Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua yksiön sisustamisessa

Vierailija
28.05.2025 |

Asun yksiössä joka on todella pieni jotain 26 neliötä. Täällä on nyt 120cm sänky ja TV ja tv taso ja yksi hyllykkö. Tarvitsin jonkinlaisen pöydän. Olen taiteilija ja piirtelen paljon digitaalisesti ja mulla ei oo nyt mitään "tasoa" mihin laittaa kannettava ja käyttää piirtoalustaa tai tehdä muutenkin taidetta. Sitten taas tarvisitin myös ruokapöydän mutta kumpikaan ei mahdu tähän tilaan. Eli mitä vaihtoehtoa suosittelisitte, vain työpöytä jonka ääressä syödä vai sitten vain ruokapöytä ?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisiko rakentaa taittopöytä? Sellainen iso, joka on toisesta päästä saranoilla kiinni seinässä ja toisessa päässä saranoilla olevat jalat, jotka taittuu kun nostaa seinää vasten? Sen saisi pois edestä, kun et taiteile. Syödä voi vaikka sängyllä tai jakkaralla keittiössäkin. Meillä on syöty sohvalla viimeiset 15 vuotta🤣

Minä tein tämän tyyppisen vauvan vaippatasosta. Vauvalle sitä käytettiin ehkä viikko, mutta sen jälkeen tehtiin ensin lapselle koulupöytä ja nyt minulla käytössä.

"vaippa"hyllyille mahtuu pienet kynäpurkit yms ja taso on tukeva, sen saa nostettua ylös ja kynät jää piiloon. 

Vierailija
22/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen seksikeinu nurkkaan. Voit sitten leikkia sen kanssa kun tulee vierais mies kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen seksikeinu nurkkaan. Voit sitten leikkia sen kanssa kun tulee vierais mies kylään.

Jahah, taas on puhe siitä mitä puuttuu. Voisit joskus älytä vaietakin.

Vierailija
24/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhallettava ilmapatja yhteen nurkkaan, ikkuna verho ja tuoli.

Vierailija
25/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin auttaa olen yksiön sisustussuunnittelija mut mun tuntipalkka on 5000 e 

Vierailija
26/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen vaippatasoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän