Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Marrasmasujen torstai 22.3**

22.03.2007 |

Uusi pino tähänkin päivään!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä olikin jo hyvin alullaan ku jaksoin sängystä nousta ylös. Se ku ei kuulu näihin mielipuuhiin sitten laisinkaan, heti ku silmäsä saa auki niin alkaa se kamala yökötys ja sitä riittääki sit ihan yöhön asti :(

Töissä on ihme kyllä jaksanu vielä olla tästä olosta ja väsymyksestä huolomatta, saa nähdä milloin stoppi tulee. Tunnin päästä pitäis taas lähtee ja kahteen asti yöllä jaksaa, huoh...

Huomenna olis sit eka neuvola käynti, äijä olis kovasti mukaan lähdös mut mä en haluu..mitäpä se siellä ku ei ihmeempiä asioita tapahu. Lähteköön sitten siihen ekaan ultraan mikä on 25.4.

Niin että tälläsiä mietteitä taas tänään..

Vierailija
22/29 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni näin aluksi helenelle.:( ei tarttis kyllä enää yhtään meistä tippua pois.

Ja onnittelut sinulle tuplista, jonka nimemerkkiä en nyt muista..:)Meilläkin kulkee suvussa kaksosia, mutta vielä ei oo omalle kohdalle sattunut.

Täälläkin etoo koko päivän ajan.Helpotusta oloon tuo syöminen-kunhan ei syö liikaa. Ja mähän voisin syödä kokoajan..Heti jos vatsa pääsee tyhjenemään,alkaa kauhea kuvotus. Vielä en ole joutunut pönttöä halailemaan, mutta en joutunut myöskään kahdessa edellisessä raskaudessa. Toivotaan,että selviäis nyt pelkällä ällötyksellä, vaikka ei tääkään kivaa oo.

Ensimmäinen neuvola ens viikolla, en tiedä vielä tuleeko tuo mies mukaan. Toisaalta ei siellä mitään ihmeellistä tapahdu, että saa mun puolesta olla tulemattakin,jos haluaa.

Tällästä meiltä tänään...Parempia vointeja kaikille!

kolmenkopla ja maha 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tipahdin joukostanne, eli ei tule marrasvauvaa meille... :(

Tsemppiä ja hyviä vointeja kaikille!

Täytyy toivoa jos pääsisin sitten joulu- tai tammimasujen pariin...

Vierailija
24/29 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitin listan sekä uusien että poistuneiden osalta.

nyt hodareita tekemään.

Vierailija
25/29 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni minultakin täältä vauvansa menettäneille :/

Nyt en taaskaan muista, mistä täällä on ollut puhetta.

Miulla on ollut koko päivän ihan kauhean ällöttävä olo. Aamulla mietin pari kertaa että lähdenkö ajamaan edes autoa kun kummasti vippasi. Iltapäivällä alkoi hirveä ellotus eikä se lähde millään pois. Ei edes okseta vaan etoo ihan kauheasti :/ Syöminen auttaa hetkellisesti.

Tänään kait 7+0 viikkoja :) Odotan ensi viikkoa kuin kuuta nousevaa kun on neuvola ja ultra.

Niin...minulle sanottiin että ennen rv8 ei " kannata" mennä ultraan. Tuolla viikolla siitä kuulemma vasta saa jotain selvää. Toki varmaan jo aiemminkin...

Onneksi kummityttöni tuli tänään meille ja vei esikoisen ulos. Olen saanut hetken levähtää. Miehellä on nyt näitä iltavuoroja :/

Mutta hauskaa Idols iltaa kaikille, katsooko muut täällä ko ohjelmaa! Itse olen ihan koukussa ja ikää kuitenkin 31v :-D

Vierailija
26/29 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut täältäkin kaikille listalta pudonneille!

Sitten siitä Idols asiasta - 33v ja koukussa alusta asti. Nyt telkan viereen.

Vierailija
27/29 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut kaikille keskenmenon saaneille!

ja tervetuloa uusille!

On ollut tää viikko suorastaan ärsyttävä. Maanantaina jo kävin pivystyksessä mahakipujen takia. No, samaiset kivut sitten tulivat eilen takaisin töiden jälkeen. tosin monta kertaa kovempina. lpuujen lopuksi sitten lähdettiin yöpäivystykseen, kun särkylääkkeilläkään ei ollut mitään vaikutusta. Siellä sitten epäiltiin joko kohdun ulkoista tai umpisuolta... -> lähete gynen puolelle. Ultrattiin kohdun ulkoisen pois sulkemiseksi, ja onneksi sydämen syke näkyi juuri siellä missä pitääkin. Vauvamme on jo huimat 6mm pitkä :) siitä sitte kolmannelle lääkärille joka totesi, että tulehdus arvot nolla, ei umpisuolen tulehdusta. hetken paineli (sattui muuten ihan pirusti) ja kuunteli stetoskoopilla mahaa, ja sanoi että vaiva on toden näköiseti gynekologinen, ( vaikka juuri oli saniottu gynellä, että sillä puolella on kaikki kunnoosa) ja että voin lähteä kotiin. käskettiin tulla takaisin jos kivut yltyvät. No tulipahan valvottua. Pää asia kuitenkin että sikiö oli kunnossa :)

Muutenkin tämän viikon pahoin vointi on vaivannut, sellainen pieni kuvotus seurana melkein koko ajan. Tiistana töissä olo nousi oikein huippuunsa, oli kuin olisi ollut vuosisadan pahin krapula! :/ tänään olin kotona, sää nähdä miltä huomenna taas tuntuu töissä....

Ihan mielen kiinnosta: mites te jotka ootte jo käynyt ultrassa, minkä mittaisia teillä on sikiöt olleet, ja millä viikoilla ultrattu?

sori pitkä valitusvirsi, ei nyt oikein muutakaan saanut aikaan..

-ebba- rv6+2

Vierailija
28/29 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun tolleen kiusataan, et ensin annetaan ja sit otetaankin pois..Suuret halit teille kaikille ja tsemppiä tulevaan..

Idolseista oli puhetta..Täällä ohjelmaa seurataan myös, äänestämään en kyl oo alkanut. Mut jaksaako valvoa tuloslähetykseen asti..eipä tuohon kyl pitkä aika enää oo..käsken miehen potkimaan hereille jos satun nukahtaa:)

Omassa navassa on ollut outoja tuntemuksia. Jonnekin tuonne ihan alas, vähän kummallekin sivulle on jotenkin jomotellut/kuumottanut aina välillä. Sit välillä kans tuonne oikeelle vähän ylemmäs on kipuillut, minkä takia oonkin vähän huolissani ollut, ettei vaan ois siel torvessa pieni..:( Mut toisaalta jos nuo ekat jomotukset ois vaan kohdun kasvukipuja tms. niin kai se sit ois siel oikeessa paikassa..vai mitä luulette?

Luulen kans et miun rinnat on jotenkin täydemmän oloiset..tai sit vaan kuvittelen..arat ne on kyl edelleen:( Jollain tapaa huonoa oloakin on välillä ollut, pitää syödä vaikkei oikein nälkäkään ois.

Kaipa nää sit oikeita oireita on, vaikka onkin välillä vaikeeta uskoa et tässä raskaana oltais..pitäis vissiin vielä tehdä testi:)

Alkais nyt ees toi masu kasvaa niin muuttuis vähän todellisemmaks tää homma. Siis muutenkin kuin turvotuksen osalta..

Rv:t vissiin 6+2..

Ai niin, semmoista piti viel kysyä, et miten te laskette nuo rv:t? Kun mulle tulee laskurilla ja kalenterista laskettuna eri määrät..Tietty, kun mulla ka. kierto oli 31pv..mut minkä mukaan te laskette?

Vierailija
29/29 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa näköjään minäkin jaksan tulla koneelle, mutta nyt kuitenkin: muu perhe nukkuu päiväunia.

Aikaisinpa teillä monella on neuvolat! Meillä otetaan ekalle käynnille vasta 9. rv:llä. Tosin eipä siellä ekassa neuvolassa muistaakseni juuri muuta tehty kuin juteltiin niitä näitä. :)

Monella tuntuu olevan kuvotusta, samaa vaivaa täälläkin. Minulla ruoka auttaa siihen, joten olen muutaman tunnin välein napostamassa hedelmää tai juomassa mehua. Rinnat ovat kipeät ja vessassa pitää juosta, mutta eipä juuri muuta. Toivon, että masu pysyy pienenä mahd. pitkään: töissä on juuri nyt sellainen tilanne, että eivät saisi ennen aikojaan arvata.

Ebballe piti kommentoida noista kivuista. Minulla oli esikoisesta alkuraskaudessa myös aivan mielettömät kivut. En silloin osannut ajatellakaan, etteivät ne kuulu asiaan. Todennäköisesti nekin johtuivat istukan sijainnista kohdunsuulla (?).

t. tuitun_äiti, oletettavasti rv 8 alkamassa