Käärijä Vain elämään. Mistä sillä on kappaleita mitä muiden esittää
Esittääkö kaikki vaan jonkun tsattsatsaan tai mikä se oli sexyman.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi jokaisella nyt sen verran olevan maalaisjärkeä päässä että jos artisti keikkailee niin heillä olisi myös enemmän materiaalia niille esitettäväksi kuin pari biisiä.
Tämä on vauva.fi, ei täällä tunneta maalaisjärkeä
Vierailija kirjoitti:
No on sillä kappaleita. Suurin osa ei vaan tiedä niistä mitään.
Eli mitä järkeä sellaisia on esittää?
Vierailija kirjoitti:
Onhan Käärijällä muitakin kappaleita. Räppiä..
Ei niitä taida moni tietää joten ei sitten ole mitään mihin verrata sitä esitystä, että oliko se erilainen kun ei tunne alkuperäistä?
Pelle vetää MicMac--jätkän:
Me Tumpin kaa steissil hengattii
MicMac-jätkii pilkatti
Pelleil oli vaatteit
Pellel aatteeit
Jupeil Boss ja Micmac
Meil kiuas sano JAH! I Feel Love - Free Palestine!
Pingut Trumpille tulleist motkottaa
Beibi drillaa ja V8 Higwaylla lotkottaa
Oi Äiti maa
Mitään ei jää
Yankees Go Home -näpit irti Grönlannista! Mä Lovveen lankean, ku Erika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on sillä kappaleita. Suurin osa ei vaan tiedä niistä mitään.
Eli mitä järkeä sellaisia on esittää?
Esim. siksi että sen jälkeen ihmiset tietää niitä kappaleita ja fanipohja kasvaa?
Vierailija kirjoitti:
On siis artistit loppuneet Suomesta kun joku pari vuotta viisujen takia tähden lentokin pääsee mukaan.
Joo sellaset jotka suostuu tollaseen nöyryyttävään vihrervassari sössötys ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella kun katri helena vetää tsatsatsaata ja kaikki itkee kuinka liikuttava tulkinta.
Pitääkö tonne ottaa jotain Kutri Helenoita ja Einejä sun muita jostain 120 vuoden takaa, aika väsynyttä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se julkaisut toistakymmentä singleä. Mutta ehkä ensimmäistä kertaa kaikki muut saa tehdä version vain yhdestä biisistä.
Toistakymmentä tarkoittaa siis yli 10 eli nippa nappa yhden levyn verran ja siis sama biisi eri sanoilla, eikös se räpissä mene niin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä se missä lauletaan että pää on tyhjä kuin puhjennut ilmapallo ja jotain.
Jos ei ole hajuakaan minä vuonna Suomi on itsenäistynyt niin tämä sanoitus on kyllä 100% totta, siitä pitää hattua nostaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella kun katri helena vetää tsatsatsaata ja kaikki itkee kuinka liikuttava tulkinta.
Pitääkö tonne ottaa jotain Kutri Helenoita ja Einejä sun muita jostain 120 vuoden takaa, aika väsynyttä menoa.
No ei ole katrihelenaa eikä einiä tuolla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis artistit loppuneet Suomesta kun joku pari vuotta viisujen takia tähden lentokin pääsee mukaan.
Käärijä noista on tunnetuin Pelle Miljoonan lisäksi. Muista en ole ikinä kuullutkaan.
Etkö oo Kuumaasta kuullu?
"Sä oot ylivoimainen...", viime kesänä ainakin soi joka paikassa.
Mistä sen tietää kuka sitä laulua esittää, vaikka se joka paikassa soisikin?
Ohjelmassa pitäisi olla sellaisia muusikoita, jotka tuntevat musiikin, kuten Anssi Kela, jotka osaavat itse tehdä lauluihin kaikki sovitukset eli bassot kuviot ja rumpuryhmit sun muut, että saavat siitä oikeasti tehtyä oman version ja ihan aidosti käsipelillä.
Silloin siinä on jotain ideaakin, nythän tuon työn tekee joko ne ohjelman muusikot tai tietokone tai näiden yhdistelmä, eikä siinä ole mitään pointtia.
Oikein hyvä teami.Vanha mammakln vartoo " uusia tuulia ".Käärijä on symppis persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Käärijällä muitakin kappaleita. Räppiä..
Ei niitä taida moni tietää joten ei sitten ole mitään mihin verrata sitä esitystä, että oliko se erilainen kun ei tunne alkuperäistä?
Kukaan tuskin erotti Roope Salmisen Wings of Darkness-vedostakaan mitään alkuperäsitä...
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa pitäisi olla sellaisia muusikoita, jotka tuntevat musiikin, kuten Anssi Kela, jotka osaavat itse tehdä lauluihin kaikki sovitukset eli bassot kuviot ja rumpuryhmit sun muut, että saavat siitä oikeasti tehtyä oman version ja ihan aidosti käsipelillä.
Silloin siinä on jotain ideaakin, nythän tuon työn tekee joko ne ohjelman muusikot tai tietokone tai näiden yhdistelmä, eikä siinä ole mitään pointtia.
Onhan häntä voitu kysyä mutta ei ole itse halunnut mukaan.
Jos sinne euroviisuissa olleista vaikka Lordi otettaisiin niin täälläkin varmasti joku ihmettelisi onko niillä riittävästi biisejä versioitavaksi kun itse kuullut vain yhden :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan häntä voitu kysyä mutta ei ole itse halunnut mukaan.
Anssi Kela on ollut jo kahdesti, ehkä hänkään ei voi joka kaudella olla.
Joo-o, Pelle oli ensimmäinen artisti jota aloin diggailemaan joskus pikkupojuna lastenlaulujen jälkeen. Silloin tykkäsin kovastikin, miten lie nykyään. Monesti nuo vanhat tutut on tuossa ohjelmassa vähän pettymys, mutta sitten löytyy joku itselle tuntematon joka alkaakin kiinnostaa. Siinä ohjelman anti ollut yleensä minulle, toivottavasti löytyy taas jotain tälläkin kertaa. Ainakin muutama ennestään tuntematon näyttäisi olevan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, Pelle oli ensimmäinen artisti jota aloin diggailemaan joskus pikkupojuna lastenlaulujen jälkeen. Silloin tykkäsin kovastikin, miten lie nykyään. Monesti nuo vanhat tutut on tuossa ohjelmassa vähän pettymys, mutta sitten löytyy joku itselle tuntematon joka alkaakin kiinnostaa. Siinä ohjelman anti ollut yleensä minulle, toivottavasti löytyy taas jotain tälläkin kertaa. Ainakin muutama ennestään tuntematon näyttäisi olevan mukana.
Toivottavasti Pelleltä esitetään muutakin kuin moottoritie, villi lapsi, olen kaunis... tuntemattomampia kappaleita.
No niin rundaisinkin, en mä moittiakseni tuota kirjoittanutkaan. Hauska noita on seurailla.