Onko Brigitte Macron mielestänne kaunis?
Vaikka nyt pitäisi ilmeisesti kaikkien kunnon ihmisten inhota ja haukkua häntä, mutta mielestäni hän on tyylikäs ja nätti nainen.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi nähdä hänestä kuvia nuorempana niin voisi sanoa. Ikäänsä nähden hyvännäköinen kylläm
Löytyy nuoruuskuvia googlaamalla. Joissakin on vähän hapsottava habitus nuoren Camilla Parker-Bowlesin tapaan, toisissa tyrmäävän tyttömäisen kaunis. Hampaat on kyllä täysremontoitu hänelläkin. Tyttärensä näyttää hyvin samalta kuin hän nuorena.
Adoptiotytärkö. Tää mies ei ole äiti.
Tottakai adoptiolapset näyttävät ottovanhemmiltaan! Sellaiset genetiikat siellä.
BTW, tää kaikkien naisten epäileminen miehiksi on peräisin ylilaudalta, jossa osa porukasta alkoi heittää sitä läppänä. Ikävä kyllä, tyhmempi osa jengistä sitten alkoi pitää sitä totena ja lopputuloksen näemme. Vapaa internet on ollut huonoin keksintö koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaunis ja hänestä huokuu sivistys ja hyvien käytöstapojen hallinta. Olen seurannut jo häntä pitkään. Jotenkin hän on aina vaikuttanut niin täydelliseltä, että pieni särö häneltä inhimillistä.
Pieni särö nimeltä perheväkivalta.
Ja pikkupojista tykkääminen...
On ehkä saattanut olla nuorena. Nyt kuiva korppu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ryppyinen naama näkyy lähikuvissa.
Ennenkuulumatonta, että yli 70-vuotiaalla on ryppyjä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ryppyinen naama näkyy lähikuvissa.
Ennenkuulumatonta, että yli 70-vuotiaalla on ryppyjä:)
Kyllä. Etusivu uusiksi! Maailmanluokan uutinen!
Tuota, ei normaalin ja kunnon ihmisen tarvitse vihata rouva Macronia. Erilaiset juoruämmät ym. omaa elämää omaamattomat voivat niin tehdä tietenkin. Mutta ovatko he kunnon ihmisiä? Mielestäni ei.
En osaa sano, mitta Emmanuel ei ole ainakasn komea. Hmm. muistuttaa etäisesti mieheni erästä kaveria.
Brigitte on miesoletettu kaikkialla, ei vain Suomessa.
Jos verrataan seitsenkymppisiin Meryl Streepiin, Glenn Closeen, Helen Mirreniin tai Anna Wintouriin, niin en voi sanoa Brigitten osalta pitäväni häntä kauniina tai muodikkaana. Äärimmäinen laihuus ei ole silmissäni kaunista. Se myös kertoo ettei rouvalla ole enää lihaksia joilla pärjäisi arjessa, askeleet ovat huterat ja hauraat. Oma tavoitteeni on säilyä elinvoimaisena, vahvana, ja luonnollisena.
Makarooni on tod näk vähintään bi. On kunnianhimoinen ja ajatellut että heterosuhde on välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ei kiitos mitään Brigitte on mies viestejä. Tuo alkaa olemaan jo tosi väsynyttä. Vaikka itse olen salaliittoteoreetikko, niin en vaan näe sitä, että hän olisi ollut mies.
ON MIES. Et ole jyvällä.
Jos on tehnyt miehestä naiseksi vaihdon, niin eikö pitäisi olla myöskin isompi kallo ja kädet? Miehillähän nuo on paljon kookkaampia. Olen nähnyt erään transmallin ja vaikka hän näyttää tosi kauniilta ja naiselliselta, on hänellä tosi isot kädet. Näitähän ei millään leikkauksella pysty poistamaan. Esim. aataminomenan pystyy.
Myös Michelle Obamaa on epäilty mieheksi, ainakin amerikkalaisten salaliittoteoorikoiden taholta.
Vierailija kirjoitti:
Ai huumoria? Väkivaltainen eukko, rumentui mun silmissä välittömästi.
Kyllä. Mieleen tuli heti, että mitenkähän epätasa-arvoinen suhde heillä ehkä onkaan, onkohan Emmanuel ollut aina se alistuva osapuoli. Vähän haljulta tuntuu kun ajattelee, että heidän suhde on alkanut Macronin ollessa 15.
Se iso tukka taitaa olla peruukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ei kiitos mitään Brigitte on mies viestejä. Tuo alkaa olemaan jo tosi väsynyttä. Vaikka itse olen salaliittoteoreetikko, niin en vaan näe sitä, että hän olisi ollut mies.
ON MIES. Et ole jyvällä.
Kolmen aikuisen lapsen äiti + kaksi lastenlasta.
Vierailija kirjoitti:
Pervo suhde
Eliitillä on eliitin metkut. Voi pojat kun tietäisitte.
Ikäisekseen ok, mutta en tämän ikäisenä kyllä alkaisin yhtään mihinkään tuon kanssa.
M54
ON MIES. Et ole jyvällä.