Onko Brigitte Macron mielestänne kaunis?
Vaikka nyt pitäisi ilmeisesti kaikkien kunnon ihmisten inhota ja haukkua häntä, mutta mielestäni hän on tyylikäs ja nätti nainen.
Kommentit (192)
Mun mielestä osaa pukeutua hyvin kuviin. Tuo peruukki on liian iso, luonnollisempia varmaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
On kaunis ja hänestä huokuu sivistys ja hyvien käytöstapojen hallinta. Olen seurannut jo häntä pitkään. Jotenkin hän on aina vaikuttanut niin täydelliseltä, että pieni särö häneltä inhimillistä.
Hyvien käytöstapojen hallinta ?????
Oli myös eräs hiukan vanhana syntynyt poika ja myös ihastus oli jo pitkälti kolmikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä osaa pukeutua hyvin kuviin. Tuo peruukki on liian iso, luonnollisempia varmaan löytyy.
Asiantuntijoiden mkaan se ei ole peruukki, vaan sen omat hiukset on paksut. Ehkä suomalaisten ohuiden hiirehäntähiusten omistajien on vaikea uskoa, että maailmassa on myös ihmisiä joilla on luonnostaan paksut hiukset.
Miksi pitää ruotia tämänkin ihmisen ulkonäköä?
Hyytävän ja pelottavan näköinen nainen. Macron ei uskalla edes erota hänestä.
Oksettava miehenhakkaaja. Näen vain ruman, väkivaltaisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoiden mkaan se ei ole peruukki, vaan sen omat hiukset on paksut. Ehkä suomalaisten ohuiden hiirehäntähiusten omistajien on vaikea uskoa, että maailmassa on myös ihmisiä joilla on luonnostaan paksut hiukset.
No ei ole. Lapsuuden kuvissa Brigittellä oli korkea otsa ja hiusraja kaukana. Opekuvissa makaronin kanssa tukka oli hamppua.
Hän on tyylikäs, ystävällisen oloinen ja vaikuttaa kunnioittavan tapahtumia ja isäntiään missä on milloinkin. Melania Trump oli Suomessa kuin paskan syönyt. Brigitte ihan toista. Aina laitettu, tukka iso ja laihat jalat. Varmasti hyvin huollettu monesta kohtaa. Kokonaisuus on hyvä ja saattaisin kuvitella itseni tavallisen ihmisen samaan kahvipöytään leipäjuuston ja itse tehdyn täytekakun kanssa tai Elysee palatsiin maisteleen presidentillisiä herkkuja ja shampanjaa tuntematta itseäni alempiarvoiseksi. Siten vastaus kysymykseen on kyllä
Melko sairas tapaus, efebofiili ja väkivaltainen? Millähän kiristää miestään pysymään suhteessa. Väkivallalla?
Inhottavaa miten naisilla on tarve vähätellä ja puolustella lähisuhdeväkivaltaista kun uhri on mies.
Mä en tiedä näkeekö muut samaa mutta mulla tulee mieleen että hän on näyttänyt lapsena samalta kuin prinsessa Madeleinen Leonore tytär.
Tukan ja ihon väri näyttävät tunkkaisilta. Luonnollisempana varmasti olisi kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Melko sairas tapaus, efebofiili ja väkivaltainen? Millähän kiristää miestään pysymään suhteessa. Väkivallalla?
Näitäkö kysyttiin? Ei kannattaisi syyttää toista sairaaksi jos kommentit ovat tätä tasoa.
Peruukki karvahattu. Pyörii pääsä vinossa monta numero liika iso.
Naama kuin kip.e. sia.n. pilll.u.
En tiedä kauneudesta, mutta laiha kyllä on sehän tuntuu nykyään riittävän.
Perverssi nainen. Kamalasti leikelty, iso tukka peittämässä puolet rypistyneestä naamasta. Alipainoinen. Mutta nämä nyt ei vielä ole se ongelma vaan tämä pervoilu 15-vuotiaan pojan perässä. Onko teistä ihan ok, että heidän kiinnostus heräsi, kun Emmanuel oli 15-vuotias ja Brigitte 39-vuotias opettajansa? Virallisesti, siis virallisesti, suhde alkoi vasta, kun EM oli 18. Ken uskoo. Ja aivan sama, alkoiko 16, 17 tai 18v. Joka tapauksessa täysin asiatonta käytöstä keski-ikäiseltä opettajalta tai keneltäkään opettajalta. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi nähdä hänestä kuvia nuorempana niin voisi sanoa. Ikäänsä nähden hyvännäköinen kylläm
Löytyy nuoruuskuvia googlaamalla. Joissakin on vähän hapsottava habitus nuoren Camilla Parker-Bowlesin tapaan, toisissa tyrmäävän tyttömäisen kaunis. Hampaat on kyllä täysremontoitu hänelläkin. Tyttärensä näyttää hyvin samalta kuin hän nuorena.
Adoptiotytärkö. Tää mies ei ole äiti.
Eli kirjoittaisit samalla tavalla jos nelikymppinen miesopettaja olisi groomannut 15-vuotiaan tyttöoppilaansa, jättänyt perheensä, mennyt tytön kanssa naimisiin ja nyt vuodikymmeniä myöhemmin koittaisi peitellä nuoren vaimonsa rinnalla vanhenemistaan, kaljuaan ja kaljamahaansa samalla siinä sivussa tätä hakaten?