Joko olette tehneet joulusuunnitelmia?đđ
Ei ole enÀÀ kauan jouluun. Itse suunnittelen parhaillani aattoillan ruokalistaa. Odotan jo kovasti hĂ€mĂ€rÀÀ iltaa, kun lumi leijailee ja kynttilĂ€t luovat tunnelmaa!đ„°đ
Kommentit (35)
Koristeet ja kuusi on pysyvÀsti paikallaan, joten niiden kanssa ei tarvitse tehdÀ mitÀÀn. Konvehteja ja joululaatikoita ajattelin ostaa, kun pÀÀstÀÀn joulukuun alkuun. Lahjoja en ole ostanut vuosikymmeniin.
Matka varattu, kaksi viikkoa lÀmpimÀÀn, pois joulunaikaan. Ei tarvitse hössöttÀÀ joulua. Ei nyt, eikÀ jouluna.
Ap on TAAS unohtanu ottaa lÀÀkkeensÀ
Mies laittoi eilen jo pukkinaamarin pÀÀhÀnsÀ. MinÀ keitin riisipuuron ja naapuri toi ensimmÀisen paketin. Huomenna mennÀÀn mummolaan koristelemaan kuusi. Viikonloppuna oli tarkoitus paistaa kinkku ja tehdÀ viimeinen silaus siivoukseen. Nuorimmaisen kelkka on tuolla pihalla ja vanhin sovitteli luistimia jalkaan, hÀnelllÀ on tapana mennÀ luistelemaan TapaninpÀivÀnÀ. Mukavaahan se joulunaika on.
Vierailija kirjoitti:
Matka varattu, kaksi viikkoa lÀmpimÀÀn, pois joulunaikaan. Ei tarvitse hössöttÀÀ joulua. Ei nyt, eikÀ jouluna.
TÀmÀ! HyvÀ kun muistutit. TÀytyykin hoitaa menolippu etelÀÀn jouluksi.
Suoraan sanottuna vi tuttaa koko joulu! Olen tÀÀllĂ€ kuurannut kĂ€mppÀÀ ja tehnyt valmisteluja. ĂrsyttÀÀ, ettĂ€ vuodesta toiseen minĂ€ jĂ€rkkÀÀn kaiken! TĂ€mĂ€ on viimeinen joulu, jonka jĂ€rjestĂ€n! HyvÀÀ joulua kuitenkin kaikille!đ
Joo olen. Aion olla yksin kotona ja vauva palstalla. Olen ollut jo 22 joulua yksin. T: kiltti mies
Huomenna 24 pÀivÀ ja sitten on enÀÀ tasan 7 kuukautta aattoon!
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ joulua! Itse aloitin jouluun valmistumisen kuuntelemalla Sylvian joululaulua.đ„°
Ihanaa, Sylvia toimii nÀin toukokuun loppupÀivinÀ. M51
Juuri kyllin punajuuret
rosolli mielessÀ
kyllÀ...hokasin juuri ettÀ mullahan on huikean hienoja koreja joissa pihalle kesÀkukkia on ollut vuosikausia.... samoja korejahan voi kÀyttÀÀ joulujuttuihin. EipÀ ole aiemmin mieleen tullut. NiistÀ saa tosi nÀyttÀvÀt kun on tarpeeksi suuria.
Ensin juhannuksen pyhÀt tÀysillÀ töitÀ. Ja joulu. Ja uusvuosi. Ja pÀÀsiÀinen. Ja vappu.
- tuplapalkkaa ja yölisÀÀ tulemaan!