Nykyään ei saa seksiseuraa
Huomannut jo pitkään. Naisia ei kiinnosta ollenkaan enää ja mistään ei saa seksiseuraa. Kyllä ajat muuttuneet. Monta vuotta sitten naisia vielä kiinnosti
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Miehethän, nuoretkin käy ottamassa niitä testoteroni-pistoksia alle 30-vuotiaana
Tuo on valhe. Ne harvat joilla on resepti piikittävät itse eivätkä "käy ottamassa pistoksia" ja ovat paljon vanhempia kuin 30+.
T ei ole mikään ihmeitä tekevä lisäaine seksuaalisesti. Se tekee aggressiiviseksi lähes kaikki, on yksi tekijä lihasten kasvattamisessa, mutta vain harvoissa tapauksessa lisää miehen halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikänaisia. Ei hyvää päivää. Sä et edes tiedä mikä on ikänainen. Sä et myöskään näköjään tiedä naisista mitään etkä myöskään osaa lukea. Ihan vain muuten tiedoksi, että myös miehet ikääntyy. Jos naiset ovat lahnoja, niin kannattaa katsoa peiliin. Eikä typerästi olettaa, että kaikki naiset ovat lahnoja.
Mä en ole parisuhteessa enkä edes halua sellaista. Mulle riittää ihan pelkkä seksi. Koskaan en ole seksiä harrastanut sen vuoksi, että miehen kiinnostus pysyisi. Mä harrastan seksiä sen vuoksi, että mä nautin siitä ja mä haluan sitä. Ei tarvitse näytellä yhtään mitään.
N45
Ikänainen on 40+. Wanhusnainen on 50+++.
Se on erittäin merkillistä, että kaltaisiasi ikääntyneitä seksimaanikkonaisia on vain somessa, reaalimaailmassa heitä ei tapaa. Ainoa jotka pelaavat olettamallaan ikänaisen tussun voimalla ovat wanhat alkki
Sun pitäisi oikeasti alkaa elämään oikeaa elämää.
Et ymmärrä normaalia naisten seksuaalisuutta ja nainen on sun mielestä heti joku seksimaanikko, jos haluaa seksiä. Et tiedä oikeasta elämästä ja naisista yhtään mitään. Olet säälittävä tapaus.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikänaisia. Ei hyvää päivää. Sä et edes tiedä mikä on ikänainen. Sä et myöskään näköjään tiedä naisista mitään etkä myöskään osaa lukea. Ihan vain muuten tiedoksi, että myös miehet ikääntyy. Jos naiset ovat lahnoja, niin kannattaa katsoa peiliin. Eikä typerästi olettaa, että kaikki naiset ovat lahnoja.
Mä en ole parisuhteessa enkä edes halua sellaista. Mulle riittää ihan pelkkä seksi. Koskaan en ole seksiä harrastanut sen vuoksi, että miehen kiinnostus pysyisi. Mä harrastan seksiä sen vuoksi, että mä nautin siitä ja mä haluan sitä. Ei tarvitse näytellä yhtään mitään.
N45
Ikänainen on 40+. Wanhusnainen on 50+++.
Se on erittäin merkillistä, että kaltaisiasi ikääntyneitä seksimaanikkonaisia on vain somessa, reaalimaailmassa heitä ei tapaa. Ainoa jotka pelaavat olettamallaan ikänaisen tussun voimalla ovat wanhat alkki
Sulla ilmeisesti kokemusta alkkisnaisista. No eihän tuollainen säälittävyys muilta saakaan ja heillekin pitää maksaa juomien muodossa.
Naisiakin kiinnostaa. Oetko muuten miettinyt, että naisilla voi olla korkeampi kynnys solmia seksitreffejä, koska teidän miesten joukossa on liian paljon vaarallisiakin tyyppejä. Sellaisia, joiden kanssa ei koskaan pitäisi lähteä seksitreffeille. Me naiset ehkä kaipaamme sen vuoksi miehiä enemmän varmistelua. Ei tietenkään kaikki (laitetaan nyt varuiksi disclaimer, kun tälläkin palstalla on ihmisiä, jotka kuvittelevat, että jos sanoo a, mutta ei sano b, niin silloin tasrkoittaa, että b:tä ei ole olemassa lainkaan)
Itseäni häiritsee enite seksideittien solmimisessa se, että ei ole enää palstaa, jossa voisi ottaa yhteyttä sähköpostilla. Pitää reksiteröityä, pitää tehdä sitä ja tätä ja kikkakolmosta ennenkuin voi laittaa viestiä johonkin numeroon, joka välittää oman viestin sille viestin alkuperäiselle jättäjälle ja vasta sitten pääsee itse asiaan. Pahimmillaan siinä menee jo halut, kun tulee niin monta välittäjää yhden seksikerran hoitamiseen.
Joku saisi kyllä uudestaan perustaa palstan, jossa homamt hoitui sähkäpostilla ja sitten siellä voisi päättää, että antaako numeron omaan seksipuhelimeen.
Seon vaan vaikeaksi tehty nuo lisääntymishommat tässä valmiissa maailmassa. Olet siis siinä mieleessä oikessa, mutta et siinä, että naisia ei muka kiinnostaisi.
En tiedä mitä naisia yleensä vastaa, mutta sitten jos kysytään seksiseuraa ei enää vastata tai torjutaan, huomaa miten ikää on esim tullut lähemmäs 40 v, niin naisia ei enää kiinnosta, pitäisi vissiin olla vain nuori
Ruma veltto naama ja kulli, ei niitä naisia kiinnosta sinunkaltainen ei minuakaan, kultaiset seikkailut ovat sinulla ohi joten tyydy kohtaloosi.
Kyllä ihmeellistä miten nirsoja nykyään naiset on, seksiä tyyliin sai paremmin vielä noin 10 v sitten, nyt on naisille lähinnä ilmaa, mitähän naiset oikein meinaa
Sori en ole adonis ja atleettinen löytyy kaljamahaa ja mitä sitten, ei ne naisetkaa mitää prinsessoja ole :D
Minä olen vaan sellainen pappa ja menoa ja meinkiä riittää, eilenkin kapakassa nuori nainen istui viereeni ja kysyi mitä pappa panettaako sinua, iski vielä silmää. Aamulla heräsin hänen vierestä, oli lompakko tallella ja kaikki ok.
kyllä naisia kiinnostaa, mut täytyy jokunen asia olla kunnossa pääkopassa myös tälläkin puolen ennenkuin sitä kiinnostusta löytyy.
:M50
Mutta löytyyhän sitä nimenomaan varsinkin seksiseuraa tinderistä todella paljon ja helposti. On minulla ollut parhaimpana kuukautena lähivuosina viisikin eri tinder panoa. Ja tälläkin hetkellä on vaikka kuinka monta mätsiä joita olis todella helppo saada sänkyyni. Viimeksi tuli pantua reilu viikko sitten muutaman vuoden takaista tindermätsiä ja aivan itse aina laittaa viestiä että voisit tulla käymään taas. Mies 40v
Minua käy ihanasti tyydyttämässä kuusikymppinen lyhyt mies. Ja olen 39v nätti nainen.
Mutta Allu, sinulle ei tule tuollainen flaksi käymään koskaan, koska et ymmärrä mitään naisen nautinnosta. Sinussa ei ole mitään kiihottavaa tai kiinnostavaa. Sinun tulee vain SAADA NAISTA, nyt heti, tai menkää luuserit leipäjonoon jne. Hitaalla käyvä, rahaton, lapsellinen, epävakaa mieskakara joka haukkuu naisia ja on vielä tämän kaiken lisäksi rupsahtanut, huonokuntoinen, viikottain ryyppäävä jankuttaja ei satavarmasti saa seksiseuraa. Äläkä jauha niistä maksullisista, me tiedämme että sinulla ei ole rohkeutta eikä organisaatiota siihen. Itse asiassa olen melko varma että Allu on katkera neitsyt.
Allu taas vauhdissa. Kohta alkaa raget.
Miksi Allu kirjoitat tänne näitä ulinoitasi? Ketju ketjun jälkeen? Seksiä et tule saamaan. Se nyt on vaan fakta jonka kanssa sun täytyy oppia elämään. Olet niin pihalla naisten suhteen, kuten myös koko elämän.
Mullakin on nyt kolmet seksitreffit uusien ihmisten kanssa reilu viikon sisään. Yks tällä viikolla ja kaks ens viikolla. Ja mulla on 2 akituista panoa ja jokunen vanha tuttu keitä ikävä kyllä voi nähdä harvemmin koska aikataulut ja Välimatka. Nämäkin kaikki haluis vakituiseen hommaa ja. Useammat muut uudet on ollu niin huonoja että jäänyt yhteen kertaan, tai si muutamaan kertaan muista syistä. Neki ois halunnu jatkaa, sitten on monia ketkä haluis mutta en anna niille. Edes rahasta. Pari niistä maksaa mulle koska haluaa niin kovasti enkö antais niille ilmaiseksi. Mulla on vähä liiankin helppoa saada seksiseuraa. Mutta mulle riittäisi yksi sopiva läheltä ketä vois välillä pikaisen merkeissä ja välillä ajan kanssa. Voisin jättää muut heti. Mutta ei sellaista taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on nyt kolmet seksitreffit uusien ihmisten kanssa reilu viikon sisään. Yks tällä viikolla ja kaks ens viikolla. Ja mulla on 2 akituista panoa ja jokunen vanha tuttu keitä ikävä kyllä voi nähdä harvemmin koska aikataulut ja Välimatka. Nämäkin kaikki haluis vakituiseen hommaa ja. Useammat muut uudet on ollu niin huonoja että jäänyt yhteen kertaan, tai si muutamaan kertaan muista syistä. Neki ois halunnu jatkaa, sitten on monia ketkä haluis mutta en anna niille. Edes rahasta. Pari niistä maksaa mulle koska haluaa niin kovasti enkö antais niille ilmaiseksi. Mulla on vähä liiankin helppoa saada seksiseuraa. Mutta mulle riittäisi yksi sopiva läheltä ketä vois välillä pikaisen merkeissä ja välillä ajan kanssa. Voisin jättää muut heti. Mutta ei sellaista taida olla.
Ohho
Seksi ja lapsenteko on kyl ihan eri asioita 939
Minulla on erittäin mukavaa seksiseuraa neljän eri naisen kanssa. Kukaan meistä ei halua parisuhdetta, kaikki nämä naiset ovat fiksuja ja kertakaikkiaan miellyttävää seuraa. En ole mikään alfa sun muu, vaan ihan normaali eronnut sinkkumies, 45v. Heillä on myös toisia seksisuhteita- no, kolmella heistä. Kaikilla on hauskaa, ja teemme vain hyvää toisillemme.
Ei sitä ole mullekaan mistään tullut. Ihan itse on pitänyt etsiä.