Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
***MAALISmasujen torstai***
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Hyvä hyvä, se tietää sitä että kaikki on synnyttämässä! Täytynee varmaan itse hinautua kohta huhtikuisten pinoon..
Eilen oli äitipoli ja kaikki kunnossa. Paineet tietty oli korkealla, niinkun siellä aina, mut kotona ovat onneksi vielä joissain rajoissa. Kohdun ulkosuu oli kahdelle sormelle auki, niinkuin uudelleen synnyttäjällä aina ja ikuisesti, sisäsuu oli kiinni ja kanavaa jäljellä 2cm, lyhentyny siis vaan sentin. Kahden lääkärin ronkkimiset ei aiheuttaneet yhtään supparia tai mitään muutakaan, joten tulin siihen tulokseen, et jospa sit juhannuksena.. Ilmeisesti lääkäri oli samaa mieltä, koska antoi seuraavan ajan kolmen viikon päähän, rv 41+3. Mut nyt hei ihmiset, varsinkin jo synnyttäneet, kaivelkaapa neuvolakorttejanne, et minkälaisia painoarvioita olette saaneet rv38!!?? Mulle kätilö arvioi vatsan päältä 3,3-3,4kg ja ultra sanoi 3,1kg. Kahteen edelliseen verrattuna noi arviot on muutaman sata grammaa suurempia ja lääkäri piti vauvaa nyt PIENENÄ??? Edelliset olleet kuitenkin syntyessään normaalikokoisia, 3500g ja 3700g. Että odottaako ne nykyään kaikkien olevan yli nelikiloisia vai mitenkä?
Sit yx tosi kiva juttu..kun mullahan on se veren hyytymistekijäsairaus, sama kuin EMMI69:lläkin, niin nyt sitten mullekin sanottiin, etten voi saada mitään puudutuksia synnytyksessä, GREAT!! Et luomuna sitten vaan. Täytyy nyt vaan toivoa hyvin nopeaa synnytystä..
Jospa sitten yrittäisi nukkua, vaik ei vielä nukutakaan. Lähteköön moni ensi yönä synnärille, mä päivystän täällä hamaan tulevaisuuteen.. Ai niin, superpaljon onnitteluja kaikille teille, jotka olette vauvanne jo saaneet ja voimia vauva-arkeen!!
tiiariikka 38+5