Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kestää YTK??

Vierailija
27.05.2025 |

Onko muilla kokemusta nyt keväältä, kun ytk käsittelee/tarkastaa itse tekemiään virheitä ja antaa päätöksen??

Lyhyesti: Sain toukokuun alussa oudon vähän rahaa ja otin heti yhteyttä kassaan. He lupasivat selvittää asiaa ja itse kysyivät, haluanko että asia "tarkastetaan" jotenkin "virallisemmin".

Heti seuraavana päivänä myönsivät itse tehneensä virheen. Ja että asiani käsitellään ja tarkastetaan.

Nyt on menossa jo NELJÄS viikko, eikä asialle ole tapahtunut mitään! Olen soittanut kassaan joka viikko 1-2 kertaa. Virkailijan (eri joka kerralla) vastaus on aina, että on ruuhkaa ja asiaasi kyllä käsitellään.

Ei ole auttanut asian hoputtaminen! On vain niin paljon ruuhkaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin alkuviikosta ihan oikeasti jo vihaisena. Miten voivat olettaa, että kukaan elää ~satasella kuukaudessa!?

Ymmärtäisin, että minä olisin jotenkin sössinyt; tehnyt virheen tai käsittänyt jotain väärin!

Mutta kaikki on tehty minun osalta oikein, kassa on mokannut. Virkailija puhelimessa kertoi, että kiireellisissä asioissa on tällä hetkellä noin 4 viikon jono! Siis että aletaan edes käsittelemään. Miten tämä voi edes olla mahdollista??

AP

Vierailija
2/2 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vastustanut sitä, että ihmiset menevät valittamaan asioistaan iltapäivälehdille. Nyt ajattelin kuitenkin vakavissani kysyä, tekisivätkö jutun aiheesta.

Ihan järjetöntä, että oma toimeentulo on evätty kassan oman virheen vuoksi. Tai lähinnä se, että miten asian selvittäminen voi kestää lähes kuukauden! 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme