Nykyään ei saa seksiseuraa
Huomannut jo pitkään. Naisia ei kiinnosta ollenkaan enää ja mistään ei saa seksiseuraa. Kyllä ajat muuttuneet. Monta vuotta sitten naisia vielä kiinnosti
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan rumempi ja klyhempi mies tajua olla ystävällinen vai luuleeko ne että sekään ei auta?
Kummallista kun ystävällisyys ei maksa mitään..
Ihmisen käytöstavat ei apinoilta suju. Suomalaismiehet on taantuneet alluiksi, marakatin alapuolelle
Tämä on niin totta, katkeraa kalkkia. Aikoinaan -70 luvulla minulla oli uusi kinkku viikonlopun kummallekin päivälle, ja -90 luvullakin yksi.
Vierailija kirjoitti:
mutta kaippa sitä ilman seksiä pärjää tässä elämässä
Erittäin hyvin.
N
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pinnallisia nirppanokkia
Miehet aivottomia tolvanoita.
Ollaan eri lajeja jo.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei kelpaa. Ei anneta ees koskea
"Edes koskea"? No ei HELVETISSÄ ventovieraat saa minuun koskea. Se on lailla kielletty koska te pallopäät ette muuten tajua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta, katkeraa kalkkia. Aikoinaan -70 luvulla minulla oli uusi kinkku viikonlopun kummallekin päivälle, ja -90 luvullakin yksi.
Oot yli 70 ja edelleen i d i o o t t i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot yli 70 ja edelleen i d i o o t t i.
Olen 68v, tällä seikalla saattaa olla vaikutusta siihen että kinkkujen metsästämisessä saanto on heikentynyt. Kuitenkin, alkuvuodesta koin vaalean teinikaunottaren kanssa kolme viikkoa kestäneen leimahduksen. Tarkastelin hänen varpejaan ja upeita paljaita koipireisiään ja sitten uppouduin hänen silmiinsä, joiden katse oli niin uskomattoman avoin ja lämmin. Kuiskasin "let's hug" jolloin hän pujahti syleilyyni ja suorastaan kietoutui/liimautui voimalla kehoni vasten.
Kyllä mua seksi kiinnostaa, mutta vain erään tietyn miehen kanssa. Viimeksi eilen mies kävi mun luona kylässä ja oli seksiä.
Se, että sä et saa seksiseuraa ei tarkoita sitä, että naisia ei kiinnosta seksi. Naisia ei vain kiinnosta seksi sun kanssa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua seksi kiinnostaa, mutta vain erään tietyn miehen kanssa. Viimeksi eilen mies kävi mun luona kylässä ja oli seksiä.
Se, että sä et saa seksiseuraa ei tarkoita sitä, että naisia ei kiinnosta seksi. Naisia ei vain kiinnosta seksi sun kanssa.
N45
Ikänaisia (40-49v) kyllä saisin, ja sinnikkäämpiä pitää potkia pois, mutta en huoli heitä.
"Naisten" kiinnostus seksiin alenee puberteetista alkaen ja on nollissa menopaussista alkaen (menopaussi on keskimäärin 51v iässä). Ikänaiset ovat jo niitä lahnoja koska he vain näyttelevät pitääkseen suhdetta yllä.
Mulla ei ole vaikeaa saada seksiseuraa. Pikemminkin pitää valkata. Ikähaarukassa 18---> kypsään mieheen olisi käytännössä koska vaan tarjolla. N38
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vaikeaa saada seksiseuraa. Pikemminkin pitää valkata. Ikähaarukassa 18---> kypsään mieheen olisi käytännössä koska vaan tarjolla. N38
Lisättäköön tähän vielä mikä unohtui, seuraa ois liian kanssa tarjolla mutta vaikea löytää sopivaa, kestävää, hyvää kaveria seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisättäköön tähän vielä mikä unohtui, seuraa ois liian kanssa tarjolla mutta vaikea löytää sopivaa, kestävää, hyvää kaveria seksiin.
Lisättäköön tähän myös vielä se pieni yksityiskohta, että me miehet kyllä tiedämme kiusaavan hyvin sen, että naiset eivät kaipaa, eivät halua, eivätkä kelpuuta seksiseuraa, vaan he haluavat pitkäjänteisesti kyvykkään seuralaisen (maksukyvykkään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Ikänaisia (40-49v) kyllä saisin, ja sinnikkäämpiä pitää potkia pois, mutta en huoli heitä.
"Naisten" kiinnostus seksiin alenee puberteetista alkaen ja on nollissa menopaussista alkaen (menopaussi on keskimäärin 51v iässä). Ikänaiset ovat jo niitä lahnoja koska he vain näyttelevät pitääkseen suhdetta yllä.
Ikänaisia. Ei hyvää päivää. Sä et edes tiedä mikä on ikänainen. Sä et myöskään näköjään tiedä naisista mitään etkä myöskään osaa lukea. Ihan vain muuten tiedoksi, että myös miehet ikääntyy. Jos naiset ovat lahnoja, niin kannattaa katsoa peiliin. Eikä typerästi olettaa, että kaikki naiset ovat lahnoja.
Mä en ole parisuhteessa enkä edes halua sellaista. Mulle riittää ihan pelkkä seksi. Koskaan en ole seksiä harrastanut sen vuoksi, että miehen kiinnostus pysyisi. Mä harrastan seksiä sen vuoksi, että mä nautin siitä ja mä haluan sitä. Ei tarvitse näytellä yhtään mitään.
N45
Mene tinderiin niin kyllä saat nii paljon kuin haluat ja jaksat panna. Ainakin minä saan tinderistä kokoajan seksiseuraa. Mies 40v
Pieruseksiin en ole saanut ketään aikoihin. Muuhun kyllä riittäisi. Voi tätä elämää.
Ei kyllä miehiäkään kiinnosta enää mikään ja ollaan aika passiivista herraa.
Miehethän, nuoretkin käy ottamassa niitä testoteroni-pistoksia alle 30-vuotiaana, silloin pitäisi olla testot koholla muutenkin..
Kellään naisella ei ole velvoittetta tulla tyhentämään kassejasi, yksi vaihtoehto on, että olet vanhentunut ja ulkoisesti rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein kompastumme juurikin tuohon että seuraa olisi kyllä joka nurkan takana, mutta ei sellaista joka saisi meidät kunnolla syttymään. Itse kun huolehtii edes välttävästi kunnostaan ja ns seksikkyydestään, niin ne tarjokkaat on mummoutuneet nelikymppisinä tai ainakin turvonneet moninkertaiseksi siitä 23v vartalostaan. Muuton yhteydessä löytyi vanhoja kuteita niin armeija ajan farkut sopi vielä päälle ihan hyvin.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä miehiäkään kiinnosta enää mikään ja ollaan aika passiivista herraa.
Miehethän, nuoretkin käy ottamassa niitä testoteroni-pistoksia alle 30-vuotiaana, silloin pitäisi olla testot koholla muutenkin..
Kellään naisella ei ole velvoittetta tulla tyhentämään kassejasi, yksi vaihtoehto on, että olet vanhentunut ja ulkoisesti rupsahtanut.
Mistä vit...tun testosteronipistoksista puhut? Kukaan mies ei ota sellaista
minä olen suht pitkä ja ihan komea, ei tule mistään seksiseuraa
Alluja. Tyhmiä kokovartalokyrpiä.