Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla suvussa jotain julkkiksia? Esim. Isoisoäiti tai pikkuserkku tjm?

Vierailija
25.05.2025 |

Oletko kuuluisasta suvusta?

Itse en ole, tietääkseni ainakaan. Mutta olisihan se aika hauska kuulla, että jotain kautta olisikin sukua jollekin kuuluisuudelle. 😃

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuuluisa iskelmälaulaja on äitini pikkuserkku.

Vierailija
2/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs euroviisuedustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs euroviisuedustaja.

Serkku.

Vierailija
4/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kansanedustajaa löytyy tasolta äitini setä, äitini serkku ja tämä yksi on sitten kauempaa sukua. Kukaan ei ole nyt eduskunnassa. Sitten on yksi edesmennyt, melko tunnettu kirjailija oma pikkuserkkuni, joka kuoli kun olin ihan pikkulapsi. Siinäpä ne olivat.

Vierailija
5/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni serkku on tehnyt joskus 90-luvulla kappaleen, joka nousi pieneksi ilmiöksi 2010-luvulla kun NRJ:n Aamupojat soitti sen jossain paskabiisi ohjelmassa. Tästä miehestä tehtiin uutisjuttuja yms. Ja taisi päästä johonkin ysäritapahtumaan soittamaan omaa biisiään. Biisi on omanlaisensa meemi.

Itse törmäsin tähän biisiin uudemman kerran yliopistossa oman ainejärjestön jossain tutustumisbileissä, jossa sitä soitettiin useamman kerran.

En tosin ole ollut missään tekemisissä tän sukulaismiehen kanssa. Ainakaan niin että muistaisi kunnolla.

Vierailija
6/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden formulakuskin isä on aikoinaan vaihtanut jarrulevyt mun autoon, silloin kun tämä formulakuski ei ollut edes syntynyt, eli olen julkkis siis itsekin.

Vierailija
7/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On historiaan jälkensä jättäneitä isäni sukulinjassa. Äidin sukulinjaa en ole tutkinut. 

Vierailija
8/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kansanedustajaa löytyy tasolta äitini setä, äitini serkku ja tämä yksi on sitten kauempaa sukua. Kukaan ei ole nyt eduskunnassa. Sitten on yksi edesmennyt, melko tunnettu kirjailija oma pikkuserkkuni, joka kuoli kun olin ihan pikkulapsi. Siinäpä ne olivat.

Ai niin ja vaimon veli oli bändissä, joka esiintyi jossain syksyn sävelen karsituissa tms. ja tekivät yhden levynkin, jossa tämä lankomies lauloi yhden kappaleen ja sitä toivottiin kerran Puhelinlangoissakin. Anoppi oli asialla.

Vierailija
9/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
10/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkku on soittanut Popedassa. 

Vierailija
11/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympiavoittaja 

Vierailija
12/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyrkkyPirkko

Tv. stubbi 

Vierailija
13/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkku on tunnettu kirjailija.

Vierailija
14/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla.

Vierailija
15/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bess on sukua. Siksikin on hiukan noloa, kun en pidä häntä lahjakkaana.

Vierailija
16/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni puoliso on yhden takavuosien BB:n kilpailijan kaveri. Sisareni pääsi parikin kertaa ohjelman studioyleisöön. En ole itse tuota BB:n kilpailijaa koskaan tavannut. Kyseessä ei ole kukaan näistä pahimmista ohjelman myötä julkisuuteen nousseista tyrkyistä, mutta enempää en tätä kommentoi.

Vierailija
17/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperalaulaja löytyy yhtäältä ja omilla erikoisaloillaan menestyneitä toisaalta. Mielenkiintoisimpaa seuraa taitavat olla juuri nuo, joiden nimet ja verkostot ovat pienemmän piirin tiedossa.

Vierailija
18/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdet pikkuserkut on erään moninkertaisen maailmanmestarin lapsia mutta en ole ikinä itse tuota julkkista saati pikkuserkkuja tavannutkaan. Seurusteli vanhempani serkun kanssa siis ja pitivät perhettä mutta eronneetkin jo vuosia sitten

Vierailija
19/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ja hyvä niin.

Vierailija
20/25 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mutta suvun todellinen julkkis on noin 50v mies, joka kymmenisen vuotta sitten seurusteli serkkuni tytön kanssa parin viikon ajan ja on sen jälkeen tehnyt kaikki sukututkimuksemme uusiksi liittäen itsensä sukuumme. Hän on jopa "adoptoinut" serkkuni lapsenlapset, koska kokee, että nämä ovat hänen lapsiaan. Siellä genissä on on merkinnyt itsensä isäksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi