Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko päässyt jalkapohjien syylistä eroon?

Vierailija
27.05.2025 |

Miten?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teepuuöljyllä lapsen jalkapohjista. 2 kuukautta, joka ilta laitettiin.

Ensin ei tapahtunut mitään, mutta lopulta alkoivat pienentyä ja kuivua pois.

Minun lapsilla oli varmaan 2 vuotta syyliä jalkapohjissa. Mikään ei auttanut. Paitsi teepuuöljy. Meidän ei tarvinnut odottaa noinkaan kauaa, vaan lähtivät parissa viikossa. 

Vierailija
42/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä syylendillä epäonnistuneet käyttäneet sitä ohjeen mukaan?

En minä väitä, että kaikilla onnistuu, mutta kerran viikossa syylendiä vähän ohjetta pidempi aika ja aina ennen laittoa kynsisaksilla kaikki ylimääräinen iho syulästä pois. Kyllähän se vähän kirvelee, mutta näyttää toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mutta miten olette päässeet päkiän känsästä eroon? 

Medrull laastari. Kenkien vaihto. Kengät ei saa olla liian pienet. Eikä liian kapeat. 

Vierailija
44/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin eroon, oli tosi kipeät syylät. Mitkään apteekin litkut ei auttanut kuitenkaan. Jesarilla eli ilmastointiteipillä lähti. Osta oikeaa jesaria, missä on kunnon liimapinta. Teippiä pidetään niin kauan syylän päällä, että syylä häviää. Jos teippi lähtee irti, uusi heti päälle. Muistaaksi syylät hävisi aika nopeasti.

Sama. Kokeilin Syylendit, jäädytykset sun muut, ei lähtenyt. Vaan jesari + jalkakylvyt melkein kuumassa vedessä ja sen jälkeen viilalla "höylääminen" niin lähteneet ovat.

Vierailija
45/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ollu. Helposti eroon hapolla (pullo jossa nestemäistä litkua) mutta kohta oli päivän ajan vähän arka jossain kohtaa paranemista. Kynällä on pitänyt toistaa useaan kertaan, siistiä ja täysin kivutonta mutta enemmän työtä ja epävarmempaa.

Teininä leikkasin puukolla. Onnistui mutta sattu niin prkleesti.

Vierailija
46/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkiaineilla kannattaa tuplahoito: 

Aluksi syyläkohdan "hiominen"/ ohentaminen. Tämän jälkeen ensin jäädytys ja sen päälle syylend-happoa. Toistetaan parin viikon sisällä.

Näin lähti monivuotinen iso jalkapohjan syylä, johon edes ihotutilääkärin hoito ei ollut tehonnut.

Vierailija
47/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liottelen jalkoja kerran pari viikossa etikassa. Lähtee syylät, kynsisienet ja kovettumat.

Vierailija
48/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että känsät ja syylät, menneet sekaisin keskusteluissa.

Ne on eri asioita.

Vierailija
49/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 30 vuotta syylä jalkapohjassa. Ja parissa muussa kohtaa, mutta pienempi. Kaikkea kokeiltu. Tänä keväänä ostanut 2 kertaa apteekin sylendin ja käyttänyt useasti. Tuntui tehokkaalta. Ei ole lähtenyt ja niin kipeää tehnyt vesikellot tuli ja jalka niin kipeä että sattu astuminem plus ei pystynyt nukkumaan, kun syylä sykkii ja kuumottaa.

En tiedä enää mitä tekis, ihotautilääkärin jäädytys? Vihaan noita syyliä.

Vierailija
50/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-vitamiinin tai multivitamiinin syöminen ja syylän päälle illlalla yöksi Bella vita -voidetta (sisältää a-vitamiinia), auttoi hankalaan syylään muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
51/51 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Mulla aika ei ole auttanut, ei sairaanhoitajan antama kylmähoitosarja, ei jalkahoitajan hionnat, ei ilmastointiteippi, ei apteekin tuotteet. B12-vitamiiniarvo on kunnossa. Ap.

Kysy vanhemmalta apteekkarilta, mikä Nikit-aine sisälsi. Sitä käytettiin ainakin 80-luvulla känsien hoitoon. Se toimi. Olin saanut uimahallista hirveät känsät jalkapohjiini. Ainetta levitettiin jalkapohjiin ja känsät lähtivät. Pakkohan tuo on selvittää. Miksi sitä ei enään myydä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi