Kysymys miehille Tinderin käytöstä (älä avaa ketjua, jos otsikko ärsyttää)
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:
Kun olet Tinderissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on siellä runsaasti valinnanvaraa naisissa? Tuntuuko, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?
Entä jos olet tavannut jonkun kivan naisen, jonka seurassa viihdyt ja on mukavaa, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä voisin yrittää löytää jonkun vielä paremman naisen"?
Kommentit (26)
Olin vuonna 2018 ja ei tuntunut, että olisi valinnanvaraa. Kuvasta pystyi näkemään, kuka nainen voisi teoriassa olla saatavilla ja kuka ei. Jos nainen ylitti yhtään sen tason, että voisi olla kiinnostava nainen, niin ei varmasti tullut mätsiä.
Tinder ei koskaan ollut minun juttuni. Aivan liian pinnallinen. Nettideittailuun käytin alustoja, mitkä mahdollistivat tutustumisen kirjoittelemalla. Tinder on sittemmin kyllä tehnyt melkoista tuhoa deittailumarkkinoilla ja valinnanvaraa on paljon vähemmän. Kuvastaa tietysti sitä, että he tarjoavat tasan sitä mitä harmaa massa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvailemaa miestä pystyy profiloimalla seuloa. Jos on roikkunut Tinderissä vuosikausia ja mittarissa vain lyhyitä suhteita, ei kannata uskoa puheita siitä, miten on vihdoinkin löytänyt sielunkumppanin. Alkuhuuman jälkeen kyllästyy. Lähtee taas etsimään uutta. Jotkut ovat liian rikkinäisiä suhteisiin, mutta oma nautinto menee edelle.
Mä olen ollut jaksoittain Tinderissä vuodesta 2021 ja vieläkin siellä on niitä samoja miehiä. Ilmeisesti heille ei vaan kelpaa kukaan tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on sittemmin kyllä tehnyt melkoista tuhoa deittailumarkkinoilla ja valinnanvaraa on paljon vähemmän.
Kuinka niin?
Touche