Mitä ajattelet 35v naisesta joka vain piirtelee ja maalailee asunnossaan päivät pitkät tekemättä töitä`?
Kommentit (247)
Voipi kohta työllistyä teoksillaan.
Nykyinen työelämä on kusetus, joten hyvin tekee.
Kunpa voisi itse piirtää päivät pitkät.
Jos on sijoittaja joka elelee sijoittamillaan rahoilla niin en mitään, mutta jos on Alma Tuuvan (vas.) tyyliin ideologisesti työtön niin en pidä sitten tuosta elämäntyylistä.
Ajattelen, että se on varmaan mielenvikainen. Toivottavasti pääsee hoitoon 🥺
Kaikkea hyvää kyseiselle naiselle. Ihminen saa olla onnellinen, oli työtön tai mikä. Luovuudesta voi syntyä idea vaikka yritykselle tms.
Ei vaikuta minun elämään mitenkään.
Suomessa on ihan liikaa työttömiä. Joten hyvä, että on keksinyt jotain tekemistä. Ehkä siitä tulee jotain hyvää.
Taiteilijasielu. En arvostele muiden tapaa elää, olin itsekin työttömänä ja taiteilin silloin paljon.
Sitä todennäköisemmin tulee jotain, jos jaksaa vain tehdä. Lopulta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sijoittaja joka elelee sijoittamillaan rahoilla niin en mitään, mutta jos on Alma Tuuvan (vas.) tyyliin ideologisesti työtön niin en pidä sitten tuosta elämäntyylistä.
Työttömiä tulee monista eri taustoista, toisilla elämä ei vaan mene ruusuisesti. Kuvailemasi ääripäät on vain mikro-osa työttömistä.
Pitää olla koulutus saadakseen piirroksista rahaa. Ei saa siltikään. Toivottavasti piirtää sarjakuvia.
Tai vaihtaa edullisiin akryylimaaleihin. Siinä on edes pieni toivo.
Älytaide on tätä päivää, haluavat ihmiset sitä tai eivät. Siitä vaan tekemään, ja julkaisemaan instassa.
Turha kulkea hevospelillä, kun auto on nyt keksitty.
Hänellä on varmaan intohimo. Sitähän mun ikäisille sanottiin koulussa että löydä intohimosi ja seuraa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla koulutus saadakseen piirroksista rahaa. Ei saa siltikään. Toivottavasti piirtää sarjakuvia.
Tai vaihtaa edullisiin akryylimaaleihin. Siinä on edes pieni toivo.
Älytaide on tätä päivää, haluavat ihmiset sitä tai eivät. Siitä vaan tekemään, ja julkaisemaan instassa.
Turha kulkea hevospelillä, kun auto on nyt keksitty.
Ei tarvitse koulutusta, jos on hankkinut taitoa. Käsityön arvo tulee nousemaan, kun suurin osa ei jaksa hankkia taitoja vaan nimenomaan tekevät helpolla tekoälyllä.
Jos se on nautinnollista, niin se on parasta. Kannattaa katsoa, että on hyvät säilytystilat / varasto. Teoksia tulee yli myynnin.
Vierailija kirjoitti:
Voipi kohta työllistyä teoksillaan.
Työllistyä teoksillaan? Mitähän tämä tarkoittaa? Joku palkkaa yllättäen itseoppineen taiteilijan kokopäivätyöhön tekemään tätä taidetta?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa voisi itse piirtää päivät pitkät.
No mikä estää?
Viisas.