aloituksen?
En tiedä. Tuli sellaiset karma kosti -vibat. Miksi kysyt?
Ap
Mässäilet kuolemalla. Miksi? Miksi tämä kiinnostaa sinua?
Miksi jankkaat ketjussa? Tunsitko tämän ruumiinpaloja mässäilevän ihmisjätteen?
Vierailija kirjoitti:
Joku sääliö ketjussa ei tykkää, että ihmisj äte kuoli. 😂
Taitaa olla Hyvösen kaveri, ei mikään muu selitä noin puolustelevaa tekstiä. Kukaan normaali ei puolustaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihana uutinen, piristi päivää mukavasti. Hienoa että päästiin eroon tuostakin hapentuhlaajasta. Hyvää matkaa helvettiin Virpin luokse! :)
Oletko itse matkalla taivaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos se päätyykin muslimien paratiisiin. Siellä yritetään kursia hamasinkin teroja kokoon niin että ne pystyvät panemaan neitsyitä.
Millainen ihminen hengailisi Hyvösen kanssa? Ei varmaan kovin täysipäinen itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Räjähdys on kivuton yleensä, toisin kun infarkti taikka syöpä. Mitä liukkaampi lähtö, sen parempi. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukehtumalla oma muna suussa.
ap
No heh, en koe omistavani mieheni munaa.
Ap
P. S. Aloitus selvästi ärsyttää sinua, oletko Hyvösen kavereita?
Miksi mässäät kenenkään kuolemalla?
Kaveri oli itse kirjaimellisesti mässännyt kuolleella, joten ihan sopiva RIP (rest in pieces) tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Räjähdys on kivuton yleensä, toisin kun infarkti taikka syöpä. Mitä liukkaampi lähtö, sen parempi. M51
No eipä tästä kyllä tiedä kuinka pitkään kitui. Löydettiin vasta pari päivää räjähdyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No eipä tästä kyllä tiedä kuinka pitkään kitui. Löydettiin vasta pari päivää räjähdyksen jälkeen.
Laitoin juuri siksi tuon yleensä. M51
Hassua kun "1%" ääIiöitä fanittavaa Jonnea harmittaa väkivaltaisiin rikollisiin kohdistuva halveksunta. Niitä prossareita itseäänhän ei muiden mielipiteet juurikaan kiinnosta.
Tämä oli jo toinen hyvänmielen uutinen tänään.
Toinen oli se tarina sugardaddy Esasta.