Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeassa parisuhteessa?

Vierailija
26.05.2025 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 2.5 vuotta. Riidellään päivittäin ja jos ei riidellä niin ainakin kinastellaan. Myös nauretaan paljon. Väkivaltaakin on ollut, mutta se on nyt loppunut. Meillä on kaksi vuokra-asuntoa, joten voidaan myös olla erillämme jos siltä tuntuu.

Olen miettinyt onko hän minulle se oikea ja olenko nyt oikeassa suhteessa. Kyllästymistä olen huomannut ainakin omalta puolelta. Mieheltä en ole kysynyt. Joskus tuntuu, ettei minua edes kiinnosta miehen asiat. Saa omasta puolestani mennä ja kulkea niinkuin haluaa.

Vietetään myös hyvin paljon aikaa yhdessä. Kummallakaan ei ole tällä hetkellä opiskelua tai töitä joten senkin puolesta välillä ehkä liikaakin ollaan yhdessä. 

En tiedä mitä tehdä. Tunteeni ovat laimentuneet häntä kohtaan ja tuntuu kuin hän omistaisi mut. En ole niin vapaa ja itsenäinen kuin haluaisin. Lapsia ei ole, mutta lemmikkejä löytyy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

et

Vierailija
2/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit, ei olisi tätä aloitusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ääneen sopineet, että olette yhdessä?

Vierailija
4/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin paljon riitelyä, niin kannattaisi välit katkaista ja muutenkin jos olet kyllästynyt. Ei oikean ihmisen kanssa riitoja tule usein

Vierailija
5/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit sanan väkivalta, vaikkakin kerroit ettei sitä tällä hetkellä ole. Kun on väkivaltaa suhteessa kerran käyttänyt, on sen kynnys ylitetty ja vaikka nyt olisi seesteinen aika sen suhteen, seuraava lyönti kyllä tulee jossain vaiheessa. Itsekin aikoinaan selittelin itselleni asiaa kuten sinä. Seuraava lyönti voi tappaa, joten oletko oikeassa suhteessa? Et ole. Minä jäin henkiin, mutta koskaan en ole sama ihminen kuin ennen tätä kaikkea kokemaani. 

Vierailija
6/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suhteessanne on ollut väkivaltaa

- Riitelette tai vähintään kinastelette päivittäin

- Olet kyllästynyt mieheen etkä ole kiinnostunut hänen asioistaan

- Mies on ilmeisen omistushaluinen

Kuulostavatko nämä terveen ja sinulle oikean parisuhteen ominaisuuksilta? Minun mielestäni eivät.

Vierailija
7/7 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä