Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2894)
Kokoajan tungetaan mukaan uusia tyyppejä. Mikä järki tässä on? Ymmärrän vielä kunniavieraan läsnäolon, mutta joka jaksossa joku uusi artisti pöydän ääressä.
Mikki ja Stig selkeästi parhaat. Saimaa oli hyvä vaikka en pidä tyylistä
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan tungetaan mukaan uusia tyyppejä. Mikä järki tässä on? Ymmärrän vielä kunniavieraan läsnäolon, mutta joka jaksossa joku uusi artisti pöydän ääressä.
Se järki kun vakkareista ei kaikki päässeet kaikkiin jaksoihin.
Kauniita lauluja oli aikoinaan Pepellä, olen onnellinen että sain kuulla nämä laulut jo lapsena ja nuorena kuumalla 60- ja 70 - luvulla.
Helvetin unettava jakso eikä tuu paranee Marionin iltanakaan. Miks pitää tuoda jotain vanhoja staroja vielä kerran yleisön eteen? Lopettakaa tyylillä?
Vierailija kirjoitti:
Kauniita lauluja oli aikoinaan Pepellä, olen onnellinen että sain kuulla nämä laulut jo lapsena ja nuorena kuumalla 60- ja 70 - luvulla.
Se oli hyvää aikaa musiikillisestikin.
Jotenkin hirveän laimeaa tämä kunniavierasjaksojen anti. Toki hyvä, että keskitytään musiikkiin ja artistiin, mutta sitten uupuu se kaikki muu. Ei kemiaa, ei keskenäistä sanailua, ei mitään. Tämä on kuin eri ohjelma ja kai siihen pitää sillä tavalla suhtautua. Mutta miksei sitten tehdä vaikka ihan jotain "Vain elämää -special" -settiä, missä saman pöydän ääreen istutetaan muusikoita tarinoimaan ja esittämään toistensa biisejä. Siis ilman jotain viikon leiriä ja väliaktiviteetteja.
Vesta taas hönkäilee, laulais kurkku auki joskus, miks pitää pidätellä.
Kun Pepe avaa suunsa niin alkaa nukuttaa. Ihan sama puhuuko vai laulaako
Vierailija kirjoitti:
Olis antanut mutsin laulaa yksin.
Mutsilla ei ole kovin kummoinen ääni.
Missä kääretorttu o ?? Ilopilleri ? Voi pyhä jessus tota Vestasillii . Navetta asu päällä 🤣😂
Vestan pitäisi kyllä opetella hengitystekniikkaa. Nuo hönkäilyt kuuluu koempaa kuin itse laulu
Lakit pois syödessä.