Kysymys miehille Tinderin käytöstä (älä avaa ketjua, jos otsikko ärsyttää)
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:
Kun olet Tinderissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on siellä runsaasti valinnanvaraa naisissa? Tuntuuko, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?
Entä jos olet tavannut jonkun kivan naisen, jonka seurassa viihdyt ja on mukavaa, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä voisin yrittää löytää jonkun vielä paremman naisen"?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
etkö sinä v......n v.....kki tajua, että tämä on naikkosten palsta?
Kyllä täällä miehiäkin käy.
Ap
Suurin osa täällä olevista miehistä on homoja tai kaapissa olevia homoja.
Ajatteletteko te miehet, että "wau miten upeita naisia täällä Tinderissä onkaan ! Miksi en aiemmin ladannut tätä? Nyt vaan valitsemaan kenet vien treffeille" ?
Vierailija kirjoitti:
EI OLE
Vastaan mun exmiesystävän puolesta. "Aina kannattaa etsi parempaa". Yksin on nykyään hän.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sinä olet täällä? Ja yksin edelleen, ja alkoholisoitunut, ja mt-ongelmainen.
Isotissiset kelpaa. Joko pannaan?. T. Panija
Vastauksena kaikkiin kysymyksiin. Ei tunnu.
No ei todellakaan tunnu. Kaikki alle top-2% miehet saavat taistella murusista jotka tippuvat kärkimiesten lautasien reunojen yli...
Ei tunnu, koska olen laittanut hakukriteeriksi 1840v miehet ja Tinder näyttää minulle vain miehiä.
M34
Ei ole valinnanvaraa. Ja en osaa jutella luontevasti tuntemattomille.
Anteeksi.
Ap:n kuvailemaa miestä pystyy profiloimalla seuloa. Jos on roikkunut Tinderissä vuosikausia ja mittarissa vain lyhyitä suhteita, ei kannata uskoa puheita siitä, miten on vihdoinkin löytänyt sielunkumppanin. Alkuhuuman jälkeen kyllästyy. Lähtee taas etsimään uutta. Jotkut ovat liian rikkinäisiä suhteisiin, mutta oma nautinto menee edelle.
Onko sitä paremman naisen etsimistä järkeä jatkaa, jos sitä valinnanvaraa ei edes oikeasti ole?
Ei ollut. Olin noin 4 vuotta sitten treffipalvelussa, mutta ei tinderissä, pari kuukautta. Viestittelin yhteensä ehkä 10 naisen kanssa. Joidenkin kohdalla se jäi pariin viestiin, joidenkin kanssa viestittely jatkui 1-2 viikkoa. Tuntui että ei vaan ollut sitä jotain yhteistä, joten ne vaan kuihtui kasaan. Kävin myös kolmella livetreffeillä ja kahden kohdalla todettiin jo niiden eka treffien jälkeen että meidän ei varmaan kannata nähdä enää uudestaan. Ei ollut oikein yhteistä säveltä. Yksi livetreffi johti asiasta toiseen ja siihen että olemme nyt aviopari. Katsoin ihan mielenkiinnosta sitä samaa treffisivustoa noin vuoden kuluttua. Nämä samat naiset joiden kanssa silloin lähettelin viestejä, ja ne kahdet treffit jotka ei johtaneet mihinkään, olivat siellä sivustolla edelleen. Edes tekstien sisältö ei ollut muuttunut millään tavalla.
Olet laittanut tämän kysymyksen siinä mielessä huonoon paikkaan että kukaan normaali ja naisasioissa menestynyt mies ei vietä aikaa tällä palstalla. Sama kun menisit vihaisten feministien kerhoon kyselemään että onko heillä kellään tullut itku kun ovat tehneet miehelleen voileipää eikä siitä tullutkaan täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä niin että ei täällä ole mitään normaaleja miehiä