Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jakaa kaiken arjestaan someen?

Vierailija
24.05.2025 |

Silleen hei just kävin salilla ja treeni meni hyvin ja sit söin maukasta lohipastaa. Miksi? En voi mitenkään ymmärtää miksi joku haluaa tehdä tätä ja olettaa että ketään kiinnostaisi. Ehkä sillon joskus 2007 tai 2008 tän ymmärsi kun koko some oli uusi juttu mutta siitä on jo melkeen 20 vuotta. 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kivaa lukea kaikenlaisia päivityksiä, mutta monetkaan ei päivitä mitään ikinä.

Vierailija
22/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tota että eikö ihmisillä ole salaisuuksia enää ollenkaan? Itsellä on vaikka kuinka paljon asioita joita en halua jakaa kenenkään kanssa joten luonnollisesti en niistä someenkaan hiisku

Ja miksi ajattelet, ettei näillä Ihmisillä olisi salaisuuksia? Jos jaetaan arkisia asioita, salia ja kanapastaa, niin ei kovin salaiselta kuulosta. 

No tuossa joku kertoi pitävänsä somea päiväkirjanaan. Niin eihän se sitten kata mitään todellista jos jää puolet pois. Päiväkirjaan voisikin kirjoittaa kaiken

Kuten kirjoitin, niin jaan ARKISIA asioita, jotka toimii muistoina itselle, en mitään syväanalyysia tai muiden kuulumisia. Ihan on mullakin oma ja salainen elämä. Terveisin se joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tota että eikö ihmisillä ole salaisuuksia enää ollenkaan? Itsellä on vaikka kuinka paljon asioita joita en halua jakaa kenenkään kanssa joten luonnollisesti en niistä someenkaan hiisku

Mitä ihmeen salaisuuksia?

Eikö sulla ole mitään omia, henkilökohtaisia juttuja? Kyllä mulla on paljonkin asioita jotka herättäisivät turhaa huomiota kuten vaikka rahankäyttöni jota monikaan ei sulattaisi (matkat), vaikka exän/deittien kanssa kyläily tms. Miksen tee ruokaa vaan taaskin hain noutosapuskaa. Kyseenalaiset harrastukset joita on ihmetelty jo kavereiden keskenkin saati joidenkin vieraampien some-tuttavien. Milloin käyn lääkärissä ja mistä syystä ja milloin valitsen olla menemättä jne.

Tietysti jos elämässä ei tapahdu mitään niin ehkei sitten ole niitä salaisuuksiakaan.

Kyllä on jollain isot luulot, kun ajattelee, että muiden huomion herättää toisen tilaama noutoruoka. Somea nimenomaan selataan, ei sinne jäädä analysoimaan Marjukan noutoruokaa tai Jussin kyläilyä.  

Vierailija
24/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin eräs PIERU !!!!! Sil o tapana mäkättäää joka asiasta tänne.................kaikkee roskaa vääkyyy.....................olisi jo hilijoooooooooooooooooooooo sekin skitso !!!!!!!!! Taitoooop olla nytkin tääl........mit lie vääkyyyyyy........en ymmärrä sellaista narsismista käytöstä !!!! En ymmär, miten sen NS viestit voi mennä läpi....................ne pitäis poistooooooo aina välittömästi, eikä IKINÄ saa enää tulla takas ! Mä teen siit pjaskost aina ilmoituksen, ku näänki sen vääkynät tääl. Ne loukkaa mua ja varmasti muitakin !!! Se pjaska ei vaan tajuu sit, eikä sen NS fanit..............................................................

Vierailija
25/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen salaisuuksia?

Eikö sulla ole mitään omia, henkilökohtaisia juttuja? Kyllä mulla on paljonkin asioita jotka herättäisivät turhaa huomiota kuten vaikka rahankäyttöni jota monikaan ei sulattaisi (matkat), vaikka exän/deittien kanssa kyläily tms. Miksen tee ruokaa vaan taaskin hain noutosapuskaa. Kyseenalaiset harrastukset joita on ihmetelty jo kavereiden keskenkin saati joidenkin vieraampien some-tuttavien. Milloin käyn lääkärissä ja mistä syystä ja milloin valitsen olla menemättä jne.

Tietysti jos elämässä ei tapahdu mitään niin ehkei sitten ole niitä salaisuuksiakaan.

Mitä ihmeen salaisuusia nuo ovat? Kaikki tutut matkustaa ja tilaa noutosapuskaa. Onpa isoja salaisuuksia. Ketään ei kiinnosta mitkään lääkärikäynnit. 

Vierailija
26/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen salaisuusia nuo ovat? Kaikki tutut matkustaa ja tilaa noutosapuskaa. Onpa isoja salaisuuksia. Ketään ei kiinnosta mitkään lääkärikäynnit. 

Kirjoitin kyllä että esim. harrastuksiani on jo ihmetelty livenäkin niin kyllä tiettyjä ihmisiä kiinnostaa suunnattomasti miten elän.

Vierailija
27/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä. Ei ole pakko katsoa niitä postauksia, joten turhasta valitat. 

Vierailija
28/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeastaan aika koukuttavaa ja mukavaa tekemistä. Siitä saa mielihyvää. Inhottavampi puoli on toisten suhtautuminen.

Vierailija
29/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa jakaa mitä haluavat. Ketään ei ole pakko seurata. 

Vierailija
30/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä väliä, jos sinua ei kiinnosta? 

Vierailija
31/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku vieläkin valittaa toisten postauksista? 

Vierailija
32/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lakata seuraamasta niitä kavereita, joiden päivitykset ärsyttävät. 

Vierailija
33/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka (toinen) päivä otetut selfiet, salikuvat, salaatti- ja pasta-annokset. Kiinnostaa mua yhtä paljon kuin kilo p@skaa. Onneksi en ole missään instassa tai facessa enää. En seuraa ketään tai mitään. Joskus, kuten tänään, vauvapalstalla, josta myöskin aion päästä eroon. 

Matkatarinoita tai diy-juttuja voisin katsella. 

Vierailija
34/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on hölmöjä 

Vierailija
35/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka (toinen) päivä otetut selfiet, salikuvat, salaatti- ja pasta-annokset. Kiinnostaa mua yhtä paljon kuin kilo p@skaa. Onneksi en ole missään instassa tai facessa enää. En seuraa ketään tai mitään. Joskus, kuten tänään, vauvapalstalla, josta myöskin aion päästä eroon. 

Matkatarinoita tai diy-juttuja voisin katsella. 

Mä taas olen huomannut, että ne matkajutut ärsyttää eniten. Niistä on parempi olla hiljaa. 

Vierailija
36/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se teitä suututtaa, kun me jaetaan kuvia meidän arjesta X:ään ja Mixiin? M28

Vierailija
37/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska niillä ei oikeasti ole sitä oikeaa, omaa elämää.

Vierailija
38/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska niillä ei oikeasti ole sitä oikeaa, omaa elämää.

No kerroppa mikä on sitä oikeaa elämää?

Vierailija
39/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää te valittajat. Miksi seuraatte jotain profiilia, josta ette pidä? Antaa jokaisen päivittää mitä haluaa. Kaveri alkoi morkata yhteistä kaveriamme, kun hän laittaa niin paljon ruokakuvia. Minusta ne on kivoja kuvia ja jos ei kiinnosta, niin ei katso sitten niitä. Miten kaverini edes kehtasi arvostella toisen julkaisuja. Sitä varten se Facebook on, että sinne voi laittaa omia juttuja. Jos ne ärsyttää, niin lopettaa seuraamisen ja pitää sen turpansa vaan kiinni.

Vierailija
40/50 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä paheksutte muiden julkaisuja arkisesta elämästä, miks helvetissä sitten seuraatte niitä ihmisiä somessa? Ja jollette tienneet, some on Sosiaalinen Media eli te hiljaiset taustakyylääjät ja valittajat olette ihan väärillä alustoilla, ellette tajua sanaa sosiaalinen. Lukekaa vaikka romaaneja tai katsokaa leffoja, mykkänä ja antisosiaalisena. Poistukaa sosiaalisesta mediasta, tai lakatkaa seuraamasta ihmisiä joiden postaukset ärsyttää. Jos jokin kuntosalipostaus tmv ärsyttää, kysykää myös itseltänne että miksi ja olkaa rehellisiä itsellenne syystä (kateus, haluaisit itsekin jotain sellaista mitä toisella on, itsevarmuutta yms).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän