Mikä on viimeinen paikka Suomessa johon muuttaisit?
Kommentit (100)
Ei tuohon voi vastata. Suostun asumaan vain Bulsan eteläpuolella Helsingissä, kaikki muu on viimeistä paikkaa.
Kemi tai Karstula tulisi ekana mieleen, ei millään pahalla asukkaille. Johonkin ihan hevon kuuseen voisin kyllä muuttaa mutta ei pieneen kylään.
Minnekään Pohjanmaalle en ikinä muuttaisi. Olen vaaramaisemassa syntynyt ja kasvanut, se latteus Pohjanmaalla ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
-Kehä kolmosen sisäpuoli
-Turku
-Tampere
-Jyväskylä
-Oulu
-Lahti
Noihin paikkoihin en ikinä muuttaisi.
- mitkä paikat ja millä kriteerein sopivia?
Vierailija kirjoitti:
Woke/juntti/islamistinen Hesa.
Mikäs se parempaa, kuin Pride lippuja ja Palestiinan lippuja katukuvassa upkomaalaisten miesten uhkailessa puukoilla.
#Dream #MunHesa #HesaLife #FreePalestine #LGBTQUHD4KLGTV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieksamäki, Kajaani tai Joensuu
Mikä vika Kajaanissa?
Vasemmistolaisille naisille se ei ole tarpeeksi trendikäs, kun ei ole Starbucksia ja eksoottisia ulkomaalaisia miehiä katukuvassa.
Tämä! :D Haluavat elää muslimien naapurissa.
"Free, free Palestani." :DDD
Vierailija kirjoitti:
Minnekään Pohjanmaalle en ikinä muuttaisi. Olen vaaramaisemassa syntynyt ja kasvanut, se latteus Pohjanmaalla ahdistaa.
Se hyvä puoli täällä aakeella laakeella on, että vanhatkin ihmiset jaksaa liikkua pyörillä, kun ei ole mäkiä 👵🏻👍
En muuttaisi enää minnekään Helsingin ulkopuolelle. Täällä olen syntynyt ja tänne jään. Ainoa paikka Suomessa, jossa saa elää vapaasti ilman, että juorutaan ja kyylätään. Välissä asuin valitettavasti Turussa pari vuotta, hyi oks...
Vierailija kirjoitti:
En muuttaisi enää minnekään Helsingin ulkopuolelle. Täällä olen syntynyt ja tänne jään. Ainoa paikka Suomessa, jossa saa elää vapaasti ilman, että juorutaan ja kyylätään. Välissä asuin valitettavasti Turussa pari vuotta, hyi oks...
Länsi-Suomi eli Varsinais-Suomesta Meri-Lappiin:
suurimmalta osin aakeaalaakeaa, talvet harmaata loskaa ja ihmiset tympeitä. Pohjanmaalta alkaen myös liikaa uskovaisia. Veikkaan että ankea luonto vaikuttaa ihmisten mieleen, edes Ruotsin läheisyys ei pelasta tässä.
Välillä mietin olisiko Helsingin ulkopuolellakin kivoja asuinpaikkoja. Ehkä Kuopio tai Lappeenranta voisi olla sellainen. Itä-Suomalaiset ovat mukavia ja maisemat upeita.
Mikään Tampereen yläpuolella. Ja Tamperekin on hiinä ja hiinä, ettei ole liian pohjoisessa.
Se paikka jossa asut on suurimmissakin kaupungeissa todellisuudessa about 10 000 asukkaan kokoinen alue jossa arkesi todellisuudessa pyörii ja jossa koet asuvasi.
Helsingissä on 60 paikkaa jossa voit asua, Espoossa 30, Turussa 20 ja niin päin pois joten kyse on tarkalleen ottaen siitä millä alueella sinulla on varaa asua eikä siitä missä kaupungissa.
Jos tulot pysyvät vakiona niin ainakin isoa asuntoa tarvitsevan lapsiperheen on mahdollista muuttaa Turussa (lue: Kaarinassa tai Naantalissa) sellaiselle turvalliselle omakotitaloalueelle josta Helsingissä on turha unelmoida ellei kuulu rikkaimman 5% joukkoon. Sekä Helsingissä että Turussa on sellaisia paikkoja joihin en muuttaisi mistään hinnasta.
Kaikille asukkaille yhteisiä palveluita ovat sitten keskusta, ulkoilualueet, uimarannat jne jotka voivat joko nostaa kaupungin viihtyvyyttä (Turku jokiranta) tai viedä viimeisenkin halun astua jalallaankaan koko läpeen (Helsingin keskusta)
Ainoastaan jossain 10t asukkaan kaupungissa tai pienemmässä voit nimetä suoraan kaupungin paikkana jossa et halua asua koska noin pienessä taajamassa ei ole erilaisia alueita vaan niin aikuiset kuin lapsetkin ovat kaikki tekemisissä keskenään joka paikassa: kouluissa, harrastuksissa, vapaa-ajalla, ravintoloissa ja kaikki tietävät kaikkien asiat paremmin kuin asianomainen itse.
Vierailija kirjoitti:
Keski-Suomi. En tykkää yhtään siitä maisemasta. Liian tasaista. Etelä-Pohjanmaa ehkä myös, liikaa peltoja.
Keski-Suomi liian tasaista????????
Missähän sä olet käynyt ja luullut sitä keski-Suomeksi. Keski-Suomesta ei oikein tasaista paikka löydy, aina olet mäessä menossa ylös tai alas.
Lahti on heittämällä ikävin paikka, jossa olen asunut.