Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hankkiudutte tavarasta eroon?

Vierailija
26.05.2025 |

Myyttekö paljon tori.fissä? Viettekö kirppikselle tai spr konttiin/kierrätyskeskuksiin? Tai meneekö ehjää tavaraa roskiin? (Tai muutatteko isompaan asuntoon, kun tila loppuu?)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannenp*llunpäreiksi ja kaatopaikalle.

Vierailija
22/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en osta mitään roinaa, ei tarvitse edes miettiä tällaisia asioita!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin. En jaksa sitä yv av hv paskaa JS loputtomia ohareita ja ilmaisen kuljetuksen kinuamista

Vierailija
24/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhannenp*llunpäreiksi ja kaatopaikalle.

Minä laitoin tuon aika uudehkon pölynimurin uuden tieltä roskakatokseen näkyville. Sieltä sitten joku onnensa kukkuloilla oleva penkoja saa " hieman" kaltoinkohdellun laitteen omakseen huomatakseen että siitä lähtee aivan järkyttävä kissankusen löyhkä jota kaadoin ihan reippaasti moottoriin

Vierailija
25/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien roskiin kun on aika. Ei ole tarvetta hankkiutua tavaroista eroon kun olen sen verran fiksu etten hae ensinkään turhaan tavaroita.

Vierailija
26/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap itse teet?

Vierailija
27/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tallin takana, vien työttömien kirpputorille, myyn Torissa.  Riippuu mistä roikkuu.

Vierailija
28/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sille ilonaiselle että olen homo

Vierailija
29/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn kirpparilla, annan tutuille tai vien kierrätyskeskukseen. Mihinkään pakettien lähettelyyn en rupea.

Vierailija
30/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin ja uffille olen vienyt. Joitain harvoja juttuja olen antanut. Myynyt en ole juuri mitään. Nyt kun lapset on isoja niin mitään turhaa tavaraa ei enää ole. 

Vierailija
31/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en osta mitään roinaa, ei tarvitse edes miettiä tällaisia asioita!!!

Tämä nyt ei pidä paikkaansa yhtään. Lapset kasvavat, asunnot vaihtuvat, tulee itselle turhia lahjoja ja muoti vaihtuu jne. Itse en ikinä myy mitään roinaa esim. kirpputorilla ja hyvin menee kaikki kaupaksi. 

Vierailija
32/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn aina kaiken millä on arvoa huuto.net, tori.fi ja ebay. Halpa-arvoiset lahjoitan. Aika hyvän määrän olen rahaa tällä tienannut, nuorena trokasin hyvin paljon joten osaan kyllä myydä. Nykyään olen maahantuojana.

Vierailija
33/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa ym nettikirppiksillä kannattaa hinnoitella omaa vaivannäköä siten että ei ärsytä parit oharit tai säädöt. Mitään ei siis kannata myydä vitosella. Lastenvaatteissa toimii hyvin "kassillinen koon x vaatetta 20e"-tyyliset könttädiilit joilla pääsee isommasta määrästä kerralla eroon. 

Vierailija
34/47 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn aina kaiken millä on arvoa huuto.net, tori.fi ja ebay. Halpa-arvoiset lahjoitan. Aika hyvän määrän olen rahaa tällä tienannut, nuorena trokasin hyvin paljon joten osaan kyllä myydä. Nykyään olen maahantuojana.

Tuot maahan Temusta ja myyt huuto.net sivustolla "osta heti" tyyliin 

Vierailija
35/47 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap itse teet?

Myyn kirppiksellä puolen vuoden/vuoden välein. Välillä innostun laittamaan tavaroita toriin. Osan vien ihan suoraan spr konttiin. Rääsyt ja rikkinäiset toki suoraan roskiin. Torin annetaan toimintoa olen käyttänyt ehkä vain kerran.

Kirppisväli tulee harventumaan jatkossa, kun lapsi alkaa vihdoin olla sen verran iso, että lelut tuskin enää parin vuoden päästä kiinnostava. Eikä leluja tule sitten enää lahjaksikaan. Lisäksi alan olla omien tavaroiden karsinnassa siinä pisteessä, että raskin luopua melkein kaikesta, mitä olen aiempina vuosina jossitellut, pitäiskö myydä tai lahjoittaa pois. 

Kirppikseltä tulee viikossa 150-200€ ja 2/3 osaa kamasta saa joka kerta roudata pois kun eivät ole menneet kaupaksi... Mietin vähän, onko kirppis ja torissa myyminen kaiken sen ajan arvoista. Tai menisiköhän iso osa kirppiksellä kaupaksi, jos vaan möis todella todella halvalla?  Alkaa olla nimittäin tärkeämpää päästä eroon kuin tienata. 

Vierailija
36/47 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjät hyväkuntoiset tavarat yritän laittaa kierrätykseen. Muut roskiin. 

Vierailija
37/47 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskiin menee, en anna trokareille sitä iloa että hyötyisivät

Niin että mieluummin roskiin kuin että joku hyötyisi (rahalla tai ilman) käyttökelpoisesta tavarasta.

Ja luonto kiittää! 

Äly hoi!

(Itse vie SPR)

Vierailija
38/47 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskiin menee, en anna trokareille sitä iloa että hyötyisivät

Sama. Vuosia yritin erityyppistä kierrättämistä, mutta nykyään en enää jaksa. Ihmiset ovat niin hemmetin rasittavia.

Ette te kyllä luontoa paljoa ajattele.

Tavara on tehty ja luonnonvaroja tuhlattu - teidän tapauksessa jätelavaa varten!

Ei toista ihmistä varten.

Viekää mieluummin keräyspisteeseen.

Menee uusiokäyttöön.

Vierailija
39/47 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoiset tuotteet vien hyväntekeväisyyskirpparille. Huonokuntoiset kirjat kierrätän eli kannet ja sivut erikseen. Sähkölaitteet ser-jätteisiin ja huonokuntoiset vaatteet roskikseen. Vanhat matot vein jäteasemalle.

Vierailija
40/47 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän roskiin jopa täysin käyttämättömiä vaatteita joissa vielä laput kiinni (virheostokset yms). Sattuu sieluun mutta ei voi mitään. Harmi ettei niitä Uffin keräyslaatikoita enää ole Tampereella keskustan alueella. Ei aikaa eikä voimia mihinkään Tori-kuvioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi