Mitä teette juhannuksena?
Kommentit (56)
Asia on auki. Saatetaan lähteä juhannusfestareille, kuokkimaan johonkin uskontojuttuun, mennä mökille tai vaan grillailla kotona juhannuskoivujen katveessa.
Suunnitelma on larpata ruotsalaisia. Laitetaan juhannussalko pihalle ja pelletanssitaan ja lauletaan sen ympärillä.
Ainakin on pöytä koreana. On muuten hyvät sapuskat.
Mitä teet pääsiäisenä, vappuna, juhannuksena? Joko prkl sen juhannuksen jälkeen kysely vähäksi aikaa vois loppua? Vittuako kenenkään tekemiset muille kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Asia on auki. Saatetaan lähteä juhannusfestareille, kuokkimaan johonkin uskontojuttuun, mennä mökille tai vaan grillailla kotona juhannuskoivujen katveessa.
Minäkin olen kuullut hurjia juttuja uskontojen bileistä. Vois olla jännä kuokkia. Jumalan terve!
Olen mökillä. Olen nyttenkin mökillä tyttöytävän kanssa. Kalastelen ja saunon juhannuksena. Tai joka viikko kalastan ja saunon muutenkin. Muutama kaveri tulee ja isoveljeni tänne mökille.
Vierailija kirjoitti:
Toivun 8. sytostaatista.
Mahdollisimman hyvää vointia sinulle ja paranemista.
Kotona ollaan niin kuin joka juhannus. Tuttavaperhe tulee myös, ovat pe-la. Grillataan, pelataan ulkopelejä, saunotaan ja käydään uimassa. Paras hetki on yleensä kun vieraat lähtee, sitten voi ottaa rennosti eikä tarvii palvella ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kuullut hurjia juttuja uskontojen bileistä. Vois olla jännä kuokkia. Jumalan terve!
Kuokkiminen ei ole mahdollista, koska kaikki ovat kutsutut.
Yritän puhua miestäni ympäri telttaretkelle Evolle. Istuttaisiin rannalla, paistettaisiin makkaraa, uitaisiin ja pidettäisiin hauskaa teltassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuokkiminen ei ole mahdollista, koska kaikki ovat kutsutut.
Varmaan jostain sivusta olisi mahdollista mennä. Jokaista ympäröivää metriä ei pystytä vartioimaan 24h/d.
Jos sataa tai on kylmä, syö jotain hyvää ja katson telkkaria. Jos on hyvä sää, syön jotain hyvää ja luen parvekkeella kirjoja. Nautin omasta rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Yritän puhua miestäni ympäri telttaretkelle Evolle. Istuttaisiin rannalla, paistettaisiin makkaraa, uitaisiin ja pidettäisiin hauskaa teltassa.
Jatkan vielä. Mieheni on liian mukavuudenhaluinen ja karttaa nukkumista retkialustoilla. Minusta olisi ihanaa istua järvimaisemassa ihailemassa kesää ja nauttien pari lasia viiniä.
Töitä