Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä jos mies ei suostu nuolemaan sua sen jälkeen kun on lauennut sisällesi?

Vierailija
28.05.2025 |

Itse nuolen tottakai heti sen jälkeen kun oon lauennut naisen pimppiin ja ottaahan naisetkin pimpistään munan suuhun, mutta mitä mieltä olette jos mies ei suostu moiseen? Onko sellaisia miehiä vielä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita. Ex ei suostunut nuolemaan edes ennen seksiä, ei edes juuri suihkusta tulleena. Kummasti sitten ihmetteli miksi ei itsekään sitä suuseksiä saanut edes suihkun raikkaana kuin hyvin harvoin.

Vierailija
2/20 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On noita. Ex ei suostunut nuolemaan edes ennen seksiä, ei edes juuri suihkusta tulleena. Kummasti sitten ihmetteli miksi ei itsekään sitä suuseksiä saanut edes suihkun raikkaana kuin hyvin harvoin.

Mikä se sellainen mies on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, mutta en minä myöskään naista vaadi tekemään samaa. Suuseksi on ihanaa suihunraikkaana molemmin puolin, eli yhdyntä esileikin jälkeen.

Vierailija
4/20 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kysymys oli naisille, vastaan silti. Oman spermani nuolen, saanhan sitä suihinottonsa jälkeen naistani suudellessakin. Toisen miehen spermaa en nuole, toki liukkailla voin nussia. 

Vierailija
5/20 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suostu ketään nuolemaan joten yhtään ei haittaa. 

Vierailija
6/20 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä tylsiä miehiä. Tottakai pil...lua nuollaan sen jälkeen kun on sinne itse lauettu. Vähän suolainen maku vain, mutta ei haittaa ollenkaan kun naisen nautinto.

Vierailija
7/20 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kitään spermapillua ala nuolemaan. Nuolen kyllä ennen ja vasta naisen orgasmin jälkeen heitän rojut sisään. Miksi ihmeessä nuolisin sen jälkeen?

Vierailija
8/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tästä täällä lukenut ja voisin jopa kokeilla. Vaimosta en tiedä innostuisko, suuseksiä tämä ei halua saada eikä antaa. Minä taas tekisin miltei mitä vaan, kakkaleikit ei kiinnosta. Millähän tohon sais hänet innostuun? Jos lopuksi istuis naaman päälle niin en karkuunkaan pääsis mut kyllä nuolisin. Tarviiko pyytää? Jos ei taas suuseksiä halua niin aika vaikea edes kokeilla.

Vierailija
9/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nai minua ja laukeaa sisääni. Itse en pysty saamaan yhdyntäorgasmia, sitten mieheni nuolee minut ja saan vavisuttavan orgasmin. Meillä tämä toistuu hyvinkin usein mutta mies nuolee myös ennen naintia ja saan orgasmin. Hän sanoo että ei ole ongelma nuolla spermaista pilluani  ja itsekkin olen kiihkeämpi seksissä kun saan vasta mieheni jälkeen. N31.

Vierailija
10/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nuolla, mutta hankalaa kun laukean mieheni suoleen.

T. Jens

Vierailija
11/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee metoo ilmoitus. Mun kanssa ei pelleillä!

Vierailija
12/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni nai minua ja laukeaa sisääni. Itse en pysty saamaan yhdyntäorgasmia, sitten mieheni nuolee minut ja saan vavisuttavan orgasmin. Meillä tämä toistuu hyvinkin usein mutta mies nuolee myös ennen naintia ja saan orgasmin. Hän sanoo että ei ole ongelma nuolla spermaista pilluani  ja itsekkin olen kiihkeämpi seksissä kun saan vasta mieheni jälkeen. N31.

Minä olen luopunut ajatuksesta saada orgasmi yhdynnässä.  Onnistuuko sulta yhdyntäorgasmi, jos mies antaa suuseksiä ennen panoa?

Vierailija
13/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kitään spermapillua ala nuolemaan. Nuolen kyllä ennen ja vasta naisen orgasmin jälkeen heitän rojut sisään. Miksi ihmeessä nuolisin sen jälkeen?

Koska seksi jatkuu vielä sen jälkeen kun olet lauennut kerran ja nainen haluaa orgasmeja nii miks ihmeessä et nuolisi siinä välissä vaikka 15 minuuttia pimppiä, ja oot taas kova kuin kivi naimaan lisää? Ottavathan kaikki naisetkin suihin pienen panon jälkeen ja välissäkin, pimpiltä se voi maistua, nii miks ihmeessä sä et nuolisi sen jälkeen kun oot lauennu pilluun? Ap

Vierailija
14/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ei todellakaan läheskään kaikki naiset ota pillussa käynyttä kullia suuhunsa.

Vierailija
15/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää ei saanut nuolla muuten kuin korkeintaan suihkun alla veden virratessa ja sen aikaa kun pystyi hengitystä veden alla pidättämään. Liitto oli muutenkin niin väljähtynyt ja laimea, että sen jälkeen kun kuopuskin lähti maailmalle, niin laitettiin eropaperit vetämään. Nyt on haaveissa löytää itselle mieluinen nainen, joka suorastaan VAATII, että pillua nuollaan.

M52

Vierailija
16/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exää ei saanut nuolla muuten kuin korkeintaan suihkun alla veden virratessa ja sen aikaa kun pystyi hengitystä veden alla pidättämään. Liitto oli muutenkin niin väljähtynyt ja laimea, että sen jälkeen kun kuopuskin lähti maailmalle, niin laitettiin eropaperit vetämään. Nyt on haaveissa löytää itselle mieluinen nainen, joka suorastaan VAATII, että pillua nuollaan.

M52

Oikein! Itse käyn vaan vieraissa. Vaimo tuskin asiasta kärsii, kun mikään ei kiinnosta muutenkaan.

Vierailija
17/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomuus, minä nukahdan sekunnissa mällin jälkeen.

Vierailija
18/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule ei todellakaan läheskään kaikki naiset ota pillussa käynyttä kullia suuhunsa.

Sanoisin että suurin osa ei ota, omalla kokemuksella. 

Vierailija
19/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että suurin osa ei ota, omalla kokemuksella. 

Kuinka suuri kokemuslista sulla on? Mä koen itseni suht kokeneeksi mieheksi, olen ollut yli sadan naisen kanssa sängyssä. Joukkoon mahtuu naisia jotka eivät ota ollenkaan suihin ja se on ihan ok, ei tarvitse jos ei halua, mutta he jotka ottavat, ottavat usein myös panon välissä. Itse vasta kysyin tinder tuttavuudelta mitä mieltä on siitä pitäisikö miehen nuolla naista vielä sen jälkeen kun on lauennut pilluun, kun tekeväthän naisetkin usein sitä että ottavat pillusta suuhun munaa. Ei kuulemma haitannut ja suosittelikin. Tein mitä toivottiin ja tykkäsi kyllä. Ap

Vierailija
20/20 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ottaa loppuun asti suihin, niin suostun nuolemaan pillua oman orkkuni jälkeen. Muuten en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi