Teen ruoaksi spagetti johon päälle Koskenlaskijaa ja ketsuppia. Lisäksi pari palaa kauraleipää
Rahat on todella vähissä ulosoton vuoksi. Joo joo oma moka eikä auta nyt kuin maksella velkoja. Olen kokopäiväisessä työssä ja ulosoton jälkeen jää n.1400€. Sillä sitten maksan yksin omakotitalon kulut lainasta lähtien. Autoa pitää välillä tankata. Ei paljon jää ruokaan rahaa.
Tilillä on nyt n.14€ ja sillä saa ostettua eväsleivät ja sitten sen mitä syön kotona. Onneksi on riisiä, perunaa, makaronia ja spagettia.
Pitäisi jotakin lisätyötä keksiä, että saisi enemmän rahaa käteen ja velat saisi nopeammin maksuun. Hain yhtä netin kautta tehtävää työtä, mutta hakijoita oli paljon enkä tullut valituksi. Ei, älkää ehdottako huo raamista. En todellakaan alenna itseäni sellaiseen, kuvottava ajatuskin.
Kommentit (34)
Ootkos sinä ruotsinkielinen äidinkielenä kun partitiivit menee pieleen ?
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten kirjoitusvirheistä kuullut? Vahingossa jäi otsikon yhdestä sanasta yksi kirjain pois. Äly hoi taas teidän joidenkin kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Koitas kuule katsoa omaa kommenttiasi ja menikö ihan putkeen oikeinkirjoituksen osalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka ollaankin Suomessa niin olisi kuitenkin oikein kirjoittaa spagetto eikä spagetti.
Niissä pusseissakin lukee spagetti. Me tosiaan ollaan Suomessa.
Niin ollaan Suomessa ja SUOMEKSI ei koskaan "VALMISTETA SPAGETTI" vaan sanaan tulee laittaa AINA se taivutusmuoto.
Mikä ihmeen autistiva jakki sä olet? Tartuit yhteen sanaan josta ei ollut taivutusmuotoa etkä huomannut otsikon muita sanoja jotka taivutettu täysin oikein. Lisäksi aloituksen tekstissä lukee spagettia. Mutta kun ei, autistiva jakki tarttui yhteen sanaan eikä ymmärrä, että ihmisille saattaa tulla kirjoitusvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla jotenkin vajaaälyinen, kun et tajunnut sen olevan kirjoitusvirhe. Itse aloituksessa sana on taivutettu oikein otsikossa muut sanat taivutettu oikein. Itse kirjoitat päin persettä.
Jos laitat spaghettiin juustoa, niin älä laita ketsuppia.
Jompi kumpi. Ei molempia.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat spaghettiin juustoa, niin älä laita ketsuppia.
Jompi kumpi. Ei molempia.
Kyllä laitoin ja hyvää oli. Et sä siitä päätä mitä muut laittaa ruokaansa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka ollaankin Suomessa niin olisi kuitenkin oikein kirjoittaa spagetto eikä spagetti.
Älä viitsi, kun et itse ymmärrä koko asiaa. Kotimaista spagettia ei täällä ole edes myynnissä, koska mikään tehdas sitä ei tee. Kaikki ovat tuontitavaraa ja pääosin italiasta. Niissä italialaisissa pakkauksissa lukee täysin selvästi: SPAGETTI. Se ei siis muutu spagetoksi missään vaiheessa.
Se on kylläkin spaghetti.
Kirjoitetaan molemmilla tavoilla. Autistit taas jankuttaa epäoleellisista asioista.
https://www.google.fi/search?client=safari&sca_esv=e18b7a3f06f71c2a&cha…
Joopa joo. En sitten muistanut, että tänään menee tililtä pankin maksut. Mulla on Visa electron ja se yksistään maksaa jo 5€/kk. Lisäksi maksuja joita ei voi kiertää. Sinne meni sitten suurin osa rahoista ja jäi vain nelisen euroa. Ostin jauhelihan joka maksoi 2,79 ja kahteen pieneen sipuliin meni 26 senttiä. Taidan paistaa jauhelihan wokkipannulla sipulin kanssa, sitten jauhoja suurusteeksi ja vettä nesteeksi. Kastikkeen kanssa sitten keitettyjä perunoita joista jää sitten paistoperunoiksi seuraavalle päivälle.
Olin jo eilen vähän kipeä ja nyt on kunnolla flunssa päällä, töistä olen nyt poissa. Eilen jo pää jotenkin jumissa enkä muistanut sitäkään, että mulla on kuusi kananmunaa ja avattu raejuustopaketti. Paistoin äsken pannulla kolme kananmunaa kokkelin tapaan ja lopuksi muutama ruokalusikallisen raejuustoa sekaan. Näiden kanssa pari palaa kauraleipää.
Nyt on pakko mennä lepäämään koska väsyttää niin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Juntit ja maalaisjuntit syö noin mitä ap kuvailee.
Olet idiootti.
Minä katselen nälissäni vain spagettiwesternejä, niistä tulee lämmin.
Ihmettelen kun kukaan ei ole repinyt pelihousujaan siitä, että ap on ulosotossa ja asuu silti omakotitalossa.
Minä taas olen patalaiska kaupassa kävijä, oli pätkä kesäkurpitsaa, yksi nahistunut tomaatti, pieni sipuli ja halpaa fetan tapaista puolet rasiasta ja pussin pohjalla jotain juustoraasteen tapaista. Keitin pennepastaa ja paistoin tuota muuta tavaraa pannulla ja lopuksi kippasin pennet pannulle, oli hyvää ja eipä tuo paljon maksanut.