Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko koskaan saanut pakit tavismieheltä?

Vierailija
29.05.2025 |

Nainen, oletko joskus deittaillut ja saanut pakit tavismieheltä, siis sellaiselta mieheltä, jolla on ollut vaikeuksia löytää treffiseuraa tyttöystävästä puhumattakaan?

Itse ainakin olen toistuvasti saanut pakkeja sellaisilta miehiltä, jotka ovat vaikuttaneet siltä, että he eivät ole kovin suosittuja naisten keskuudessa ja ovat itsekin sanoneet, etteivät käy usein treffeillä.

Se on jännä, kun tällä palstalla miehet kirjoittavat, että "tavallinen mies ei kelpaa naisille", niin mä ainakin voin sanoa, että ei tavallinenkaan nainen kelpaa tavallisille miehille..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko pitää keskustelua yllä? Minulla on paljon tinder mätsejä joiden kanssa keskusteluja esim wa mutta heistä näkee että ei kiinnosta. Viesteihin vastataan illalla jos aamulla jotain laitat. Vastaukset ovat olleet tyyliin. Joo, niimpä, aivan. Ei minua kiinnosta sellaisen kanssa jutella.

Vierailija
22/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja en ajattele, että tavismiehelle deittailu edes on mahdottoman vaikeaa. Tavis on joku joka on ulkoisesti ja sosiaalisesti lähellä normaalia. Kyllä sellainen aina naisen löytää vaikkei ehkä ihan just sitä kenet ensin halusi. 

Vierailija
24/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
25/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, nyt kun mietin niin joo. Efortin puutetta toki ollut näiltäkin ja esim. kommentteja, että "en aio lopettaa pelaamista naisen takia" kun olen osoittanut tyytymättömyyttä peliaddiktioon ihan alkumetreillä tutustumista. Mutta nuoruudessa oli myös yksi sellainen tavis, joka ei pitänyt minusta, vaikka oli suhde. Päätyi yhteen erittäin vakavasti sairaan tytön kanssa, eli ilmeisesti omasi jonkinlaisen fetissin sitten. Ei sillä että tuosta suhteesta olisi mitään tullut muutenkaan, join nuorena paljon alkoholia ja jaksoin miehiä oikeastaan vaan sen voimalla. 

Vierailija
26/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nuoruudessa oli myös yksi sellainen tavis, joka ei pitänyt minusta, vaikka oli suhde. Päätyi yhteen erittäin vakavasti sairaan tytön kanssa, eli ilmeisesti omasi jonkinlaisen fetissin sitten. 

Mikä sairaus hänellä sitten oli? Tarkoitatko esim. Syöpää, liikuntavammaa tai psykiatrista sairautta?

Vierailija
27/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. 

Itse olen korkeakoulutettu, hoikka, liikunnallinen ja pitkähiuksinen luonnollisen nätti nainen.

Vierailija
28/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
30/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vaikka kuinka monet pakit ennenkuin prinssi valkoisella ratsulla saapui.

Vierailija
31/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. 

Itse olen korkeakoulutettu, hoikka, liikunnallinen ja pitkähiuksinen luonnollisen nätti nainen.

Ehkä hän ei tuntenut oloaan seurassasi luontevaksi? Millainen olet ihmisenä näiden ulkoisten piirteiden ja tittelien lisäksi?

Vierailija
33/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen saanut pakkeja tavallisilta miehiltä, mutta ei näillä ole ollut vaikeuksia saada suhteeseen haluamaansa naista. 

Vierailija
34/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. 

Ehkä hän ei tuntenut oloaan seurassasi luontevaksi? Millainen olet ihmisenä näiden ulkoisten piirteiden ja tittelien lisäksi?

Juteltiin ja naurettiin yli tunnin ajan. En tiedä miten voisi enää olla enemmän luontevaa.

Vierailija
35/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. 

Juteltiin ja naurettiin yli tunnin ajan. En tiedä miten voisi enää olla enemmän luontevaa.

Eli hän ei tuntenut oloaan luontevaksi seurassasi.