Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni, valehtelin enkä kadu

Vierailija
24.05.2025 |

Petin reilu vuosi sitten mun miestä kahdesti toisen miehen kanssa. Oltiin hetki erossa miehen riehumisen takia, jonka aikana tuo petos tapahtui. Palattiin takaisin yhteen ja ollaan työstetty suhdetta. Mies on koko tän ajan epäillyt mua, ja oon aina kieltäny mitään tapahtuneen koska näin sovittiin sen toisen miehen kanssa JA mun omalla on vakava päihde- ja mielenterveysongelma. Oli aiheellista pelätä että mies vahingoittaisi itseään, tai mua.

No nyt asia on tullut esille. Tuo toinen mies kertoi mun miehelle, koska kyllästyi jatkuvasti toistuviin kysymyksiin mun mieheltä (ei oltu sen kans tekemisissä muuten mutta soitteli humalassa tuolle miehelle). Nyt mun mies on tietenkin vihainen, ja lähdin omaan kotiini jonne soittelee perään ja uhoaa ettei koskaan aio antaa anteeksi.

En aio anella anteeksi. En tiedä edes aionko pyytää anteeksi. En tiedä haluanko miestäni edes takaisin. Suhde ollut viimeisen viikon jatkuvaa pelkoa väkivallasta jne. En katunut pettämistä tekohetkellä, sittemmin olen katunut kyllä sitä sen vuoksi millaista stressiä ja ahdistusta se on aiheuttanut myös minulle salata se.

Olen helpottunut että asia on nyt julki ja ei tarvi salailla. Eikä kantaa vastuuta miehen mahdollisesta reaktiosta jos saa tietää. 

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa väkivaltaisesta miehestä.

Pettäminen on vastenmielistä. Aina.

Vierailija
2/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiellä sitä. Petin. Mutta en aio pyytää anteeksi sitä silti.

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Olette kuin luodut elämään erossa toisistanne! 

Vierailija
4/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö. Ihana palata sinkkumarkkinoille. 

Ap

Vierailija
5/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Poistoon.

Vierailija
6/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli? Mitä trollattavaa tällaisessa aiheessa olisi. 

Ap

Vierailija
7/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei syntejään kadu, ei niitä saa anteeksi.

Vierailija
9/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaistilanne vaikuttaa siihen, tuleeko pettämisestä syyllisyyden tunteita, vai ei. Silloin kun petetään kostoksi siitä, että toinen on pettänyt, tulee yleensä voimakas oikeudenmukaisuuden tunne. Puntit ovat viimeinkin tasan.

Vierailija
10/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki juttu.Ap satuilee.

Vierailija
11/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu uuden ihmisen kanssa on aina ihanaa ja sitä ei todellakaan tarvitse katua.

Vierailija
12/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satusetä tosiaan on. Vaikka nyt naisen alter egossa täällä kommenttipalstalla seikkailee. Luuseri ja loisija.

Vierailija
13/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satusetä tosiaan on. Vaikka nyt naisen alter egossa täällä kommenttipalstalla seikkailee. Luuseri ja loisija.

Omaa häpeäänsä ja syyllisyyttään pakenee. Epäonnistuja. Narsistinen. 

Vierailija
14/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet pitää jättää täysin, ei viestin viestiä. Anelkoot vaikka polvillaan. Saavatpa nähdä, miten helppoa on löytää puolisoa, kun on päihteet ja MT päällä.

Vierailija
15/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on nisti ja juoppo ja itse olet narsisti. Toivon teille molemmille mitä ansaitsette 

Vierailija
16/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että vaikka välilla kaipaan kumppania niin tekee ihan hyvää lukea millaisia helvettejä ihmisten suhteet käytännössä ovat. Että on oikeasti tarkkaa kenet valitsee. Olet ap hengenvaarassa.

Vierailija
17/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet pitää jättää täysin, ei viestin viestiä. Anelkoot vaikka polvillaan. Saavatpa nähdä, miten helppoa on löytää puolisoa, kun on päihteet ja MT päällä.

Mt-ongelmainen on epäluotettava, epärehellinen ja valheellinen. Vanhemman roolissa alinta pohjasakkaa myös. Halveksunnan ansaitsee. Ja sosiaalisen eristämisen.

Vierailija
18/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luuleen että olisi parasta että eroatte.

Molemmat vaan eteenpäin elämässä.

Toi sun pettäminen olis sellanen asia minkä toi sun ukkos ottais aina esille kun te riitelisitte. Nimittelisi.

Tarttet uuden alun.

Ja niin myös miehesi.

Onneksi asutte erilleen ja lapsia ei ole.

Vierailija
19/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kuvittelee että MÄ häneltä anelen sitä anteeksi antoa ja takaisin paluuta. En aio anella vaikka kävinkin toisen miehen sängyssä. 

Tilanne on niin tuore ettei hän ole tainnu tajuta että hän on se joka pian anelee minua takaisin. Kun en olekaan kuskaamassa omalla autolla ja bensoilla, ostamassa ruokia, maksamassa laskuja ja siivoamassa, kantamassa sille polttopuita ja tekemässä ruokaa (vaikka ei olla asuttu yhdessä, oon tehny tuota kaikkea). Puhumattakaan psyykkisestä tuesta ja läheisyydestä jota olen antanut aina..

Ei pettämiseen pitäis olla tekosyitä, mutta monia syitä kyllä taustalla on jotka siihen johti. Mm. se että tein kaikkea yllä mainittua ja silti en saanut arvostusta, pelkkiä haukkuja ja valitusta. Nyt pitäisi sitte pyydellä anteeksi? En tiedä, miksi.

Ap

Vierailija
20/67 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset pettää toiset valehtelee etteinpetä ja toiset myöntää avoimesti että pettää molempia tyyppejä yhdistää se että ei hyvöksy ollenkaan sitä että mies pettää