Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna tulee lapsilisät! Paljon rapsahtaa tilillesi?

Vierailija
22.03.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAAKO NELJÄSTÄ MUKA 490 rapiat???? Epistä.

Vierailija
2/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta lapsesta jokatapauksessa ja ilman mitään lisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää tunnustaa että en muista paljonko se on, vähän yli 300 e.

Vierailija
4/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes tiennyt, että lapsilisät tulee huomenna, enkä tiedä paljon tulee, mutta yhdestä lapsesta.

Vierailija
5/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lesken suurperheet yhdistettynä uusperheeseen jossa myös yhteisiä lapsia ja yhteensä neljät kaksoset, emmekä ole lestoja.

Vierailija
6/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee 300 ja risat eli kolmesta lapsesta

Vierailija
7/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 287 tms. 2 lasta.

Vierailija
8/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät miehen tilille.

Vierailija
9/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittelemme niitä ja annamme sitten kun lapset lähtevät maailmalle opiskelemaan. Mukava summa kuitenkin.

Vierailija
10/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko tosi teillä on 20 lasta jotka on alle 17v?

Vierailija
11/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne rahat olivat tosi tärkeitä kun vielä opiskelin! Tasan tarkkaan meni joka sentti. Nyt työelämässä ollessa lapsilisiä voi laittaa jo säästöönkin.

Vierailija
12/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeen mainostaa sitä etteivät ole vuosiin tienneet paljonko rahaa tulee :) " Ai tuleeko ne huomenna? En tiennyt koska olemme niin rikkaita" Hah hah hah !! Kai kuitenkin seuraatte tilienne tapahtumia...

Vierailija
13/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oikeen mainostaa sitä etteivät ole vuosiin tienneet paljonko rahaa tulee :) " Ai tuleeko ne huomenna? En tiennyt koska olemme niin rikkaita" Hah hah hah !! Kai kuitenkin seuraatte tilienne tapahtumia...

Vierailija
14/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun luulin kitkuttelevani maanantaihin, jes, huomenna voi siis ostaa juustoa :)

Vierailija
15/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on sekin jotain - sillä hoitaa meidän perheen viikon ostokset (ruuat, vaipat yms.)

Vierailija
16/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harvoin minä katson tiliotetta, minulle riittää nähdä, että yhteenvedossa näkyvä summa on suunnilleen oikea kuukauden vaiheeseen nähden (lähinnä palkka on se, joka saldoa heittelee). Maksan nettipankissa laskut ja joskus vilkaisen lainaa ja sijoituksia, siinä se.

Vierailija
17/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa yhteinen käyttötili josta talousmenot maksetaan, molemmilla tiliin pankkikortit. Palkat ja lapsilisä tulee tuolle tilille. Miehen tulojen ansiosta tilin saldo harvemmin hupenee kovin alas ja olen tosi laiska seuraamaan tiliotteita.

Ja selvyyden vuoksi mieheni kyllä seuraa ja tietää tuon lapsilisän varmaan pennilleen ja on sen sisällyttänyt exceltaulukkoonsa, jolla meidän perheen taloutta hallitaan :) Mä vaan " tuhlaan" - eli hoidan 80 % ruokaostokset, lasten vaatteet, harrastukset, harrastusvälineet, kummilasten syntymäpäivät jne.

Eli kyllä mekin lapsilisät käytetään, ne varmaankin kanavoituu lasten harrastuksiin ja vaatteisiin. Systeemimme takia vaan en oikein jaksa muistaa koska lapsilisä tulee ja paljonko sitä tulee :)

Vierailija
18/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla rikkaita, mutta rahat on yleensä riittänyt laskemattakin.

Vierailija
19/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne koskaan tule maanantaina.

Vierailija
20/21 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ettei tarvitse viikonloppua kituuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan