Amerikkalaisen naisen hienot kynnet
Tämän amerikkalaisnaisen ig-postauksen lakkaukset kiinnittivät huomioni, mielestäni lakkaukset olivat aika hienot ja lisäksi hänellä on siistit, pitkät luonnonkynnet. Onko sinusta hänellä hienot kynnet/lakkaukset?
Kommentit (20)
Nosto. Pitikö kukaan muu noista hänen kynsistään tai lakkauksistaan?
Hopeanhohtoiset, kiiltelevät lakkaukset:
Vierailija kirjoitti:
Onpas ihanan luonnollista... YÄK.
Et siis tykännyt? Harmi
Amerikkalaisten naisten paska haisee pahalle kun syövät epäterveellistä einesruokaa.
-Amerikan Tietomies
Kyllä, on kauniit kynnet ja varsinkin kauniit kädet!
Nooh, tuossahan oli erilaisia. Luonnollisimmat vaaleanpunaiset oli melko kauniit. Ehkä kuitenkin aavistuksen liian pitkät. Olen enemmän tällaisen tyylin ystävä: https://www.iltalehti.fi/palat/75d0c383-38db-476d-9b64-dfa18ea5e7f5
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on kauniit kynnet ja varsinkin kauniit kädet!
Kiva kun pidit! Minusta ovat kyllä kivan muotoiset ja siistit, vaikka ovatkin hieman kellastuneet. Mutta se on kai aika normaalia, jos lakkailee kynsiään usein.
Vierailija kirjoitti:
Nooh, tuossahan oli erilaisia. Luonnollisimmat vaaleanpunaiset oli melko kauniit. Ehkä kuitenkin aavistuksen liian pitkät. Olen enemmän tällaisen tyylin ystävä: https://www.iltalehti.fi/palat/75d0c383-38db-476d-9b64-dfa18ea5e7f5
Enpä tiennytkään, että tuollainenkin tyyli on olemassa. On kyllä hieno ja hillitty. Kiitos kun jaoit.
Luonnonkynnet? Tuosta peukalosta viimeistään huomaa että on halvat marketin Tekokynnet. Ei mitkään geeli-tai rakennekynnet edes.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkynnet? Tuosta peukalosta viimeistään huomaa että on halvat marketin Tekokynnet. Ei mitkään geeli-tai rakennekynnet edes.
Kyllä ne ovat luonnonkynnet, esim. tällä videolla on lakkaamattomat, tosin lakkauksesta hieman kellastuneet kynnet. Tuo kellastuneisuus ei nyt ihan kaikkein näteintä ole, mutta siltä ei kai oikein voi täysin välttyä, jos lakkaa kynsiä usein. Itseäni se ei niin haittaa.
kynsien ihailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis tykännyt? Harmi
ihan kauheita.
Mulla on nyt yli sormen reunan ja pitäs leikata, en osaa olla. Jokapaikassa tiellä.
Vierailija kirjoitti:
kynsien ihailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis tykännyt? Harmi
ihan kauheita.
Mulla on nyt yli sormen reunan ja pitäs leikata, en osaa olla. Jokapaikassa tiellä.
Voivathan lyhyetkin olla todella sievät myös. Itse vaan pidän ehkä eniten tuollaisista näyttävän pitkistä. Ehkä siksi, kun sellaiset ovat aika paljon harvinaisemmat. Mutta kyllä mä lyhyitäkin kynsiä ihailen.
Miellyttävä värisuora vihreän eri sävyissä:
Vaaleaan violettiin taittavat lakkaukset
Pitkät kynnet ovat epähygieeniset
Höpö höpö taas tätä sun pakkomielteistä spämmäystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kynnet ovat epähygieeniset
Hmm, totta sinänsä, mutta luulisin että asiaan voi itse vaikuttaa paljonkin.
Tosi jännittävästi kiiltelevät lakkaukset:
https://www.instagram.com/p/DInUowAgpqc/