Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko lopputilin heti jos olisi taloudellisesti mahdollista?

Vierailija
24.05.2025 |

En miettisi sekuntiakaan ..lopputili heti.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ottaisin.

Vierailija
2/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Pomo kyykyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi lähtis työkamat taksilla esihenkilön luo ja heippalappu mukaan

Vierailija
4/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ja jättäydyin toimeentulotuelle.

Vierailija
5/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi lopareita, mutta mun asenne duunissa muuttuisi. En ottaisi enää pätkääkään paskaa keneltäkään, koska jos saisin fudua niin ei paljon painaisi.

Vierailija
6/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut pari kertaa. Ja voin sanoo että teki hyvää huilia puoli vuotta ansiosidonnaisella.

M47

Vierailija
7/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä tässä länkytät?? Etkö ymmärrä miten naurettavalta näytät puhuessasi tällaista kun et ota omaa tai muiden ihmisten vastuuta puheeksi tai huomioon. Mitä ihmettä tää on?? 

Vierailija
8/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kyllä. Mulla on titteli, joka kertoo että on edetty na loppuun asti ja jota saan laillisesti käyttää lopun ikääni. Voisin valita työstäni vain mukavat osat ja tehdä vai niitä.

Mutta mikä on taloudellisesti mahdollista? Voisin jäädä töistä nyt pois ja elää omaisuuttani myymällä - mutten halua myydä pääomaa. Voisin elää tuotoillakin, mutta niin vaatimattomasti ettei se tyydytä. Eli ehkä en sit kuitenkaan halua töistä pois kovin kovasti.

Vierailija
9/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vähentäsin työmäärää ja alottaisin samalla oman yrityksen.

Vierailija
10/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi lopareita, mutta mun asenne duunissa muuttuisi. En ottaisi enää pätkääkään paskaa keneltäkään, koska jos saisin fudua niin ei paljon painaisi.

Mitä sä et tajua kokonaisuudesta? 

Vierailija
11/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, olen viihtynyt työssäni 23 vuotta ja viihdyn edelleen.

Vierailija
12/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kyllä. Mulla on titteli, joka kertoo että on edetty na loppuun asti ja jota saan laillisesti käyttää lopun ikääni. Voisin valita työstäni vain mukavat osat ja tehdä vai niitä.

Mutta mikä on taloudellisesti mahdollista? Voisin jäädä töistä nyt pois ja elää omaisuuttani myymällä - mutten halua myydä pääomaa. Voisin elää tuotoillakin, mutta niin vaatimattomasti ettei se tyydytä. Eli ehkä en sit kuitenkaan halua töistä pois kovin kovasti.

Mitä sä et tajua?! 

Vierailija
13/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin.

Vierailija
14/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Sen jälkeen ostaisin talon maalta, ja hyväntekeväisyytenä alkaisin pitämään eläinsuojaa.

Vierailija
15/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä tässä länkytät?? Etkö ymmärrä miten naurettavalta näytät puhuessasi tällaista kun et ota omaa tai muiden ihmisten vastuuta puheeksi tai huomioon. Mitä ihmettä tää on?? 

"Hiljennä, Siiri tai sun mopo karkaa", lauleli Aki Sirkesalokin 

Vierailija
16/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä et tajua?! 

Ei ole tullut vastaan mitään, mitä en tajuaisi. Mitä SINÄ et tajua?

Vierailija
17/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vähentäsin työmäärää ja alottaisin samalla oman yrityksen.

Mä oon sen verran taloudellisesti riippumaton, et voisin hyvin tehdä sen 3-4 päivää viikossa töitä, mutta työnantaja ei anna. Olen kysellyt muualtakin osa-aikatyötä, mutta ei, ei onnistu. Ainoa missä onnistuis on joku kaupan kassa tai kotisiivous, mutta niissä on niin perseet työajat ettei pysty eikä se työn sisältökään oikein napostele. 

Noh, kunhan toi sota loppuu ja niin pois päin ja tulee kunnon ralli, pitää vähä järjestellä omaisuuksia ja ottaa exit työelämästä.

Vierailija
18/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia pitää sijoittaa osa palkasta, jotta voi joku paha päivä sanoa että haista V ja lähteä vaan kotia

Vierailija
19/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui juuri asuntolaina joten se antaa liekaa miettiä tuotakin.

Vierailija
20/84 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut. Mutta en niin, että olisin polttanut sillat takanani. Ihan vain siksi, että olen haaveillut alan vaihdosta. Ja sitten, kun talous oli turvattu, tein sen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä