Mikä huuhtis tuoksuu oikeesti hyvälle?
Jokin mieto, suht luonnollinen tuoksu. Pitää vaatteet kuosissa.
Kommentit (21)
Luin et huutis ja sain helvetilliset huutikset sen seurauksena et kiitti vaan tästäki taas
Comfort, Ultimate Care ja Comfortin Long Lasting tuoksuvat minusta raikkaita. Pesen myös nuorten aikuisten lasteni pyykit, ja he pitävät noista tuoksuista.
Kuka idiootti sellaisia paskoja käyttää, hyi helkutti.
Käytä mielummin miedontuoksuisia pyykinpesuaineita. Huuhteluaineet on ihan turhia. Vesistöillekin haitallisia.
Huuhteluaine on turhaa, käytä edes biohajoavaa jos on pakko. Hajustettu on huono valinta, anna tilaa hajuvesille, partavesille.
Mulla on comfort care mutta tosi voimakas haju. Piti tuoksua mansikka.
Ap
Lopeettanut niiden käytön jo 10vuotta sitten ja ihan raikasta pyykki ollut, tuoksuu puhtaalta.
Olen käyttänyt pyykkietikoita mutta jotkin tekstiilit tulee paremmaksi "huutiksella".
Lakanoihin lisää kemikaaleja??
Jep
Aivotkin tykkää kun koko yön haistelee.3
Jätin huuhteluaineen pois 20 vuotta sitten, vaatteet pysyvät paremman näköisenä pesusta toiseen ja esim. alkkarien ja sukkien elastaani ei haperru. Jos haluan pehmeyttä lakanoihin tai pyyhkeisiin, niin ihan tavallinen etikka. Ei tuoksu miltään jälkeenpäin, aistit lepäävät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on comfort care mutta tosi voimakas haju. Piti tuoksua mansikka.
Ap
Siis tämä on aivan hirveä. Tykkään tuoksuista, mutta kun raotin korkkia niin kiikutin äkkiä takaisin hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Serto Lounatuuli
Just ajattelin samaa. Että tämä ainoa jotenkin tolkullinen mitä löytänyt. Miksi ihmeessä ne kaikki haisevat niin hirveiltä?
Miksi kukaan ei kehitä hyväntuoksuisia. Esim sen Laundy-hajuvesisarjan mukaisesti? Olisi taatusti kova myynti.
Ennen vanhaan laitettiin liinavaatekaappiin tuoksupussi, esimerkkinä laventeli.
Kohta varmaan tulee hajuyliherkät suosittelemaan hajusteettomia huuhtareita. :)