Mistä ihmiset löytää kumppareita?
Kommentit (21)
Semmoinen sivusto kun eliittikumppari.
löysin kaapista, mutta onkohan homo?
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen sivusto kun eliittikumppari.
ajjaahjahahaha se on "Eliittikumppani" kunnon lukihärö
Koulusta, limudiscosta, harrastuksista, kavereiden kautta, yökerhosta, opiskelujen parista, junasta, bussista, lentokoneesta, netistä jne. Mistä vain, missä tapaa uusia ihmisiä. Nykyinen vaimo oli opiskelukaverini ulkomailla.
Prismassa tai Cittarissa ei ole tärpännyt.
Vierailija kirjoitti:
Koulusta, limudiscosta, harrastuksista, kavereiden kautta, yökerhosta, opiskelujen parista, junasta, bussista, lentokoneesta, netistä jne. Mistä vain, missä tapaa uusia ihmisiä. Nykyinen vaimo oli opiskelukaverini ulkomailla.
Unohtui mainita kaverin järjestämät sokkotreffit.
Vierailija kirjoitti:
"Kumppari". Onko vieras käsite?
Kaupasta kenkäosastolta. Rahaa vastaan.
Olen tilannut netistä, kaupungilta ei oikein tahdo enää löytää 🤷
Ei kiinnosta ap:n kyvyttömyys ostaa itselleen kengät. Mulla on rieskat uunissa. Huom, ei ruoskat eikä reiskat.
Etolasta. Siellä on kaikkein hienoimmat. Ainakin joskus olleet kun viimeksi kumpparit ostin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut netistä, kaupungilta ei oikein tahdo enää löytää 🤷
Ai kamala miten moraalitonta! Postimyynnistä jostain Aasiasta!
Nykyään on vaikea löytää laatukumpparia. Kotimainen nimekäskin on nykyään kelvoton ja alkaa jo kohta falskaamaan. Se on sitten pakko laskea menemään koko kumppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui mainita kaverin järjestämät sokkotreffit.
Reikä 2-3 min
Ojista