Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

73-vuotias legenda ja 49 vuotta nuorempi rakas: Kihlaus

Vierailija
24.05.2025 |

Oih ihanaa, aina lämmittää sydäntä kun lukee kuinka nämä vanhemmat ykät saavat vielä nuorta naista.

Jokaisen vanhemman miehen pitäisi olla yhtä onnellinen.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/33e909f2-33ae-4fef-9446-cc120b178b…

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma pappa! Saiskohan siltä? N22

Peräkammarin Reino herätys

iltatee on keitetty

t. Äiti

Vierailija
42/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehet ja nuoret naiset kuuluvat yhteen🥰

Sille ei kukaan voi yhtään mitään😊

Tavallinen setämies ei voi saada nuorta naista. Pitää olla rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuma pappa! Saiskohan siltä? N22

Peräkammarin Reino herätys

iltatee on keitetty

t. Äiti

Eli nyt äitikin haluaa setämieheltä ahteriin? On se rumaa kun pitää tyttären kanssa samasta miehestä tapella.

Vierailija
44/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta naiselta on unohtuneet vaatteet päältä. 

Vierailija
45/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa nuoren naisen tekemään tollasta?

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miten jotkut pystyy tekemään tuollaista rahasta. Elämään parisuhteessa toisen kanssa pelkän rahan vuoksi. Kuvottavaa ja pitäisi antaa tuollaisen anteeksi nyt vain ruman miehen koskea. Ja vaikka mies olisi komea, mutta jos ainoa motiivi parisuhteeseen naisella on raha, niin hyi saasta. No toki oma valintansa, mutta en vain ymmärrä miten joku pystyy tuollaiseen.

N45

Varmaan laskee, ettei tuossa kovin kauan tarvitse kärvistellä. Papan ulkomuodosta voi päätellä, että sydän- ja verisuonitaudit ovat todennäköisiä.

No totta kyllä tuo, että miehellä tuskin on paras fyysinen kunto. Tuollaisella pumppu voi pettää koska vain. Mun isä on muutaman vuoden vanhempi ja on kyllä paljon parempi kuntoisen näköinen.

N45

Vierailija
46/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miten jotkut pystyy tekemään tuollaista rahasta. Elämään parisuhteessa toisen kanssa pelkän rahan vuoksi. Kuvottavaa ja pitäisi antaa tuollaisen anteeksi nyt vain ruman miehen koskea. Ja vaikka mies olisi komea, mutta jos ainoa motiivi parisuhteeseen naisella on raha, niin hyi saasta. No toki oma valintansa, mutta en vain ymmärrä miten joku pystyy tuollaiseen.

N45

Varmaan laskee, ettei tuossa kovin kauan tarvitse kärvistellä. Papan ulkomuodosta voi päätellä, että sydän- ja verisuonitaudit ovat todennäköisiä.

No totta kyllä tuo, että miehellä tuskin on paras fyysinen kunto. Tuollaisella pumppu voi pettää koska vain. Mun isä on muutaman vuod

Olet jo päässyt testaamaan isäsi mieskunnon? Ei olisi sinustakaan uskonut..

Vierailija
47/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Työhän sekin on vanhasta papasta huolehtiminen. Ja ilmeisen hyvinpalkattu sellainen.

Niin työ on työ. Mä kirjoitin nyt parisuhteesta. Mä oksettaa ajatuskin, että pitäisi olla parisuhteessa jonkun kanssa rahan vuoksi. On aina etonut tuo ajatus. Onneksi olen kasvattanut tyttäreni hyvin ja häntäkin etoo tuollaiset isojen ikäerojen "parisuhteet" ja suoranainen itsensä myyminen. Tyttäreni on avoliitossa kolme vuotta vanhemman tavallisen miehen kanssa. Ei ole kyse rahasta vaan tunteista kuten normaaleilla ihmisillä on.

N45

Vierailija
48/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Työhän sekin on vanhasta papasta huolehtiminen. Ja ilmeisen hyvinpalkattu sellainen.

Niin työ on työ. Mä kirjoitin nyt parisuhteesta. Mä oksettaa ajatuskin, että pitäisi olla parisuhteessa jonkun kanssa rahan vuoksi. On aina etonut tuo ajatus. Onneksi olen kasvattanut tyttäreni hyvin ja

Mutta oman isän mieskunto piti ilmaiseksi testata? Yök :I

Vierailija
49/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

No totta kyllä tuo, että miehellä tuskin on paras fyysinen kunto. Tuollaisella pumpp

Oletko oikeasti noin sairas idioottikusipää? Fyysinen kunto. Mistään miehisestä kunnosta en kirjoittanut yhtään mitään. Tuossa keskusteltiin nyt sydän- ja verisuonitaudeista. FYYSISESTÄ KUNNOSTA KYSE. Opettela paskava jakki lukemaan.

En todellakaan ole pannut oman isäni kanssa saatanan paskapää. Mene hoitoon tuon sairaan ja tyhmän mielesi kanssa. Mätäne hel vetissä paskiainen!

N45

Vierailija
50/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavam maisille ääliöille tiedoksi mikä on fyysinen kunto.

https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/liikunta/fyysinen-kunto-j…

Vierailija
51/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee. Rikas vanhempi mies saa kauniin nuoren naisen. Ainahan se näin on ollut. Tiedä häntä, millainen "sopimus" näillä on.

Vierailija
52/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ratkaisee. Rikas vanhempi mies saa kauniin nuoren naisen. Ainahan se näin on ollut. Tiedä häntä, millainen "sopimus" näillä on.

Huo rahan tuo nainen on.

Vierailija
53/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten mielestä vanha mies + nuori nainen = ällöttävää ja rikollista, mutta kun on vanha nainen + nuori mies, niin nainen voimaantuu ja nauttii seksuaalisuudestaan.

Tämä johtuu siitä, että miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa, jos toinen nuori mies deittailee vaikka 80-vuotiasta naista. Ehkä vähän ihmetyttäisi, ja harvinaistahan se on, mutta miksi minua kiinnostaisi? Ei kiinnosta muiden miesten touhut.

Mutta naiset teeskentelevät pöyristymistä, kun vastakkainen tilanne toteutuu, koska se on jopa tavallista, että naiset haluavat vanhempaa miestä ja se edustaa aitoa eksistentiaalista uhkaa vanhemmille naisille. Olen kuullut niin monen naisen suusta, että pelkäävät, että mies jättää nuoremman naisen takia. Kuka mies ajattelisi noin samanikäisestä naisestaan? EI KUKAAN! Samat naiset, jotka nyt muka pöyristyvät näistä hopeaketuista varmaan itse nuorempana tykkäsivät vanhemmista miehistä. 

Vierailija
54/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mikä ukko🤮

Mitä pahaa tuossa muka on? Aikuisis ihmisiä molemmat.

Todellisuudessa mies on tuossa se voittaja. Jossain kohdassa mies vaihtaa naisen taas nuorempaan. Edellinen nainen jää tyhjän päälle kaikkineen traumoineen yksin.

Vai tyhjän päälle. Tyttönen on haalinut jo 8 miljoonan osakesalkun. 

Vierailija
55/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen parhaimmillaan😍😍

Vierailija
56/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen parhaimmillaan😍😍

Vanhan näköinen 24v. Näyttää kymmenen vuotta vanhemmalta.

Vierailija
57/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha

Vierailija
58/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hassumpi tää edellinenkään emäntä

Who Is Bill Belichick's Ex-Girlfriend? All About Linda Holliday and Their 16-Year Relationship

Bill Belichick and Linda Holliday dated for 16 years before their September 2023 split

https://people.com/who-is-linda-holliday-bill-belichick-ex-girlfriend-1…

Vierailija
59/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, mutta luulin nelikymppiseksi!

Vierailija
60/62 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hassumpi tää edellinenkään emäntä

Who Is Bill Belichick's Ex-Girlfriend? All About Linda Holliday and Their 16-Year Relationship

Bill Belichick and Linda Holliday dated for 16 years before their September 2023 split

https://people.com/who-is-linda-holliday-bill-belichick-ex-girlfriend-1…

Aika tavalla miehellä kunto mennyt alaspäin. Tiedän useita paljon vanhempia ihmisiä jotka näyttävät terveemmiltä. Vanhin näistä ihmisistä on 104v. Ne elintavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi