Mitä teette juhannuksena?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän puhua miestäni ympäri telttaretkelle Evolle. Istuttaisiin rannalla, paistettaisiin makkaraa, uitaisiin ja pidettäisiin hauskaa teltassa.
Jatkan vielä. Mieheni on liian mukavuudenhaluinen ja karttaa nukkumista retkialustoilla. Minusta olisi ihanaa istua järvimaisemassa ihailemassa kesää ja nauttien pari lasia viiniä.
Olen kyllä täysi harakka kaiken kauniin perään, mutta minulle ei ole mikään ongelma vaikka nukkua kuusen alla hätätilanteessa.
Teen pihatöitä,jos hyvä sää pesen osan ikkunoista.Juhannus on yliarvostettu juhla,en ole ikinä ymmärtänyt mökille menijöitä ja kännäämistä Juhannuksena,lepäilen myös ja katselen kaunista luontoa.
Leivon juhannuspullaa ja keitän päiväkahvit rakastajalle
Vierailija kirjoitti:
Juhannuspakotus jo näin aikaisin!
Mikä ihmeen pakotus? Voit olla ihan keskenäs viettämättä juhannusta jos siltä tuntuu.
Grillataan yhdessä veljen perheen kanssa kuten joka juhannus.
Kelistä riippuen ruokailun lisäksi pihapelejä, korttipelejä, poreammetta. Koskaan ei saunota ja jokainen ajaa kotiin yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan lapsenlapset mukaan viettämään juhannusta kaverin mökille. Aika kuluu varmasti saunoen, grillaten, jutellen ja lasten leikkejä seuraten.
Kaverin kutsusta?
Kyllä vaan.
Olen jo useat juhannukset viettänyt kotona, joskus käynyt naapuritalon kaverilla grillaamassa. Päätän aina vasta juhannusaattona menenkö.
Vierailija kirjoitti:
Näillä näkymin työhakemuksia.
Kannattaa mieluummin soittaa firmoihin.
Istun kotona ja kiroan vesisadetta.
Olen yksin kotona. En ole haluttua seuraa muutenkaan, niin enpä ole sitä juhannuksenakaan.
Kokoonnutaan sisarukset perheineen mökille viettämään päivää. Ruoat tuodaan kotoa valmiina tai grillattavat tietysti grillataan mökillä. Lapset ui ja saunoo, minä en siitä välitä seurassa. Pelaillaan, ehkä jotkut menee soutuveneellä tai sup-laudalla järvelle jos on tyyntä. Illalla kaikki lähtee kotiin. Tämä varmaan aattona, loppujuhannuksen aion kävellä luonnossa tai lukea kotona kirjaa.
Mulla on kiva tehtävä vältellä juhannuksena Treella superhyttysiä ja juhannuksen juhlijoita tuolla rannassa, savuja käristyksiä. Yritän tehdä joskus lenkin jos ehdin vielä ja pakenen sisälle. Nautin jos ei ole liikennettä. Siinäkin tunnelmaa.