Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita hampaattomia 51v ihmisiä

Vierailija
24.05.2025 |

Sairaudet vienyt hampaat. Kohtalotovereita? T. Valis 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muuten mennyt?

Vierailija
2/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten mennyt?

Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen jääkiekkoilijat on melkein kaikki hampaattomia, urheiluonnettomuuksien takia.

Vierailija
4/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Kunhan kysyin. Anteeksi nyt vaan kovasti🙄

Vierailija
5/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Olen kuntouttavan työtoiminnan ohjaaja

Vierailija
6/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Kunhan kysyin. Anteeksi nyt vaan kovasti🙄

Ihan normaalisti on mennyt.  En käytä huumeita,  en polta tupakkaa ja hyvin harvoin otan esim pari lasia viiniä.ap

Vierailija
7/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon melkein hampaaton. Synnynnäinen kiillevaurio ja hoitovirhe vei hampaat ylhäältä. Tekarit siis siellä ja oon vakavissani harkinnut alahampaidenkin vaihtamista tekareihin.

M47

Vierailija
8/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oon melkein hampaaton. Synnynnäinen kiillevaurio ja hoitovirhe vei hampaat ylhäältä. Tekarit siis siellä ja oon vakavissani harkinnut alahampaidenkin vaihtamista tekareihin.

M47

Minä taas en totu millään tekareihin. Ehkä sitten ollut huono hammasteknikko. ap

Vierailija
9/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulee mieleen jääkiekkoilijat on melkein kaikki hampaattomia, urheiluonnettomuuksien takia.

Tämä! Mäkin olen miettinyt, että laitattavatko lätkädudet tilapäisiä kuitusiltoja vaiko 3 tonnia per leego keinojuuria.. rytäkässä katkenneiden leegojensa tilalle.

🤔

Implantithan ovat monivaiheinen prosessi ja voivat vaatia luusiirteitä. Koko prosessi voi viedä jopa 9 kk. Kruunuosa rakennetaan vasta, kun keinojuuri on jykevästi kotiutunut leukaan.

Vierailija
10/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mäkin olen miettinyt, että laitattavatko lätkädudet tilapäisiä kuitusiltoja vaiko 3 tonnia per leego keinojuuria.. rytäkässä katkenneiden leegojensa tilalle.

🤔

Implantithan ovat monivaiheinen prosessi ja voivat vaatia luusiirteitä. Koko prosessi voi viedä jopa 9 kk. Kruunuosa rakennetaan vasta, kun keinojuuri on jykevästi kotiutunut leukaan.

Ja ton saadakseen pitää olla paljon rahaa.Onhan sitä varmaan jääkiekkoilijoilla kun ura loppuu.

Vierailija
11/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti on mennyt.  En käytä huumeita,  en polta tupakkaa ja hyvin harvoin otan esim pari lasia viiniä.ap

Siis mitä ihmettä😂😂😂😂😂😂😂

Tarkoitin kysymyksellä, että mitä muuten kuuluu?

Mutta kai tämäkin ketju pitää jauhaa hampaista (*taas kerran...).

Mikäs siinä.

Vierailija
12/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai on osa proteeseja tätä jääkiekko juttua oon miettinyt kans.monella paljon hampaita puuttuu.onko sit takana muutama hammas.

Vierailija
13/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai on osa proteeseja tätä jääkiekko juttua oon miettinyt kans.monella paljon hampaita puuttuu.onko sit takana muutama hammas.

Miksi haukut muita ihmisiä tällä palstalla?

Vierailija
14/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puuttuu ylhäältä. Visureita neljä on vedetty. Lapsena vedettiin yksi. Ei edes aloitettu oikomishoitoa. Joten saldo on kuusi puuttuu. 

Vierailija
15/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tää asia myös sun kirjaan? Ihan omana lukunaan...

Vierailija
16/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei urheilijoilta yleensä puutu kuin korkeintaan etuhampaita. Pitävät siltaa kunnes ura on ohi ja sitten laitattavat implantit.

Vierailija
17/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mun mummun ikäpolvella tekarit oli ihan luonnollinen asia. Lapsia tuli 5-7 ja siinä meni hampaat. Itsellä on lapsia vain kaksi ja yksi poskihammas on poistettu. Liian kallis oli implantti, otan ehkä jos vielä töihin pääsen. Toki jos hampaita joudutaan poistamaan lisää, niin en enää pääse töihin ja peli on pelattu läpi.

Ihan nätti ja terve ikäisekseni olen.

Vierailija
18/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu huumeidenkäyttäjiä ja monelta puuttuu hampaita. Posket ja suu on lommolla, vaikka ikää ehkä 30 - 40v.

Vierailija
19/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Valikselta saa vissiin enää kysyä mitään...Vastauksiakaan ei juuri kuulu.

Vierailija
20/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 luvulla monelta lähti hampaat. Syynä heikko hammashuolto ja tupakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi