Nainen mitä katsot alastomassa naisessa
Kommentit (24)
Ei kuulu tapoihini tuijotella alastomia ihmisiä. Tai muutenkaan.
Esim uimahallin pesutiloissa katson kokonaisuutta, en kiinnitä yksityiskohtiin mitään huomiota. Ajattelen muista naisista vaan että jaha, tuo tuossa on nuori/vanha/lihava/laiha, en sen kummempaa. Tietty jos on joku kovin poikkeava piirre, niin sen huomaa.
Ehkä rintoja jos isot ja tai kauniit ja lisäksi onko posliini.
Vierailija kirjoitti:
Nainen inhoaa sekä vihaa jokaista naista joka on piirunkaan verran kauniimpi (nuorempi, hoikempi, seksikkäämpi) kuin hän itse.
En inhoa vaan himoitsen ja ihailen 😻
En toki siis jokaista itseäni kauniimpaa vaan jos muutenkin tyyppiäni, olen itse ruma ja läski, mitä se minua haittaa että moni muu nainen on nätimpi
biN
Mä katson karvoitusta, ja sen väriä. Ajattelen mikä herkku sieltä ihanan tussun alta löytyykään. Ja mille se tuoksuisi.
Kaunis pörröinen karva on kaunis katsella. Varsinkin jos se on saippuoitu .
Katson ensiksi kasvoja, että tunnenko hänet, ja jos en tunne, katson onko hänellä munat?
Isoja rintoja koska olen itse pieni rintainen.
En osaa katsoa naisia seksuaalisessa mielessä. Kaikki naiset on mielestäni tavallaan aika kauniita, mutta siinä ei ole mitään seksuaalista. Katson siis vaan, että onpa tuo hoikka, mistäköhän tuo arpi on tullut, tuolla on hyvä ryhti, varmaan urheilee paljon tms. Oon kyllä umpihetero nainen.
Ehkä lantion seutua tulee vilkaistua. En kuitenkaan pitkään katso, varsinkaan tuijota. Lantion kaaret ovat vaan kauniit.
Nuorempana tuli verrattua itseä muihin. Nykyään huomaan kyllä jos joku on erityisen kaunis, mutta se on sellainen ohikiitävä jaa. En jää sen kummemmin pohtimaan.
Hassua, ajattelin että kaikki muutkin katsovat lähinnä pilluja! Niitä siis itse katselen. Ja olen tietääkseni hetero. Usein ajattelen, onkohan hänellä hyvä seksielämä, ja päättelen tämän sitten mm. siitä miten kantaa itsensä ja minkälaista energiaa hänestä välittyy. Mukava harrastus! 😂
Vierailija kirjoitti:
Hassua, ajattelin että kaikki muutkin katsovat lähinnä pilluja! Niitä siis itse katselen. Ja olen tietääkseni hetero. Usein ajattelen, onkohan hänellä hyvä seksielämä, ja päättelen tämän sitten mm. siitä miten kantaa itsensä ja minkälaista energiaa hänestä välittyy. Mukava harrastus! 😂
Mitä katselet pillusta?
Rintoja, lantiota, takapuolta ja vartalon muotoa siis yleensä. Onhan naisvartalot kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Nainen inhoaa sekä vihaa jokaista naista joka on piirunkaan verran kauniimpi (nuorempi, hoikempi, seksikkäämpi) kuin hän itse.
Mitä hittoa? :D Olisi elämä aika kurjaa silloin, ihan jokaisella.
Rintoja. Jos näen oikein kauniit rinnat niin tekisi jopa mieli koskea niitä...
Katson kokonaisuutta, tissit tuheron pimpan pepun kasvot, kaiken, mutta varovasti salaa.
Minua saa katsoa myös, alasti ollessani en kiirehdi laittaa vaatteita päälle, saatan jopa viivytellä, ja nautin kyllä ehkä salaa jos joku katsoo, jos jää kiinni, hymyilen hänelle. Olen aktiivinen urheilija, käyn aika paljon salilla, uimahallissa, julkisissa saunoissa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Katson kokonaisuutta, tissit tuheron pimpan pepun kasvot, kaiken, mutta varovasti salaa.
Minua saa katsoa myös, alasti ollessani en kiirehdi laittaa vaatteita päälle, saatan jopa viivytellä, ja nautin kyllä ehkä salaa jos joku katsoo, jos jää kiinni, hymyilen hänelle. Olen aktiivinen urheilija, käyn aika paljon salilla, uimahallissa, julkisissa saunoissa joskus.
Tykkäätkö siis esitellä itseäsi alasti. Oletko vapaa mielinen seksissäkin