Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Kärsitkö itse varsinaisesti haluttomuudestasi tai matalasta libidosta?

Vierailija
27.05.2025 |

Yleisön pyynnöstä sama kysely myös miehille kuin joka on naisille:

Oletetaan tilanne, jossa haluttomuudella ei olisi mitään elämää haittaavia "kerrannaisvaikutuksia". Eli et esimerkiksi joutuisi miettimään nykyisen tai potentiaalisen tulevan kumppanin suhtautumista asiaan tai hänen halujaan ja niiden tyydyttämistä. Ja että haluton mies olisi ihan yhtä haluttu kumppani parisuhteeseen kuin runsaasti haluava. Eli ajattele puhtaan itsekkäästi mitä seksuaalinen halukkuus sinulle antaa ja mistä tavallaan jäät/jäisit paitsi täysin haluttomana.

Voit vastata, vaikka olisit hyvinkin halukas, jos pystyt jotenkin ennakoimaan miten asiaan suhtautuisit jos esim. vaikka jokin sairaus tai täysin välttämätön lääkehoito tms. veisi halusi.

Eli selvennyksena vielä: Tarkoitus ei ole kysyä oletko haluton vai et, vaan kärsitkö asiasta itse olemassaolevana asiana tai jos se tulisi kohdallesi.

Kärsitkö/kärsisitkö itse haluttomuudesta/matalasta libidosta

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään haluta naista. Varsinkin nyt kun naista vielä saa. Onhan se vaan niin mahtavaa. Ei kai sitä osais naista edes ihaillakaan, jos ei yhtään haluttais. Ihan kurjaa se olis.

Vierailija
2/6 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin viriiliydestä ja täytän tänä vuonna 60. Ristinsä kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et kärsisi jos menettäisit halusi? Se olisi helpotus? 

Vierailija
4/6 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin halukas, enkä kärsi haluttomuudestani. Lähinnä se tuo vain hetkittäisen velvollisuuden tunteen. 

Tätäkin palstaa luen vanhasta muistista ja uteliaisuudesta. Toki hetkellisesti se tulee mieleen, mutta lähinnä lomilla tai sellaisissa tilanteissa, jolloin olen poikkeuksellisen virkeä, hyvin nukkunut ja levännyt.

Vierailija
5/6 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kovin halukas, enkä kärsi haluttomuudestani. Lähinnä se tuo vain hetkittäisen velvollisuuden tunteen. 

Tätäkin palstaa luen vanhasta muistista ja uteliaisuudesta. Toki hetkellisesti se tulee mieleen, mutta lähinnä lomilla tai sellaisissa tilanteissa, jolloin olen poikkeuksellisen virkeä, hyvin nukkunut ja levännyt.

Olet siis ihannemies palstan vakionaistyypille, "elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin seksi."  Oma elämäni olisi tylsää ja tyhjää jos menettäisin haluni ja/tai kykyni.

Vierailija
6/6 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et kärsisi jos menettäisit halusi? Se olisi helpotus? 

Voisihan halut olla myös tasapainossa mahdollisuuksien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä