Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena nautin eniten kun vain saan olla miehisen himon kohteena tekemättä mitään

Vierailija
24.05.2025 |

Siis mikään ei ole mukavampaa kuin myöhään illalla makoilet sängyssä mahallasi, täysin rentona ja väsyneenä. Tunnet että kauaa ei enää mene kun uni tulee. Sitten miehesi kömpii siihen päällesi ja penetroituu sisääsi, sen tuntuessa aivan ihanalta.

Siinä sitten jatkat makaamistasi aivan rentona ja nautit miehen työnnöistä. Miehen vihdoin tullessa hän jää makaamaan päällesi siitin edelleen sisälläsi ja olet siinä aivan raukeana ja lopulta nukahdat siinä onnellisena.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä sytytä. Ei sitten yhtään. Tuota se on kun makaa lahnana ja mies tyydyttää itsensä. 

Vierailija
2/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla umpirakastunut ja mies umpityhmä.Yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla liikkumatta, jos nautit?

Vierailija
4/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallaan samaa mieltä, mutta ei meillä tuollaista ole. 

Vierailija
5/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä etupillu enkä ole John Holmes niin tuo ei onnistu.

Vierailija
6/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on naisen esineellistäminen.

Miten ihana olisi se, kun makaan raukeana ja mies tulee ja antaa kielihoidon orkkuun asti ja sitten nukumme molemmat. 

Tietäen että seuraavana päivänä jatkamme hommat loppuun hänenkin osalta. 

Vierailija
7/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kiihotun aloittajan kuvailusta! En jaksaisi jos kaikki seksi olisi vain tuota, mutta tulee haluttu, turvallinen ja rentoutunut olo kun mies joskus panee minua jopa kun olen nukahtamassa. Saatan nukahtaakin siihen, etenkin jos ja kun olen ne orgasmini saanut aiemmin illalla. 

Ja kun joku sanoi että pitäisi mielummin olla joku nuolemishomma niin ei kiitos minulle. Olisi ahdistavaa että nukahtamispisteessä pitäisi sellaista mistä en muutenkaan niin välitä. 

Tykkään myös virkeämpänäkin pikapanoista joissa minulta ei vaadita mitään, toki kiihotun ja työntelen vastaan, mutta ei tarvitse virittäytyä mihinkään aktiiviseen ja keskittyneeseen toimintaan. 

Vierailija
8/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna naiset ei ymmärrä oikean hyvän päälle. 

Vierailija
9/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahna naiset ei ymmärrä oikean hyvän päälle. 

Lahnamiehet rakastaa.

Vierailija
10/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lahnailua, ei jatkoon!

Mies ei yleensä nauti lahnoista.

Vierailija
11/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on lahnailua, ei jatkoon!

Mies ei yleensä nauti lahnoista.

Niin miehet ei nauti ja sehän se pääasia olikin. Sopii päivän agendaan, eli naisvihaan.

Vierailija
12/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan se seksi on aina naisten kanssa, ja sitten ne vielä arvostelee misten seksi taitoja.

Vierailija
13/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaistahan se seksi on aina naisten kanssa, ja sitten ne vielä arvostelee misten seksi taitoja.

Sanos kirjoittaja, miksi vain 2/3 naisista saa orgasmin yhdynnässä? Ja miksei miehet tee yleensä mitään muuta jotta nainen saisi, Siis monet miehet ei tee, onneksi on sentään kotkut, jotka välittää.

Vierailija
14/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaan makaa lahnana ja miehenkö pitäisi lahnat tyydyttää. Just joo.

Vierailija
15/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos jo 15 vuotias?

Vierailija
16/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos jo 15 vuotias?

Hei omg, mä olen 14v.

Vierailija
17/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos kirjoittaja, miksi vain 2/3 naisista saa orgasmin yhdynnässä? Ja miksei miehet tee yleensä mitään muuta jotta nainen saisi, Siis monet miehet ei tee, onneksi on sentään kotkut, jotka välittää.

Huomaatkos? Miksi miehet ei tee mitään muuta? Miehet tekee yleensä kaiken ja nainen vaan makaa, eikö sinustakin nainenkin voisi vähän osallistua ja esim. hieroa omaa glittaa?

Vierailija
18/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä taas. Kuinka monesta miehestä sulla oikein on kokemusta. 3000 panoako?

Vierailija
19/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää hahmo on psykopaatti.

Vierailija
20/25 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää miehet toisenne, olette ihan ansainneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme