Oletko kuullut koskaan että nainen olisi sanonut että "olin väärässä"?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
Tämän taas kuulee naisilta useinkin😅😅
Juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla melkoiset antipatiat naisia kohtaan.. mitälie traumoja..
Realiteettia.
Tai sitten omaa henkilökohtaista katkeruutta naisia kohtaan jostain syystä..
Niin, siis pitkän elämänkokemuksen tuloksena tuo on täyttä totta, ei voi mitään.
Rohkenen epäillä.. pitkän elämänkokemuksen tuloksena.. Vain todella katkera "mies" vetelee mutkia noin suoriksi..
Naiset tulevat ennemmin raìskatuiksi ja tapetuiksi, kuin myöntävät olleensa väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla melkoiset antipatiat naisia kohtaan.. mitälie traumoja..
Realiteettia.
Tai sitten omaa henkilökohtaista katkeruutta naisia kohtaan jostain syystä..
Niin, siis pitkän elämänkokemuksen tuloksena tuo on täyttä totta, ei voi mitään.
Rohkenen epäillä.. pitkän elämänkokemuksen tuloksena.. Vain todella katkera "mies" vetelee mutkia noin suoriksi..
Saatha sinä epäillä, mutta en vetele mitään mutkia suoriksi, naiset ovat hirviöitä ihmisinä ja tuon olen saanut todella raa'asti kokea elämäni aikana lukemattomia kertoja.
En ikinä ja olen tosi vanha äijänkäppyrä.
Luulin että sinulla olisi iso mutta olin väärässä.... 😢
En ole usein kuullut, kieltämättä. Yhdenkin naisen kanssa olin seitsemän vuotta eikä tämä koskaan pyytänyt anteeksi. Oli fyysisesti mahdotonta. Kun tähän lopulta havahduin, suhde ei paljon kauempaa jatkunutkaan. Ilmiselvä narsisti.
Oli yksi ihana tyttöystävä, joka oli aidosti kiltti ja pyyteli jopa anteeksi asioita, josta ei olisi täytynyt. Mutta kokemuksissani suurin osa naisista ei kykene pyytämään taikka antamaan anteeksi.
Olen jo niin tottunut siihen, ettei nainen koskaan kykene myöntämään olevansa väärässä, etteivät aivoni enää sellaista koskaan odottaisikaan. Ajatus tuntuu melkein absurdilta.
Vierailija kirjoitti:
En ole usein kuullut, kieltämättä. Yhdenkin naisen kanssa olin seitsemän vuotta eikä tämä koskaan pyytänyt anteeksi. Oli fyysisesti mahdotonta. Kun tähän lopulta havahduin, suhde ei paljon kauempaa jatkunutkaan. Ilmiselvä narsisti.
Oli yksi ihana tyttöystävä, joka oli aidosti kiltti ja pyyteli jopa anteeksi asioita, josta ei olisi täytynyt. Mutta kokemuksissani suurin osa naisista ei kykene pyytämään taikka antamaan anteeksi.
Juuri noin, tuollaiset naiset ovat todella harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo niin tottunut siihen, ettei nainen koskaan kykene myöntämään olevansa väärässä, etteivät aivoni enää sellaista koskaan odottaisikaan. Ajatus tuntuu melkein absurdilta.
Tuollaisia naiset vain ovat ja siksi ainkin minä pysyn niistä niin kaukana kuin vain pystyn, mutta ikävä kyllä yhteiskunta on sellainen että vängällä joutuu asioimaan naisten kanssa koska kaikki virastot ovat niitä täynnä.
Enpä onneksi ole näkemykseni kanssa yksin, kiitos vastanneille miehille. Ap.
Töissä, en koskaan!
Aina on joku muu sössinyt