Sperma on sen hetken ok, mutta ällöttää pikkareissa
Niin, sperma siis ihan ok sillä hetkellä kun se on purkautunut, mutta ketä muuta ällöttää se kun se valuu lähitunteina pikkareihin.
Sotkuinen ja epäsiisti olo minulla ainakin.
Housut tahmeina ja kokkareisena siinä sitten kiva olla töissä tai missä sitten onkaan.
Ei kai kukaan normaalihygienian omaava nainen tykkää siitä kun pikkarit on sotkuiset ja ehkä haiskahtaakin. Toki ne voi vaihtaa ja pesulla käynti auttaa vähän, mutta silti sitä valuu jonkin verran myöhemminkin.
Kommentit (25)
No itse tykkään ja kiihottaa paljon jos spermat valuu pitkin reisiä. Monesti käyn esim töiden jälkeen panetuttamassa itteeni ja suoraan panon jälkeen vaatteet päälle ja lähden kävelemään kotiin ja ihanaa kun liemet kastelee pikkarit ja valuu reisille. N29
Olisiko mahdollista aina silloin tällöin käyttää kondomia?
Antakaa naisten haista, jos haluavat. Oman vaimon sisään saa päästää lastit joka päivä, ja haluaakin sisälle spermat. Ei hajut ketään tapa. Nykyään ihmiset ovat näissä asioissa niin saakelin neitejä, siis miehetkin. Mainokset, ja ympäristö ovat saaneet normaalit hajut vaikuttamaan epänormaaleilta. Pitää tuoksua deudorantille, hajuvedelle, ja partavedelle. Sekö on normaalia? Hiki, joka haisi lajimme historia ensimmäiset 100000 vuotta, on viimeiset vuosikymmenet pitänyt peittää, koska joku mainosmies on semmoisen idean saanut. Ja rikastunut sitten hienhajun seurauksena.
Joo, ei hiki hyvältä haise, mutta pitää noita tuoksuja sietää.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista aina silloin tällöin käyttää kondomia?
Siitä minä saankin nautinnon kun joku mies laskee sisään ja voin heti lähteä kävelemään kotiin ja valuttelemaan liemiä reisiä pitkin. N29
Tietysti stringeihin! Mihinkäs muuhun kun ei asiallisia alusasuja voi käyttää!
Eikä ne mihinkään valu ennen nukkumista!