Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?
Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies.
Kommentit (240)
Hei nelikymppinen hottis, minulle kelpaat hyvin. Tule luokseni, pusi pusi.
N58
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle 40v. Miehelle ei mene jakeluun, että 60 v. Nainen ei ole ikäloppu?
ihan sama se on näinpäin, eli olisitko itse itseäsi 20 vuotta vanhemman kanssa?
No sehän on ihan eri asia, se olisi luonnotonta.
Niinpä. Pari kertaa on tällekin aamulle jo yhdynnässä oltu, hikeen asti oon työnnelly ja kulli pystyssä vaan käppäilen..
Kolmekymppinen likkakaveri meni laittaan aamupalaa, jotta jaksaa painaa lisää..
T. mies 38v
Ei mitenkään, koska nelikymppinen on ikäloppu. N21
Koska olet.
Kun olin 20,narrattiin yökerhoissa näitä oman isän ikäisiä ällötyksiä maksattamalla drinkit ja juoksemalla karkuun.
Ei mitenkään. Olet vanha setämies. Lapsellinen idea tunkea itsensä ja kaverinsa meikkifirman verkostointitapahtumaan. Kun aikuisilta naisilta ei irtoa, pitää siirtyä lastenpöytään.
Miksi pitäisi valehdella? Sä olet vaan ikäloppu tuon ikäiselle. Etsi ikäistäni seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Olet vanha setämies. Lapsellinen idea tunkea itsensä ja kaverinsa meikkifirman verkostointitapahtumaan. Kun aikuisilta naisilta ei irtoa, pitää siirtyä lastenpöytään.
Jotkut jää teini-iän tasolle. *Meikkifirman verkostointitapahtuma* Tirsk
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi valehdella? Sä olet vaan ikäloppu tuon ikäiselle. Etsi ikäistäni seuraa.
*ikäistäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, kun mies ajattelee nelikymppisenä olevansa itse nuori, mutta saman ikäiset naiset ovat muka liian vanhoja. HAH
Moni 40v mies on paremmassa kunnossa kuin keskiverto 20 vuotias. 20v kuntosalitreeniä takana niin kroppa kuin teräsmiehellä 😎 Naisilla jo rinnat roikkuu ja perse leviää.
Mutta naama kuin korppikotkalla: punakka, nahkat roikkuu ja kalju kiiltää. Ei siinä paljon sikspäkit kiihota.
Lippis väärinpäin piilottaa kaljun, partaviiksiyhdistelmä peittää punakan naaman ja roikkuvat posket 👍 Nuoret mimmit kehrää kun ässämersulla kiertää kylillä. 4kymppisellä jo kertynyt varallisuutta 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, kun mies ajattelee nelikymppisenä olevansa itse nuori, mutta saman ikäiset naiset ovat muka liian vanhoja. HAH
Moni 40v mies on paremmassa kunnossa kuin keskiverto 20 vuotias. 20v kuntosalitreeniä takana niin kroppa kuin teräsmiehellä 😎 Naisilla jo rinnat roikkuu ja perse leviää.
Mutta naama kuin korppikotkalla: punakka, nahkat roikkuu ja kalju kiiltää. Ei siinä paljon sikspäkit kiihota.
Lippis väärinpäin piilottaa kaljun, partaviiksiyhdistelmä peittää punakan naaman ja roikkuvat posket 👍 Nuoret mimmit kehrää kun ässämersulla kiertää kylillä. 4kymppisellä jo kertynyt varallisuutta 😎
Niin, silti nuo meikkikutsut. Aika alas on vajottu.
Kyllä nuori nainen kokee taatusti suuren henkisen valaistumisen kun setäkieli himokkaasti tutkii suihkunraikasta pyllyreikää ja kiimankosteaa pimpsukkaa ;)))))
Uudista nyt alkuun sanavarastosi. Iskostaa- eihän tuota ymmärrä kun kuuskymppiset.
Allun nelikymppiset siis.
Ei naiset sinusta kiinnostu, ei parikymppiset, ei tavispullukat, ei lievästi vammaiset, ei masentuneet, ei nirppanokkaprinsessat. Ei kukaan. Mene roskiin.
Ikäloppuus on suhteellista. Äärimmilleen vietynä voi päätellä ikäloppuuden siitä mainittaisiinko kuolinilmoituksen yhteydessä, että kuolipa nuorena tai liian aikaisin vai nähdäänkö ikä luonnollisena.
Parikymppiselle nelikymppinen todennäköisesti samassa ikäluokassa hänen vanhempiensa kanssa. Mieti ap olisiko sinusta 60-70 vuotias kumppani sinulle mielestäsi ok? Jos näin on niin katsele rauhassa parikymppisiä naisia.
Jos minulla olisi lapsia niin todellakin toivoisin heidän löytävän suurin piirtein itsensä ikäiset kumppanit/puolisot vaikka heidän oma valintansahan se on.
Summa summarum: Suurin piirtein oman ikäiselle ei ole ikäloppu, mutta parikymppiselle todennäköisesti kovaa vauhtia keski-ikäistymässä oleva isän duunikaveri. Poikkeuksena he, jotka ovat säilyneet ulkonäöltään ja asenteiltaan ikäistään nuoremman oloisina.
Vierailija kirjoitti:
Allun nelikymppiset siis.
Ei naiset sinusta kiinnostu, ei parikymppiset, ei tavispullukat, ei lievästi vammaiset, ei masentuneet, ei nirppanokkaprinsessat. Ei kukaan. Mene roskiin.
Sitkeällä yrittämisellä saa jonkun viereensä.
Mutta nyt on jo alas vajottu.
Jos ap olisit Bratt Pitt tai Johnny Depp,sinulla voisi olla mahdollisuuksia.
Ikävä kyllä et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti kokovalkoinen verryttelyasu kruunaa kaiken.
Niinpä. Kaikki on suhteellista.
10-vuotiaana jo 14-vuotiaat oli mielestäni hurjan vanhoja, mutta kaikki alle 9-vuotiaat hirveitä pentuja.