Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 20v naisille saisi iskostettua että nelikymppinen mies ei ole ikäloppu?

Vierailija
25.05.2025 |

Tätä kysyy kuukauden kuluttua 40v täyttävä mies.

Kommentit (240)

Vierailija
21/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, kun mies ajattelee nelikymppisenä olevansa itse nuori, mutta saman ikäiset naiset ovat muka liian vanhoja. HAH

Vierailija
22/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla säälittävämpää, kuin kerjääminen. M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä jo ne nuoret naiset rauhaan. Eivät ole sinusta kiinnostuneet.

Onko kaikki nuoret naiset yhtä ja samaa massaa, ja kaikilla on samat mielipiteet?

Vierailija
24/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse kaksikymppisenä miehenä halunnut 40v naisia?

Vierailija
25/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä just, kun eihän se ihminen ole merkittävästi muuttunut siitä kun oli 20v. Ja yleensä 40 vuotiaana on paljon parempi taloudellinen tilanne. Luulisi että 20 v typyt arvostaisi kun mies tarjoaa matkoja ja pääsee kunnon auton kyytiin yms. 

M42

Kiinnostaa niin kauan kunnes saadaan opiskelut tehtyä ja löydettyä työpaikka. Sitten lempataan ikäloppu mies ja etsitään omanikäinen, jonka kanssa perustetaan perhe.

Vierailija
26/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä just, kun eihän se ihminen ole merkittävästi muuttunut siitä kun oli 20v. Ja yleensä 40 vuotiaana on paljon parempi taloudellinen tilanne. Luulisi että 20 v typyt arvostaisi kun mies tarjoaa matkoja ja pääsee kunnon auton kyytiin yms. 

M42

Pappa ei tajua, että haluan itse ajaa autoa. Matkan voit tarjota, mitta älä tule mukaan.

Vierailija
27/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 40v mies on 20v naisen kannalta parhaassa iässä. 

M

Vierailija
28/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais olla siellä koulun biologian tunnilla hereillä.

M

Vierailija
29/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teille kaikille saisi iskostettua että kuusikymppinen ei ole vanhus? 

Vierailija
30/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Sinäkin valitat, että naiset ovat vain rahan perään. Itse mainostatte varallisuutta, joten teistä kiinnostuu naiset, joita kiinnostaa teidän varallisuus. Ja ei, miehet ei tarjoa mitään, ne vain kehuskelee (olemattomilla) rahoillaan.

Vierailija
31/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Eihän miehet halua lapsia, joten naisen iällä ei pitäisi olla merkitystä. Ikä on vain numero, niinhän se meni?

Vierailija
32/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Eihän miehet halua lapsia, joten naisen iällä ei pitäisi olla merkitystä. Ikä on vain numero, niinhän se meni?

Tämä. Hedelmällisyydestä jankutetaan. Mutta kuitenkaan ehkäisystä ei olla valmiita huolehtimaan (tuolla on juuri käynnissä toinen keskustelu aiheesta). Ja elarit. En edes aloita. Oikein luomakunnan kruunuja nämä palstan miehet. Sarkasmi. 

Vierailija
33/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vilautan tyttösille isoa suonikasta niin alkaa kypsäkin mies kiinnostamaan! T: M65+

Vierailija
34/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Sinäkin valitat, että naiset ovat vain rahan perään. Itse mainostatte varallisuutta, joten teistä kiinnostuu naiset, joita kiinnostaa teidän varallisuus. Ja ei, miehet ei tarjoa mitään, ne vain kehuskelee (olemattomilla) rahoillaan.

Itte sain ihan ilmaiseksi 18v teiniltä kun baarissa menin juttelemaan ja jossakin vaiheessa jutut meni seksiin ja onko kokeillut vanhempia miehiä. Tytöstä näki, että kiinnosti ja lähdettiin mun kämpille jatkoille. Todella hyvää seksiä yöllä ja aamulla. Tyttö kehui miten sai nuolemisesta orgasmin ja yhdynnästä. Aamulla heitin sen apteekiin ostamaan jälkiehkäisyn ja sen jälkeen kotiinsa. Itte olen 46v

Vierailija
35/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tämä. Hedelmällisyydestä jankutetaan. Mutta kuitenkaan ehkäisystä ei olla valmiita huolehtimaan (tuolla on juuri käynnissä toinen keskustelu aiheesta). Ja elarit. En edes aloita. Oikein luomakunnan kruunuja nämä palstan miehet. Sarkasmi. 

Miksi pökkiä mahoa lehmää jolla on naama norsunvitulla kun nuoriakin naisia on??

Vierailija
36/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Naiset ei ihan tajua mitä tolla hedelmällisellä tarkoitetaan. Hedelmällinen nainen kiihottaa ja että siitä voi nauttia pitää päästä siementämään syvälle vaginaan ilman kumia. Vielä kiihottavampaa on kokonaan ilman ehkäisyä se tehdä ja ainakin itsellä laukean silloin parhaiten.

Vierailija
37/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Naiset ei ihan tajua mitä tolla hedelmällisellä tarkoitetaan. Hedelmällinen nainen kiihottaa ja että siitä voi nauttia pitää päästä siementämään syvälle vaginaan ilman

miehet eivät tajua, että nainen ei ole olemassa vain miehen tyydyttämistä varten.

en yhtään ihmettele, että entistä vähemmän nuoret naiset haluavat lapsia kun miesmateriaali on noin epäkelpoa.

Vierailija
38/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Miksi pökkiä mahoa lehmää jolla on naama norsunvitulla kun nuoriakin naisia on??

Niin, tämähän on vastaus myös ap:lle. Nuoriakin miehiä on. Miksi haluaisi ruman ja katkeran miehen pökkimään?

Vierailija
39/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaista asiaa pitäisi iskostaa jollekin? Eikö nelikymppinen mies voisi iskostaa itselleen että parikymppinen ei vaan ole kiinnostunut setämiehistä? Eikä sinusta kiinnostu se oman ikäisesikään, koska tuo asenne, että haet erityisesti vain nuoria naisia, haisee jo kauas. Olet pilaantunutta tavaraa naismarkkinoilla.

Vierailija
40/240 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ketjun aloituksesta päätellen niitä nuoria naisia ei kuitenkaan ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi