Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?

Vierailija
25.05.2025 |

Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies.

Kommentit (240)

Vierailija
221/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D

Vierailija
222/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse kaksikymppisenä miehenä halunnut 40v naisia?

Kannattais olla siellä koulun biologian tunnilla hereillä.

M

Iäkäs isä lisää lapsen riskejä kehitykselliseen poikkeamaan, esim autismi yms... Mikseivät miehet koskaan ymmärrä, että heidänkin lisääntymisellään on "parasta ennen" -päivämäärä... 

mee taukki v..tuun, akoillahan ne munasolut vanhenee ja syntyy mongoloidii, ukoilla siittiöt uusiutuu koko aja, pikku vauvalla on valmiina ne munasolut,ne ei uusiudu, siksi 80 v mies tekee tuoretta vauvaa. mitä jos menisit vek. ja noi on muuten makuasioita ja rakastuminen kun iskee, mitään väliä minkä ikäinen on.

Miehen elimistön ikä vaikuttaa negatiivisesti tuotetun sperman laatuun. Elimistö jolla se sperma tuotetaan vanhenee ja se näkyy epämuodostuneiden siittiöiden määrässä.

Iso suonikas sykkii terhakkaasti ja lasti lentää kuin nuorelta pojalta! Kiitos vaan kysymästä! T: M65+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän ikäinen ON ikäloppu.

Onko kaikki isät ikäloppuja? Entäs jos on lapseton?

Vierailija
224/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nuori nainen haluaa itseään vanhemman miehen.

Keski-ikäisiä naisia kiukuttaa, kun nuoret miehet ei ole heistä ollenkaan kiinnostuneita ja samaan aikaan nuoret naiset antaa miehille huomiota.

Siis oikeesti täähän on just toisinpäin. Keski-ikäisenä naisena saan milloin tahansa nuoren miehen iskettyä. Mies joutuu maksamaan nuoresta naisesta. Ei mulla muuta. 

Vierailija
225/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos on 4-kymppinen mutta näyttää 2-kymppiseltä?

Vierailija
226/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. En edes minä 40- vuotiaana naisena halua itselleni mitään 40- vuotiasta roikkupallia. 

Vierailija
227/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi samoin kysyä sinulta miksi et näe oman ikäisiäsi yhtä haluttavina?

Vierailija
228/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 20 v, 30-vuotiaskin mies tuntui jo ällöttävän vanhalta. Toistan, ällöttävältä. Saatikka sitten 40-vuotias. 

Miten nyt kun olet 60-vuotias?

Vierailija
229/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v nainen luulee olevansa ikuisesti 20v. Hän kuvittelee naiivissa pikku päässään, että hänellä kestää ikuisuus siihen kun hän on "edes"30v. Oikeasti hän on silmänräpäyksen päästä itsekin 40v.

Minä tiedän, että sinä 40v nainen tiedät sen että olit ihan äsken 20v.

Niinpä. Sen takia on täysin typerää ottaa miestä joka on fiksoitunut naisen ikään ja haluaa naisen olevan mahd nuori. Tuollaisen miehen kanssa suhde ei kestä kuin sen silmänräpäyksen.

Meidä tutilla on ikäero 35 vuotta ja jatkuuuuuuu parisuhde. Eli kun rakastuu niin ihan sama minkä ikäinen on, Ja joo-he ovat ottaneet huomioon ,että toisesta tulee vanhus,mutta rakkaus muuttaa muotoaan silloin. Ja ei raha -asiat ole kysessä, samanarvoiset ovat omaisuudeltaaan ja tuloiltaan.

Miksi sen nuoremman pitää elää vanhainkotielämää ennen aikojaan? Ovatko molemmat sosiaalituilla eläviä vai miten tuolla ikäerolla voi olla tulot ja omaisuus samanlaisia? 

Vierailija
230/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelemällä heille aikuisvideoita.

Vierailija
231/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sen nelikymppisen ottaa kuva itsestään ilman suodattimia ja verrata omaan yo-kuvaansa. Voi olla yllätys 😁

Vierailija
232/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti ikä on neljäkymmentä. Toisekseen en ole vielä nähnyt neljäkymppistä miestä joka näyttäisi kaksikymppiseltä. Ainoastaan harhainen mies kokee näin. Osasyynä ikänäkö minkä takia ei enää näe kuinka vanhalta iho oikeasti näyttää jos silmät kunnossa.

Vierailija
233/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 20 v, 30-vuotiaskin mies tuntui jo ällöttävän vanhalta. Toistan, ällöttävältä. Saatikka sitten 40-vuotias. 

Ohiksena.

Olen itse 59 v. ja äiti 84 v. Äiti on ihan hoitokotikunnossa. Isä olisi saman ikäinen, jos ei olisi kuollut jo 10 vuotta sitten.

25 v ikäero on todella iso.

Vierailija
234/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40 vuotias todellakaan ole mikään ikäloppu. - Ja kyllä se nyt kakskymppinen sitten nelikymppisenä sen tajuaa. Varsikin, kun olet itse 60 vuotias.

Vierailija
235/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot isän ikäinen.

Mut nykytytyt haluaa daddyn, zaddyn. Himoitsee jotain ukkoikäistä Pedro Pascalia. Miksen siis minä kelpaa?

M42

Varmaan kelpaisitkin, jos sinulla olisi Pedro Pascalin karisma, ulkonäkö ja sosiaalinen status.

Vierailija
236/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavassa mielessä vastaan omakohtaisella kokemuksella. Kun olin 18 seurustelin miehen kanssa joka oli 32. Seurustelua kesti yhden kesän, ja oikeasti ongelmaksi muodostui se, että mä olin vasta aloittamassa elämääni aikuisena. Miehellä oli jo pitkä kokemus aikuiselämää, ja kaikki ns. valmiina. Oli oma asunto, oli vakituinen työ, omat aikuisen rutiinit. Mulla ei ollut mitään noista, ja mun olis pitänyt vaan jotenkin sulautua osaksi sitä sen miehen elämää. Olla lisäosa sen miehen elämässä, sen sijaan että olisin rakentanut oman elämän jonkun kanssa.

Yhteinen kämppä, yhteisesti valittu, yhteisesti sisustettu. Yhteisiä, tai edes omia kokemuksia aikuiseksi kasvamisesta, yhteistä pohdintaa mihin tulevaisuus vie. Sitä mä halusin. Niin paljon vanhemman miehen kanssa siitä ei ollut puhettakaan. Eikä ollut kyse siitä että se mies olisi jotenkin ollut kontrolloiva tai itsevaltainen. Se vaan eli jo sitä omaa tulevaisuuttaan, ja mun olisi pitänyt sopeuttaa oma tulevaisuuteni hänen nykyisyyteensä. Ja se todellakin toi tunteen, että sen sijaan että mulla olisi oma elämä, mä olen vain lisäpalikka jonkun muun valmiiseen elämään. Ja siihen se seurustelu sitten päättyi. Siinä ei auttanut mikään taloudellinen vakaus tai hienot autot.

Vierailija
237/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä keski-ikäisen miehen pitäisi saada nuori nainen :D

Trollotiloo ja 0/5 aloitus taas kerran

Vierailija
238/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olet kaksikymppiselle ihan vanhus.

Vierailija
239/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä ei enää halua minkäänikäistä miestä.

Vierailija
240/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena.

Olen itse 59 v. ja äiti 84 v. Äiti on ihan hoitokotikunnossa. Isä olisi saman ikäinen, jos ei olisi kuollut jo 10 vuotta sitten.

25 v ikäero on todella iso.

Minun äitini on 79 -vuotias ja vetää ikäihmisille jumppaa kerran viikossa. Eräs hänen ystävänsä joka täyttää tänä vuonna 92, asuu itsenäisesti omakotitalossaan ja hoitaa itse edelleen kaikki pihatyöt. Nykyään suurin osa meidän vanhempiemme ikäisistä ihmisistä on hyvinkin toimintakuntoisia.

Eräs hyvin läheinen ystäväni on muuten 75 -vuotias, itse olen 50. Meillä on siis juuri tuo 25 vuoden ikäero. Tulemme silti todella hyvin juttuun, emme toki muuten hyviä ystäviä olisikaan. Ei tuollainen ikäero tarkoita, että nämä ihmiset eläisivät ihan eri maailmoissa. Ajatus siitä, että vain omanikäiset ymmärtäväisivät hyvin toisiaan, on suoraan sanottuna tylsä. 25 vuoden ikäero parisuhteessa on toki hyvin iso, se on päivänselvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi