Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään ei saa seksiseuraa

Vierailija
28.05.2025 |

Huomannut jo pitkään. Naisia ei kiinnosta ollenkaan enää ja mistään ei saa seksiseuraa. Kyllä ajat muuttuneet. Monta vuotta sitten naisia vielä kiinnosti

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erittäin mukavaa seksiseuraa neljän eri naisen kanssa. Kukaan meistä ei halua parisuhdetta, kaikki nämä naiset ovat fiksuja ja kertakaikkiaan miellyttävää seuraa. En ole mikään alfa sun muu, vaan ihan normaali eronnut sinkkumies, 45v. Heillä on myös toisia seksisuhteita- no, kolmella heistä. Kaikilla on hauskaa, ja teemme vain hyvää toisillemme.

Taidan olla yksi heistä. Hei, JT, kiva nähdä sinut täällä; vaikkakin olen vähän yllättynyt että sinä(kin) Vauvailet. Puhutaan kun tavataan keskiviikkona. Smuik.

Vierailija
102/116 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erittäin mukavaa seksiseuraa neljän eri naisen kanssa. Kukaan meistä ei halua parisuhdetta, kaikki nämä naiset ovat fiksuja ja kertakaikkiaan miellyttävää seuraa. En ole mikään alfa sun muu, vaan ihan normaali eronnut sinkkumies, 45v. Heillä on myös toisia seksisuhteita- no, kolmella heistä. Kaikilla on hauskaa, ja teemme vain hyvää toisillemme.

Mullakin on useampi mies kierrossa. Lisää tulee koeajolle ja kaikki haluaa tulla jäädäkseen, vielä useampi ois tyrkyllä ja ollu pitkäänkin. Oikeasti en ymmärrä kuinka toiset on malttanut roikkua mukana kaksi-kolmekin vuotta ennenku nähty lopulta seksin merkeissä. Kahta nähny kerran kimpassa ja erikseen muuten. Ne tietää toisistaan ja kyseleeki että ollaanko nyt nähty. Kaikki tietää etteivät ole ainoita. Mä en ole niiden ainut. Niin se Suomi makaa keskenään. Siksi on tärkeää suojautua niin oon selvinnyt aina ilman tauteja vaikka viriiliä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan näin yksinkertaista? Varmasti jotain tunteita herää, ikävää, mustasukkaisuutta tms. 

Vierailija
104/116 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikänaisia. Ei hyvää päivää. Sä et edes tiedä mikä on ikänainen. Sä et myöskään näköjään tiedä naisista mitään etkä myöskään osaa lukea. Ihan vain muuten tiedoksi, että myös miehet ikääntyy. Jos naiset ovat lahnoja, niin kannattaa katsoa peiliin. Eikä typerästi olettaa, että kaikki naiset ovat lahnoja.

Mä en ole parisuhteessa enkä edes halua sellaista. Mulle riittää ihan pelkkä seksi. Koskaan en ole seksiä harrastanut sen vuoksi, että miehen kiinnostus pysyisi. Mä harrastan seksiä sen vuoksi, että mä nautin siitä ja mä haluan sitä. Ei tarvitse näytellä yhtään mitään.

N45

Ikänainen on 40+. Wanhusnainen on 50+++.

Se on erittäin merkillistä, että kaltaisiasi ikääntyneitä seksimaanikkonaisia on vain somessa, reaalimaailmassa heitä ei tapaa. Ainoa jotka pelaavat olettamallaan ikänaisen tussun vetovoimalla ovat wanhat alkkisnaiset, saadakseen lisää ilmaista ilojuomaa.

Vierailija
105/116 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät enää tyydy No effort or investment-suhteisiin joissa heitä vain käytetään reikänä

Mieti tätä

Vierailija
106/116 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maasturi ja omtalo PKS ja tilillä 200 000e

Saanko seuraa

Jonesi

Vierailija
107/116 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin maasturi pihassa ei parkkipaikalla

Jonesi

Vierailija
108/116 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kyllä seksiseuran haku netistä, mutta olen kokenut hankalaksi naisena ottaa yhteyttä miehiin, kun ilmoituksensa eivät houkuttele.  "Haluaisin seksiseuraa" "msejaseluku 19cm kovana ja koko yö" ja muut itselle turhat tiedot siinä vaiheessa kun pohdin kehen otan yhteyttä. En jaksa tuhlata aikaani mieheen, joka tupakoi, käyttää alkoholia liikaa tai vaikka joka etsii jotain tietyntyyppistä naista tai tietyntyyppistä seksiä, mutta ei kerro sitä ilmoituksessaan. Tämä johtuu siitä, että kun ottaa yhteyttä mieheen, niin vähän hänen seksin puutteestaan rippuen, mies alkaa hyvin aktiivisesti viestitellä, eikä päästä sitten käymään läpi niitä perusjuttuja. Ja jos itsäekin panettaa, niin on pelkästään turhauttavaa, jos ei seksitreffit onnistukaan. Ja pahimmillaan se sama mies tulee sitten vastaan jossain muualla jollain toisella tekstillä tai ilmoituksella. Enkä tarvitse myöskään kuvia kalusta, kun turha niitä on katsoa, jos ei muuten sovita toisillemme.  

tästä syystä johtuen olen mieluummin ilman tai hankin seksiseurani livenä. 

Vierailija
109/116 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolivietti on heikentynyt sekä miehillä, että naisilla. Kyllä se meno oli ihan erilaista 70-luvulla. Mentiin ravintolaan, 22 aikaan ensimmäiset uskaltautuivat tanssilattialle. Kohta siellä oli kaikki, ettei tahtonut sekaan sopia. Tanssittiin ja juotiin aika reippaasti. Tuli valomerkki ja illan viimeiset hitaat. Sitten alkoi "isojako." Aika moni sieltä lähti nainen mukana eri suuntiin. Moni siinä saikin, ja loput pääsivät ovelle saakka. Jos jäi ilman, niin seuraavana perjantaina uutta matoa koukkuun. Pareja muodostui, ei siinä mitään Tinderiä tarvittu.

Vierailija
110/116 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena kiinnostaa emätinyhdyntä, suu- ja käsiseksi. Miehiä taas tuntuu kiinnostavan vain perseen rassaaminen tai muut outoudet. Sen vuoksi olen menettänyt kaikki seksihaluni. En ole vielä löytänyt sellaista miestä, joka ei jossain vaiheessa ala vaatimaan persettä tai jotain muuta yököttävää ja outoa.

Vierailija
111/116 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kai omistaa 40 tonnin mersu ja olla pätäkkää ja lihaksia että löytää.

Käytetty perusmersu? Lihaksia? Eli joku perus raksamies on siis kovaa kamaa!

Vierailija
112/116 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolivietti on heikentynyt sekä miehillä, että naisilla. Kyllä se meno oli ihan erilaista 70-luvulla. Mentiin ravintolaan, 22 aikaan ensimmäiset uskaltautuivat tanssilattialle. Kohta siellä oli kaikki, ettei tahtonut sekaan sopia. Tanssittiin ja juotiin aika reippaasti. Tuli valomerkki ja illan viimeiset hitaat. Sitten alkoi "isojako." Aika moni sieltä lähti nainen mukana eri suuntiin. Moni siinä saikin, ja loput pääsivät ovelle saakka. Jos jäi ilman, niin seuraavana perjantaina uutta matoa koukkuun. Pareja muodostui, ei siinä mitään Tinderiä tarvittu.

Hyi hitto saatana

Niinku joku paritteluriitti

Vierailija
113/116 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naisena kiinnostaa emätinyhdyntä, suu- ja käsiseksi. Miehiä taas tuntuu kiinnostavan vain perseen rassaaminen tai muut outoudet. Sen vuoksi olen menettänyt kaikki seksihaluni. En ole vielä löytänyt sellaista miestä, joka ei jossain vaiheessa ala vaatimaan persettä tai jotain muuta yököttävää ja outoa.

Outoa miten nää tulee samalle ihmiselle ja toisille tulee muut. Mä oon aina tehnyt selväksi että peppuun ei mennä millään. Ja se on ollu kaikille ok vaikka ne jotkut tykkää sitäkin tehdä mutta tekee sen si muualla ja mun kanssa näin. Vaikka toisia oon nähny seksin merkeissä vuosia, tai pari vuotta, ei ala silloinkaan sitä vaatimaan. Uudet ei vonkaa ku teen selväks. Onneks. Ois rasittavaa ja loppuisi siihen sekin seksi mitä jo on.

Vierailija
114/116 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto saatana

Niinku joku paritteluriitti

Soidinmenot ne oli. Se on ihmisen alkukantainen tarve. Se jäi sitten parien omaksi tiedoksi tapahtuiko mitään vai ei. Mutta tavallista oli, että morsiamella oli maha pystyssä, kun mentiin naimisiin. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Mutta ei siinä isompaa ongelmaa kenelläkään olut. Töitä oli aika hyvin niille, jotka halusivat tehdä. Jos ei Suomessa niin sitten Ruotsissa.

Vierailija
115/116 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai baareista seksiseuraa, mutta ei enää. Niin se maailma muuttuu.

Tosin, vaikuttaisiko siihen sekin että oma ikä on jo 60v ja kaljamahaakin on ilmestynyt 😆

Vierailija
116/116 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä olemassa .Ikinä ei ole tullut tarvetta kakkoseen panna.Yksi kolmekymppinen nainen ihmetteli kun en vongannut persettä.Sanoi oman ikäisten miesten kaikkien haluavan sitä.Tällä naisella aivan huikea pillukin.Itse hiukan vanhempi.Onnea etsintään